Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
10-02-2018 20:07
Ja. Ik ben ook best slim. En obees. Dat schijnt niet te kunnen. Want dan ben ik eigenlijk lui en dom. Zonder doorzettingsvermogen en een nutteloze kostenpost voor deze maatschappij.
Maar he, al die 'perfecte figuurtjes' zijn natuurlijk gemotiveerder! *om naar de spuitjes en de plastische chirurgie te hollen*
Zo'n kul allemaal maar zo vastgeroest bij heel wat mensen. Ik heb nooit overgewicht gehad, kan me niet voorstellen hoe dat voelt. Zou ook niet weten hoe ik me daarbij zou voelen of wat ik daaraan wel of niet zou doen. Net zoals anderen zich niet kunnen voorstellen hoe ik bezig ben om enigsinds op een gezond gewicht te blijven komen en dan maar roepen dat het tussen mijn oren zit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
10-02-2018 20:16
Maar he, al die 'perfecte figuurtjes' zijn natuurlijk gemotiveerder! *om naar de spuitjes en de plastische chirurgie te hollen*
Zo'n kul allemaal maar zo vastgeroest bij heel wat mensen. Ik heb nooit overgewicht gehad, kan me niet voorstellen hoe dat voelt. Zou ook niet weten hoe ik me daarbij zou voelen of wat ik daaraan wel of niet zou doen. Net zoals anderen zich niet kunnen voorstellen hoe ik bezig ben om enigsinds op een gezond gewicht te blijven komen en dan maar roepen dat het tussen mijn oren zit.
Gewoon meer eten. :facepalm:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mijn man kwam tijdens de zwangerschap met twee leuke namen. Hij had een hele leuke schattige tweeling gezien in een filmpje, en die vond hij zo leuk! Mary-Kate en Ashley (Olsen) :rofl:
Hell no... (hij heeft een beetje zijn zin want ze lijken er fysiek best veel op. Maar dan leuker :proud: )
Lavalampje* schreef:
10-02-2018 20:03
Sergei Sjoerd Sjaak en Henk Jezus Casanova? 🤔

Henk Jesus Casanova :rofl:
Solomio schreef:
10-02-2018 20:17
Gewoon meer eten. :facepalm:
Yep. En -Nog steeds!!!- mijn intussen bejaarde moeder vertellen dat ze toch beter op mijn anorexia had moeten 'letten'. :facepalm:
Lavalampje* schreef:
10-02-2018 20:03
Sergei Sjoerd Sjaak en Henk Jezus Casanova? 🤔
Het zijn meisjes. Maar je zit een verrekt goed eind in de richting. Vooral Henk Jezus Casanova vind ik al voldoende reden voor een nakomertje.
vrouwjagersma schreef:
10-02-2018 20:22
Het zijn meisjes. Maar je zit een verrekt goed eind in de richting. Vooral Henk Jezus Casanova vind ik al voldoende reden voor een nakomertje.
:yes:
Oudblond schreef:
10-02-2018 20:16
Wat bij deze specifieke forummer opvalt, is wat Solo veel mooier zei: alles wat goed gaat ligt aan haarzelf, alles wat misloopt ligt aan een ander. Dat ze slank is zonder ernstig veel moeite, is compleet haar eigen verdienste. Ik heb een sterk doorzettingsvermogen en geen gebrekkige intellectuele capaciteiten. Het is niet zo dat ik denk dat 6 gevulde koeken en 4 frikadellen een gezonde lunch vormen. Maar ik heb bijvoorbeeld amper verzadigingsgevoel. Dat is heel lastig.
vrouwjagersma schreef:
10-02-2018 20:26
Wat bij deze specifieke forummer opvalt, is wat Solo veel mooier zei: alles wat goed gaat ligt aan haarzelf, alles wat misloopt ligt aan een ander. Dat ze slank is zonder ernstig veel moeite, is compleet haar eigen verdienste. Ik heb een sterk doorzettingsvermogen en geen gebrekkige intellectuele capaciteiten. Het is niet zo dat ik denk dat 6 gevulde koeken en 4 frikadellen een gezonde lunch vormen. Maar ik heb bijvoorbeeld amper verzadigingsgevoel. Dat is heel lastig.
Tja vrouwJ, ik heb net geleerd dat dat verzadigingsgevoel nergens voor nodig is, want je hebt toch je gezonde verstand? Dan weet je toch wel hoe veel je kunt eten? Dan gewoon niet meer eten dan dat.
Echt, isse zimpel.

