Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
20-02-2018 14:04
Ik heb het document weer gesloten en ben voorlopig nog in verzet.

Uiteindelijk ga ik het gewoon doen, ik moet wel....................
Waarom moet je?
yasmijn schreef:
20-02-2018 14:46
Waarom moet je?
Omdat alle relevante stukken daar in te zien zijn.
Dus ofwel ik activeer mijn account, ofwel ik stop met dat vrijwilligerswerk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
20-02-2018 14:19
Dat is opgezet door Viva. Dan denk iedereen 'Viva is zo slecht nog niet.' :lightbulb:
Als je je account eenmaal geactiveerd hebt schijnt het wel als een zonnetje te werken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik heb wat gezegd in het modtopic, uiteraard bewaard in geval van gum.
Solomio schreef:
20-02-2018 13:46
Voor iedereen die klaagt over dit forum: voor mijn vrijwilligerwerk moet ik me aanmelden op een soort forumachtig platform waar we met elkaar kunnen overleggen.
Krijg ik net mijn inloggegevens en daarbij een document waarin de 19 (!!!!!!!) stappen staan uitgelegd die ik moet zetten om mijn account te activeren.
19..................... O_O :bonk: :wtf:
Ik zou 'n mailtje terugsturen met 'n middelvinger smiley en afhaken! ;-D
Solomio schreef:
20-02-2018 15:14
Als je je account eenmaal geactiveerd hebt schijnt het wel als een zonnetje te werken.
Hier schijnen bugs ook opgelost te worden. Ze zeggen zoveel...
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
20-02-2018 15:21
Hier schijnen bugs ook opgelost te worden. Ze zeggen zoveel...
Vragen om ellende waarschijnlijk, maar ik heb al een paar uur geen fout gangpad meer gezien :thumbsup:
There is always something happening, and it's usually right now
Goede post op het Modtopic Yas :worship:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
20-02-2018 15:13
Omdat alle relevante stukken daar in te zien zijn.
Dus ofwel ik activeer mijn account, ofwel ik stop met dat vrijwilligerswerk.
Laat iemand anders die pagina's doorworstelen :proud: ze kunnen nooit zien of jezelf daadwerkelijk achter die laptop heeft gezeten. :idee:
charlottew88 schreef:
20-02-2018 15:35
Goede post op het Modtopic Yas :worship:
Vind ik zelf ook wel :lol:
Inderdaad! Hele goede post :thumbsup:

En de bad gateway lijkt te zijn opgelost ja. Hebben we weer iets om blij mee te zijn ;-D
Same old, same old.
Wat heeft dat voor nut om elke keer te gaan klagen bij de moderators over de storingen? Heeft A haar beklag gedaan, doet B het dunnetjes over, en dat gaat door tot Z. De volgende dag begint het weer op nieuw Z doet beklag, A doet er weer een plasje over heen, D doet er nog een emmer vol over heen.
Het is bekend ze weten er van wat heeft het voor nut?
Zonde van de tijd, en zeg eerlijk die mods die vrijwilligerswerk aan doen moet al dat gezeik constant lezen.
Ze weten het toch?
8102 schreef:
20-02-2018 19:57
Wat heeft dat voor nut om elke keer te gaan klagen bij de moderators over de storingen? Heeft A haar beklag gedaan, doet B het dunnetjes over, en dat gaat door tot Z. De volgende dag begint het weer op nieuw Z doet beklag, A doet er weer een plasje over heen, D doet er nog een emmer vol over heen.
Zonde van de tijd, en zeg eerlijk die mods die vrijwilligerswerk aan doen moet al dat gezeik constant lezen.
Ze weten het toch?
Ik weet het, maar toch blijf ik hopen op een greintje menselijkheid. Tevergeefs, ik weet het.
Kan ik hier even met mijn hoofd tegen de muur bonken en een potje krijsen? Wauw,............................... soms zit je gewoon met je mond open van sommige reacties. Bifuckingzar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
8102 schreef:
Ze weten het toch?
Is gewoon lekker om te doen.
Boquiabierto schreef:
20-02-2018 20:01
Ik weet het, maar toch blijf ik hopen op een greintje menselijkheid. Tevergeefs, ik weet het.
Ik zie het zo, als iemand voor de tiende keer een topic over het zelfde probleem begint dan zijn de reacties toch ook je hebt er al negen keer een topic over gehad?
blijfgewoonbianca schreef:
20-02-2018 20:05
Is gewoon lekker om te doen.
Wat een puberaal gedrag, het is gewoon lekker om te doen.
8102 schreef:
Ze weten het toch?

Ik begrijp dat ook niet. Accepteer het toch gewoon, wij zijn niet de klant maar het product. De directie van Sanoma bepaalt dat het zo gaat als het gaat, en daar moeten we het mee doen. Bevalt je dat niet, zoek dan een ander forum. Sanoma verandert heus niet ineens van gedachten omdat 2% van de bezoekers loopt te klagen.

En trouwens: en wordt wel zo hard geroepen dat er niets gebeurt maar ondertussen hebben ze de Bad Gateway fout wel opgelost, binnen drie werkdagen. Daar kun je weinig van zeggen.
8102 schreef:
Ze weten het toch?
Eerder soms uit het idee dat als je te lang niets zegt er helemaal niets meer gedaan wordt.
8102 schreef:
20-02-2018 20:06
Wat een puberaal gedrag, het is gewoon lekker om te doen.
O, is dát nou puberaal?
Moiren’ schreef:
20-02-2018 20:11
Eerder soms uit het idee dat als je te lang niets zegt er helemaal niets meer gedaan wordt.
Ze moeten toch ook roeien met de riemen die ze hebben?
En als op zaterdag die storing begint dan is het ook voor die TD weekend.
blijfgewoonbianca schreef:
20-02-2018 20:04
Kan ik hier even met mijn hoofd tegen de muur bonken en een potje krijsen? Wauw,............................... soms zit je gewoon met je mond open van sommige reacties. Bifuckingzar.
Ik zit ook me ook vreselijk op te winden. Het lijkt actueel wel! Word je met de dood bedreigd in je arbeidsomgeving waar je baas het al niet nauw neemt met de wet, dan moet je niet zo miepen want hormenen omdat je toevallig zwanger bent??? :@@:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
8102 schreef:
20-02-2018 20:12
Ze moeten toch ook roeien met de riemen die ze hebben?
En als op zaterdag die storing begint dan is het ook voor die TD weekend.
O, geen idewat daar allemaal over gezegd is.
Ik heb het meer over de enorme waslijst waar niets aan lijkt te gebeuren. Zet dan iig als target om 1 ding per maand op te lossen ofzo.
De mods zijn de enige die met de zogenaamde TD kunnen communiceren, dus dat het via hun gaat lijkt me logisch.
De mods doen geen vrijwilligerswerk, die worden er gewoon voor betaald al zal het niet veel zijn. De juuns, die doen vrijwilligerswerk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven