Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 16 februari 2018 om 23:30
Nee joh, ze hebben verbeteringen achter de schermen aangebracht. Die zijn voor ons natuurlijk niet zichtbaar.Lady*Voldemort schreef: ↑16-02-2018 23:29Ik voorzie weer een heleboel vertraging in het oplossen van de bugs.
zaterdag 17 februari 2018 om 02:29
Jawel dus. Ik dacht dat het eraan lag omdat ik aan de andere kant van de aardbol zit maar dat is dus niet zo, jullie hebben het allemaal.
Ik ga zo een Groot Ontbijt nuttigen. Laatste dag hier, morgen met de speedboat een eilandje verder.
zaterdag 17 februari 2018 om 02:31
Ja heel vreselijk weer hier. Niet te doen.
zaterdag 17 februari 2018 om 06:55
Ik wacht met smart op de uitvinding van het slimme toetsenbord. Dat dit soort onzin gewoon geweigerd wordt.Joostisandersgeaard2 schreef: ↑16-02-2018 22:50Iemand beweert nu dat je standaard getest wordt op een jodiumtekort aan het begin van een zwangerschap.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 17 februari 2018 om 10:51
Die melding kregen we jaren en jaren geleden ook al heel vaak. Net zoals: Bestand Gesloten Fout.
Het is niet wat en het is nooit wat geweest en het wordt niet wat op het vivaforum qua techniek.
Het hele spul moest ondersteboven voor de adverteerders en kijk wat er van komt.
Mei 2017 was de laatste update he? En toen kwamen die advertenties irritant groot in beeld.
Is er Inmiddels wat verbeterd? Driewerf neen. Zowat 10 maanden later.
Ik moet zeggen dat bugs vroeger na updates (as if) sneller opgelost werden dan nu. Nu wordt er niets meer opgelost. Of 1 ding is beter en 2 dingen lopen vervolgens weer in de soep.