David Dunning
En wat zo fijn is na een maagverkleining: ik ga nu op doktersvoorschrift gewoon weer eten.

David Dunning
vrouwjagersma schreef:
10-02-2018 20:26
Dat had Solo heel goed in de smiezen. En de rest van je post: Ik weet dat ik je graag lees omdat je met nuchterheid post. Voor mij een teken van intelligentie. Verder heb je volgens mij lang blond haar en zwem je graag. Ook dingen die ons binden :D
En een bril.
Oudblond schreef:
10-02-2018 20:47
Dat had Solo heel goed in de smiezen. En de rest van je post: Ik weet dat ik je graag lees omdat je met nuchterheid post. Voor mij een teken van intelligentie. Verder heb je volgens mij lang blond haar en zwem je graag. Ook dingen die ons binden :D
Solo studeert tegenwoordig hè. En dat van successen aan jezelf toeschrijven en mislukkingen aan externe factoren wist ik al, maar stond ook in mijn studieboek.
Ik denk dat ik het Viva-forum als stage ga gebruiken.

David Dunning
Bruise schreef:
10-02-2018 20:50
En een bril.
Ik begin het bijna eng te vinden wat mensen van me weten.

Geen lang blond haar meer, overigens. Ik heb het weggegeven.
Solomio schreef:
10-02-2018 20:51
Solo studeert tegenwoordig hè. En dat van successen aan jezelf toeschrijven en mislukkingen aan externe factoren wist ik al, maar stond ook in mijn studieboek.
Solo for MOD! Zal ik vragen in het modtopic of ik een Solo-topic mag openen? [blank register]
vrouwjagersma schreef:

Wat mooi :heart:
Oudblond schreef:
10-02-2018 20:57
Solo for MOD! Zal ik vragen in het modtopic of ik een Solo-topic mag openen? [blank register]
Nee zeg. Ik ga forummers psychologisch ontleden. Geen mod.

David Dunning
vrouwjagersma schreef:

Valt wel mee toch? Haar doneren, daar heb ik ooit zelf veel aan gehad :heart:
Solomio schreef:
10-02-2018 21:00
Nee zeg. Ik ga forummers psychologisch ontleden. Geen mod.
Heb je wel een goede bank? Niet vergeten dat een therapeut niet kan slagen zonder 'bank' in de ruimte. Ik was laatst echt teleurgesteld toen bleek dat we aan tafel moesten zitten. Al pratend nog wel. :biggrin:
Oudblond schreef:
10-02-2018 20:20
Yep. En -Nog steeds!!!- mijn intussen bejaarde moeder vertellen dat ze toch beter op mijn anorexia had moeten 'letten'. :facepalm:
Tegen mijn nicht werd gezegd dat anorexia een modeziekte is, een gril van een aandachtszoeker in een midlifecrisis :facepalm:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
10-02-2018 21:11
Tegen mijn nicht werd gezegd dat anorexia een modeziekte is, een gril van een aandachtszoeker in een midlifecrisis :facepalm:
Eh, voor de duidelijkheid. Er spelen hier tig-medische redenen die niets met anorexia te maken hebben.
vrouwjagersma schreef:
10-02-2018 19:57
Mijn kinderen hebben beide drie voornamen. Risicospreiding. De oudste heeft een Oostblokkerige, een hippe en een saaie en de jongste een saaie, een bijbelse en een Zuid-Europese. Zo hebben we een beetje alle invloeden in de familie afgedekt, al is dat hippe wel een beetje een gok. Gelukkig was die naam, voor hij hip was, vooral echt een naam voor Oost-Groningse productiemedewerksters (hij komt veel voor in mijn familie)
Hildegard Lieke Anna en Sofie Maria Mercedes?
Als ik obees zou zijn, zou ik heel veel moeite hebben met afvallen. Ik denk zelfs dat ik dat niet zou kunnen. Geen verzadigingsgevoel en ik kan blijven dooreten. Vooral als ik alleen ben. Dat lukt me niet om te veranderen. Ik zeg niet dat ik ontzettend slim ben, maar ook niet dom iig.
Life is short. Eat dessert first.
Solomio schreef:
Doen. Ontzettend interessante materie.
Life is short. Eat dessert first.
Joostisandersgeaard2 schreef:
10-02-2018 21:14
Hildegard Lieke Anna en Sofie Maria Mercedes?
:proud: Maar ik vind Hildegard wel echt een schitterende naam. En het betekent grof gezegd "Ik strijd voor mijn huis" en dat is gezien de recente situatie op de woningmarkt niet eens zo heel mal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven