Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
17-02-2018 18:40
Ik heb zoiets dan weer niet meegemaakt maar heb me inderdaad echt vermaakt. Zo grappig kijken daar, mensen die met volle tassen kraampje na kraampje afstruinen en echt alles meenemen wat er ligt, tot en met de persoonlijke agenda van een van de standmedewerkers aan toe. Dat was niet natúúrlijk niet de bedoeling en die agenda werd daarop zo met een klein boogje de stand weer ingegooid. De standmedewerker zal er vast van geleerd hebben persoonlijke zaken niet meer 'even' neer te leggen. Je zal het niet zien gebeuren zeg. :biggrin:
:rofl:
Ik ben er twee keer geweest toen ik nog kind was. Toen vond ik het leuk. Nu denk ik dat ik mensen ga doodvermoorden als ik er zou zijn.
Gehaktballen, mosterdpuree en spruitjes.
Geen huishoud- baby en kinder beurs meer voor mij. Voor mijn vorige baan moest ik daar beroepsmatig heen. Vreselijkste week van het jaar. De rariteiten-bezoekers observeren was er niet bij, ik had er maar mee te dealen. Wat die beurs losmaakt bij mensen! Gratis magazine met romper.... Na een uur had ik bij wijze van spreken nog net mijn onderbroek aan. De rest was gestroopt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2018 18:23
Ik heb me werkelijk helemaal de tering gelachen. Vooral bij de stand van Struik, daar gingen twee vrouwen met elkaar op de vuist omdat de ene vrouw per ongeluk haar plastic bekertje Unox-soep in de kraag van de man van de andere vrouw had laten vallen. Dus die twee vrouwen maar batsen, echt met doffe klappen, en die man met soep in zijn kraag en vermicelli in zijn haar maar proberen de boel te sussen ('Mien, rustig nou, we hebben toch een wasmasjien?') en intussen stond er zo'n bandje te jengelen van 'Tis Struik, tis Struik, tis Struik wat ik gebruik!' Echt ik ben bijna doodgegaan van het lachen daar, en ik vergeet het nooit meer.
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tortillas gegeten vandaag.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik postte iets geniaals, maar het verdween in de gateway.

Hoe dan ook, ik overweeg een adblocker. En de Huishoudbeurs niet. Ik haat mensen en die zijn daar. Maar ik vind jullie verhalen vermakelijk.
vrouwjagersma schreef:
17-02-2018 20:03
Ik postte iets geniaals, maar het verdween in de gateway.

Hoe dan ook, ik overweeg een adblocker. En de Huishoudbeurs niet. Ik haat mensen en die zijn daar. Maar ik vind jullie verhalen vermakelijk.
Vroeger kreeg je er tenminste nog een geel helmpje bij. Kreeg ik wel eens het idee om te gaan klussen. Maar ook die motivatie is weggesanomaseerd.
vrouwjagersma schreef:
17-02-2018 15:53
Weet je wat ik me ineens bedacht? Ik zou weleens naar de Huishoudbeurs willen. Komt zo bij me op.
Dat bedenk ik me elk jaar. Maar hardop opschrijven durf ik toch niet, want ik ken alleen maar mensen die de Huishoudbeurs vreselijk (zeggen te) vinden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wilde ik de laatste 50 shades kijken, besluit het kind ineens “ lekker op de bank te blijven hangen*. :censoren:
Ik kijk wederom Potter op sbs.
Moiren’ schreef:
17-02-2018 21:51
Wilde ik de laatste 50 shades kijken, besluit het kind ineens “ lekker op de bank te blijven hangen*. :censoren:
Jij liever dan ik.
Solomio schreef:
17-02-2018 21:47
Dat bedenk ik me elk jaar. Maar hardop opschrijven durf ik toch niet, want ik ken alleen maar mensen die de Huishoudbeurs vreselijk (zeggen te) vinden.
Gewoon een keer doen. Daarna heb je die gedachte niet meer.
Joostisandersgeaard2 schreef:
17-02-2018 21:56
Gewoon een keer doen. Daarna heb je die gedachte niet meer.
Niemand wil met me mee. O_o

David Dunning
Moiren’ schreef:
17-02-2018 21:51

Mooi moeder-zoon moment! Kun je dan als inleiding gebruiken om hem weer wat bij te brengen!
vrouwjagersma schreef:
17-02-2018 21:52
Ik kijk wederom Potter op sbs.
Ik nu ook.
17-02-2018 21:57
Mooi moeder-zoon moment! Kun je dan als inleiding gebruiken om hem weer wat bij te brengen!
Hij weet genoeg.
Solomio schreef:
Vrouw jagersma wel. Ik zie iets moois opbloeien.
Dochter van suzy heeft topuc geopend. Langste openingspost ooit.
17-02-2018 22:13
Dochter van suzy heeft topuc geopend. Langste openingspost ooit.

Da's gewoon Suzy zelf die aan het dubbelnicken is. Alsof wij dat niet doorhebben. :clown:
Solomio schreef:
17-02-2018 21:47
kom maar gewoon naar de ika in Amsterdam zuidoost.
Oudblond schreef:
17-02-2018 22:18
kom maar gewoon naar de ika in Amsterdam zuidoost.
Bedoel je Ikea? Waarom in Amsterdam? Is die in Haarlem niet goed genoeg? o_o

David Dunning
RikM schreef:
17-02-2018 22:16
Da's gewoon Suzy zelf die aan het dubbelnicken is. Alsof wij dat niet doorhebben. :clown:
Kut. Trap ik erin. Benieuwd naar haar eigen advies dan.
Solomio schreef:
Met jou wil ik alles!
Je weet toch :flirting:
broekrok schreef:
17-02-2018 22:56
Met jou wil ik alles!
Je weet toch :flirting:
Met jou wil ik andere dingen doen dan naar de Huishoudbeurs. :biggrin:

David Dunning
Solomio schreef:
17-02-2018 22:58
Met jou wil ik andere dingen doen dan naar de Huishoudbeurs. :biggrin:
Killing me softly,.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven