Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Elfje112 schreef:
07-02-2018 16:11
Ik kom even op mijn handen zitten. Ik word kriegelig van die Noor85. Topic over geen kinderwens toch kinderen?
Zo heb ik jou nog nooit hier meegemaakt.
Ana_Isabel2 schreef:
07-02-2018 16:24
De griep heeft Elfje in zijn macht! En die griep is net wat scherper dan Elfje :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ana_Isabel2 schreef:
07-02-2018 16:24
Ik weet ook niet wat het is.
Oudblond schreef:
07-02-2018 16:38
De griep heeft Elfje in zijn macht! En die griep is net wat scherper dan Elfje :D
Dat zou best eens kunnen :D
Werkt weer fantastisch dat uit de lijst gooien. Not.
Star² schreef:
07-02-2018 16:49
Met chrome lukte het vanmiddag prima om het sinterklaastopic uit mijn lijst te verwijderen.
Star² schreef:
07-02-2018 16:49
Wijzig-prullenbak-wijzig
Oudblond schreef:
07-02-2018 16:17
Moi ik heb je knopenpost gestuurd, maar vermoed dat die niet aangekomen is?
Jawel!
En elke avond neem ik me voor om te antwoorden. Zoveel aan mijn hoofd dat meer dan wat simpele oneliners niet lukken, maar het staat echt nog op de planning!
Moiren’ schreef:
07-02-2018 17:25
Jawel!
En elke avond neem ik me voor om te antwoorden. Zoveel aan mijn hoofd dat meer dan wat simpele oneliners niet lukken, maar het staat echt nog op de planning!
Rustig aan Moi, ik wilde alleen weten of mijn berichtje je bereikt had of dat het in het grote-zwarte-viva-gat verdwenen was!
Mensen die de discussie met NummerZoveel aangaan en het denken beter te weten; vind ik altijd grappig :proud:
Star² schreef:
07-02-2018 19:14
Mensen die de discussie met NummerZoveel aangaan en het denken beter te weten; vind ik altijd grappig :proud:
Niet over werk maar over iets van mijn privé wat ik deelde werd door haar weggezet als leugen.
Vond ik niet grappig.

Tja, dan blijf ik toch bij de nul steken. In mijn eigen rancuneuze sopje.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
07-02-2018 19:25
Niet over werk maar over iets van mijn privé wat ik deelde werd door haar weggezet als leugen.
Vond ik niet grappig.

Tja, dan blijf ik toch bij de nul steken. In mijn eigen rancuneuze sopje.

O dat is niet leuk nee. Ik doelde in dit geval wel op werkaangelegenheden.
Star² schreef:
07-02-2018 19:14
Ik ga ook altijd even achterover zitten volgen in zo'n geval. Wat Feow zegt is minder natuurlijk, maar ik heb nummer denk ik nog nooit anders dan werk- cijfergerelateerd gelezen.
Apart dat in een goeie 24 uur 2 forummers die voor mij bij duidelijke expertises horen (Doreia: schuldhulp en partnergeweld en Nummer: werk en cijfers) anders naar voren komen. Waar ik verder nergens op hint, het valt me gewoon op. Zegt vast veel over mezelf :rrr:
Ik had ineens post in mijn inbox. Anderhalve maand geleden verstuurd. Geen idee waarom iemand het wilde weten, maar in mijn familie heet niemand Bram.
vrouwjagersma schreef:
07-02-2018 20:10
Ik had ineens post in mijn inbox. Anderhalve maand geleden verstuurd. Geen idee waarom iemand het wilde weten, maar in mijn familie heet niemand Bram.
Ik voel een saga komen... Hou je ons op de hoogte?
vrouwjagersma schreef:
Wat? 😱
Geen bijzonderheden
vrouwjagersma schreef:
Ene Bram Jagersma is in 2010 gepromoveerd op zijn beschrijvende grammatica van het Soemerisch. Misschien dat de afzender van die PB wel dacht dat Brams taalgevoel in jouw familie zat :D
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 07-02-2018 20:16
1.08% gewijzigd
yasmijn schreef:
07-02-2018 20:14
Wat? 😱
Ja, ik gooi mijn hele privacy hier te grabbel, ik weet het. Gekke vraag ook, maar ik denk dat iemand meende me te herkennen.
Lady*Voldemort schreef:
07-02-2018 20:15
Ene Bram Jagersma is in 2010 gepromoveerd op zijn beschrijvende grammatica van het Soemerisch. Misschien dat de afzender van die PB wel dacht dat zijn taalgevoel in jouw familie zat :D
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lady*Voldemort schreef:
07-02-2018 20:15
Ene Bram Jagersma is in 2010 gepromoveerd op zijn beschrijvende grammatica van het Soemerisch. Misschien dat de afzender van die PB wel dacht dat Brams taalgevoel in jouw familie zat :D
:proud:
Serieus waar ook nog!
Maar ik kan de mensen gerust stellen: in mijn familie is nog nooit iemand gepromoveerd en ik heet helegaar geen Jagersma.
Ik vrees dat het hele forum vast gaat lopen als alle post ineens wél door gaat komen. Maanden van 'doet ie het nu wel?'

mail al die berichten even door naar GA
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
8102 schreef:
07-02-2018 14:10
Mag ik mijn schoen zetten voordat sinterklaas wordt vermoord?

actueel/michael-van-z-wilde-sinterklaas ... ges/401884
Ghe.... sinterklaas bestaat niet eens.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
feow schreef:
07-02-2018 20:19
Ik vrees dat het hele forum vast gaat lopen als alle post ineens wél door gaat komen. Maanden van 'doet ie het nu wel?'

mail al die berichten even door naar GA
No worries hier is niets binnen gekomen.
Ik vind Bram wel een erg leuke naam.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je heet geen Jagersma? Sjemig!

Ik word hier genaaid waar ik bij sta 😱
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven