Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 8 februari 2018 om 17:23
Het is heerlijk weer, tegen kou kan je je kleden, buiten is het een prachtig gezicht.

donderdag 8 februari 2018 om 17:49
donderdag 8 februari 2018 om 17:58
En dat zonnetje was best 'krachtig'! Ik heb heerlijk op een bankje in de zon geluncht.
Tomatensoep met balletjes en stokbrood. Voor later misschien nog een stuk quiche met salade.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 8 februari 2018 om 18:12

donderdag 8 februari 2018 om 19:22
Party pooper?Lady*Voldemort schreef: ↑08-02-2018 19:21Ik lees trouwens net in het Gijptopic dat het hier feest is geweest. Waarom heeft niemand mij uitgenodigd voor dat feest?

donderdag 8 februari 2018 om 19:24
Ik heb het ook gemist, mocht dat een troost zijn.Lady*Voldemort schreef: ↑08-02-2018 19:21Ik lees trouwens net in het Gijptopic dat het hier feest is geweest. Waarom heeft niemand mij uitgenodigd voor dat feest?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 8 februari 2018 om 19:31
Vind ik ook sneeuw is achterlijk. Pleur op met die sneeuw.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 8 februari 2018 om 19:36

donderdag 8 februari 2018 om 19:41
Ik ook niet. Die zomertijd was misschien een leuk idee toen iedereen nog van negen tot vijf werkte, maar nu gaat het nergens meer over. Het levert geen energiebesparing op, mensen hebben er last van, het is gedoe, maar blijkbaar moet het toch blijven bestaan. Zeker weer zo'n vermoeiende nederlandsche traditie waar niet meer aan getornd mag worden omdat anders de hele samenleving naar de kloten gaat of zo.

donderdag 8 februari 2018 om 19:46
LV: Volgens mij was het een Europees voorstel en wordt er nog verder gepalaverd. Wat een geld- ten tijdverspilling. Geen hond heeft last van het afschaffen en het behouden heeft enkel nog nadelen. Maar mijn boerenverstand zal het grote plaatje niet zien waarschijnlijk want ik kan geen enkele lobby bedenken die er voordeel bij heeft.

donderdag 8 februari 2018 om 19:48
https://www.trouw.nl/samenleving/europe ... ~af97f941/Oudblond schreef: ↑08-02-2018 19:46LV: Volgens mij was het een Europees voorstel en wordt er nog verder gepalaverd. Wat een geld- ten tijdverspilling. Geen hond heeft last van het afschaffen en het behouden heeft enkel nog nadelen. Maar mijn boerenverstand zal het grote plaatje niet zien waarschijnlijk want ik kan geen enkele lobby bedenken die er voordeel bij heeft.
donderdag 8 februari 2018 om 19:52
Dank je. Maar het blijft in deze tijd gewoon kul dat klokkie verzetten.