Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrouwjagersma schreef:
17-02-2018 15:53
Weet je wat ik me ineens bedacht? Ik zou weleens naar de Huishoudbeurs willen. Komt zo bij me op.
Ruilen?

Ik denk alleen nog maar aan piemels die veeeeeeel te groot zijn voor het condoom.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrouwjagersma schreef:
Weet je wat ik me ineens bedacht? Ik zou weleens naar de Huishoudbeurs willen. Komt zo bij me op.
Het is een verschrikking. Ik heb nog nooit zoiets bizars meegemaakt en ben toch echt op een heleboel obscure plekken geweest.
Als je mensen wil bestuderen is het dé plek.
Uit cultureel-antropologisch oogpunt is de Huishoudbeurs heel interessant.

Edit: wat Moi ook al zegt dus.

Ik ben er jaren geleden geweest en nog steeds niet helemaal bekomen van mijn verbazing (en van de lachkrampen).
Ik begrijp dat ik de enige ben die al twee dagen lastiggevallen wordt met Huishoudbeursspam op dit forum.
seks/penismassage/list_messages/402694?r=1&p=28164818#

Hè, fijn. We dienen weer opgevoed te worden op seksueel gebied :facepalm:

Wacht, er is ook een tegenhanger inmiddels seks/vaginamassage/list_messages/402697
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 17-02-2018 17:30
26.11% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
vrouwjagersma schreef:
17-02-2018 17:15
Ik begrijp dat ik de enige ben die al twee dagen lastiggevallen wordt met Huishoudbeursspam op dit forum.
Nee hoor. Zullen we samen gaan en dan extra lang stilstaan bij de roltrappen?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
vrouwjagersma schreef:
17-02-2018 17:15
Ik denk dat tegenwoordig zo goed als iedere forummer AdBlock geïnstalleerd heeft.

Ik vrees dat je één van de weinigen bent
Life is short. Eat dessert first.
Wat Doornroosje zegt. Ik heb al drie jaar AdBlock.

Maar ik wil best in een daartoe bestemd topic keuvelen over mijn belevenissen op de HHB.
Grobbekuiken_ schreef:
17-02-2018 17:20
seks/penismassage/list_messages/402694?r=1&p=28164818#

Hè, fijn. We dienen weer opgevoed te worden op seksueel gebied :facepalm:

Wacht, er is ook een tegenhanger inmiddels seks/vaginamassage/list_messages/402697
Rukles op school, goed idee :cheer:
https://youtu.be/HZOa3dkVTTk haha vreselijk toch
Nah geef het weer op, gate a way met het forum
vrouwjagersma schreef:
Doe maar niet hoor.
Ik ben er ooit een keer geweest en vond het niet voor herhaling vatbaar.
Vroegah ging een collega van me elk jaar. Omdat hij het inderdaad grappig vond, lekker mensen kijken en zich verkneukelen om al die vrouwen die op de 'koopjes' afstormden alsof het gratis was. Ik moest er niet aan denken :-P
Jonari schreef:
17-02-2018 17:59
Doe maar niet hoor.
Ik ben er ooit een keer geweest en vond het niet voor herhaling vatbaar.
Ik ben ook een keer geweest het was verschrikkelijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ken je die reclame van die Bacardi nog van dat moet je eens in je leven gedronken hebben? Zoiets is het ook met de huishoudbeurs, dat moet je eens in je leven hebben mee gemaakt. :proud:
Avondeten broodjes warm vlees met sate saus.
charlottew88 schreef:
17-02-2018 18:11
Ik ben ook een keer geweest het was verschrikkelijk.
Ik heb me werkelijk helemaal de tering gelachen. Vooral bij de stand van Struik, daar gingen twee vrouwen met elkaar op de vuist omdat de ene vrouw per ongeluk haar plastic bekertje Unox-soep in de kraag van de man van de andere vrouw had laten vallen. Dus die twee vrouwen maar batsen, echt met doffe klappen, en die man met soep in zijn kraag en vermicelli in zijn haar maar proberen de boel te sussen ('Mien, rustig nou, we hebben toch een wasmasjien?') en intussen stond er zo'n bandje te jengelen van 'Tis Struik, tis Struik, tis Struik wat ik gebruik!' Echt ik ben bijna doodgegaan van het lachen daar, en ik vergeet het nooit meer.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 18:26
3.56% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2018 18:23
Ik heb me werkelijk helemaal de tering gelachen. Vooral bij de stand van Struik, daar gingen twee vrouwen met elkaar op de vuist omdat de ene vrouw per ongeluk haar plastic bekertje Unox-soep in de kraag van de man van de andere vrouw had laten vallen. Dus die twee vrouwen maar batsen, echt met doffe klappen, en die man met soep in zijn kraag en vermicelli in zijn haar maar proberen de boel te sussen en intussen stond er zo'n bandje te jengelen van 'Tis Struik, tis Struik, tis Struik wat ik gebruik!' Echt ik ben bijna doodgegaan van het lachen daar, en ik vergeet het nooit meer.
:proud:
Oh ja dat vergat ik nog haast: couscous met vegaballen, kikkererwten en harissa. Man eet vandaag buiten de deur met zijn werk, dus ik kon een keer los met mijn buitenissigheden :mrgreen:
Eén keer harissa is genoeg. Kutforum.
Sushi, loempia's, kip teriyaki.
vrouwjagersma schreef:
:proud:

Doen! Het is een beleving op zich.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sjees
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oeh, ook lekker!
Lady*Voldemort schreef:
17-02-2018 18:23
Ik heb me werkelijk helemaal de tering gelachen. Vooral bij de stand van Struik, daar gingen twee vrouwen met elkaar op de vuist omdat de ene vrouw per ongeluk haar plastic bekertje Unox-soep in de kraag van de man van de andere vrouw had laten vallen. Dus die twee vrouwen maar batsen, echt met doffe klappen, en die man met soep in zijn kraag en vermicelli in zijn haar maar proberen de boel te sussen ('Mien, rustig nou, we hebben toch een wasmasjien?') en intussen stond er zo'n bandje te jengelen van 'Tis Struik, tis Struik, tis Struik wat ik gebruik!' Echt ik ben bijna doodgegaan van het lachen daar, en ik vergeet het nooit meer.

Ik heb zoiets dan weer niet meegemaakt maar heb me inderdaad echt vermaakt. Zo grappig kijken daar, mensen die met volle tassen kraampje na kraampje afstruinen en echt alles meenemen wat er ligt, tot en met de persoonlijke agenda van een van de standmedewerkers aan toe. Dat was niet natúúrlijk niet de bedoeling en die agenda werd daarop zo met een klein boogje de stand weer ingegooid. De standmedewerker zal er vast van geleerd hebben persoonlijke zaken niet meer 'even' neer te leggen. Je zal het niet zien gebeuren zeg. :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven