Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 20 februari 2018 om 20:27
O ik dacht dat allebei vrijwilligerswerk was, maar ze kunnen er alsnog weinig aan de storingen doen.Lady*Voldemort schreef: ↑20-02-2018 20:25De mods doen geen vrijwilligerswerk, die worden er gewoon voor betaald al zal het niet veel zijn. De juuns, die doen vrijwilligerswerk.
dinsdag 20 februari 2018 om 20:30
Ja maar ja, zo lang de forummers niet beschikken over het email-adres van de al dan niet bestaande TD zullen ze zich toch met hun klachten moeten wenden tot de mods, in de hoop dat die de al dan niet bestaande TD wel kunnen bereiken. Temeer daar het bugtopic is opgeheven en emails niet worden gelezen/beantwoord.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:15
Lady*Voldemort schreef: ↑20-02-2018 22:13In de rol van alles eigenlijk.
Het zou me niks verbazen als de schoonmaaksters van de Sanoma-plees ook stagiaires zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 20 februari 2018 om 22:17
RikM schreef: ↑20-02-2018 20:09Ik begrijp dat ook niet. Accepteer het toch gewoon, wij zijn niet de klant maar het product. De directie van Sanoma bepaalt dat het zo gaat als het gaat, en daar moeten we het mee doen. Bevalt je dat niet, zoek dan een ander forum. Sanoma verandert heus niet ineens van gedachten omdat 2% van de bezoekers loopt te klagen.
En trouwens: en wordt wel zo hard geroepen dat er niets gebeurt maar ondertussen hebben ze de Bad Gateway fout wel opgelost, binnen drie werkdagen. Daar kun je weinig van zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 20 februari 2018 om 22:22
Eens, maar zolang de CM blijmoedig buglijstn en forum blijft negeren en kirrend schrijft dat ze 'afgelopen week vooral mails over bladieblubsie heeft gekregen en er zo hárd gewérkt wordt' krijgt Sanoma waarschijnlijk niet eens mee wat een klotezooi het hier is. Kijk eens rond op andere Sanoma-fora. Daar zijn deze problemen níet in deze mate aanwezig!RikM schreef: ↑20-02-2018 20:09Ik begrijp dat ook niet. Accepteer het toch gewoon, wij zijn niet de klant maar het product. De directie van Sanoma bepaalt dat het zo gaat als het gaat, en daar moeten we het mee doen. Bevalt je dat niet, zoek dan een ander forum. Sanoma verandert heus niet ineens van gedachten omdat 2% van de bezoekers loopt te klagen.
En trouwens: en wordt wel zo hard geroepen dat er niets gebeurt maar ondertussen hebben ze de Bad Gateway fout wel opgelost, binnen drie werkdagen. Daar kun je weinig van zeggen.
Maar goed, ik ben te lui en heb te weinig vertrouwen in deze cm om de buglijst naar haar te mailen. Denk dat ze zal beginnen over de voordelen van roze lettertjes als ze van het hele forum dagelijks drie keer de buglijst toegemaild krijgt.
En het geeft te denken dat de technische dienst de bad gateway wél na een aantal dagen op kan lossen. Dat werken ze dus wél hard. Of alleen maar wél.
En wie stuurt hun aan? Of bugs of prioriteiten door? De cm doet het niet. Die is heel tevreden over zichzelf.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:22
dinsdag 20 februari 2018 om 22:28
Het is niet opgelost.feow schreef: ↑20-02-2018 22:22Eens, maar zolang de CM blijmoedig buglijstn en forum blijft negeren en kirrend schrijft dat ze 'afgelopen week vooral mails over bladieblubsie heeft gekregen en er zo hárd gewérkt wordt' krijgt Sanoma waarschijnlijk niet eens mee wat een klotezooi het hier is. Kijk eens rond op andere Sanoma-fora. Daar zijn deze problemen níet in deze mate aanwezig!
Maar goed, ik ben te lui en heb te weinig vertrouwen in deze cm om de buglijst naar haar te mailen. Denk dat ze zal beginnen over de voordelen van roze lettertjes als ze van het hele forum dagelijks drie keer de buglijst toegemaild krijgt.
En het geeft te denken dat de technische dienst de bad gateway wél na een aantal dagen op kan lossen. Dat werken ze dus wél hard. Of alleen maar wél.
En wie stuurt hun aan? Of bugs of prioriteiten door? De cm doet het niet. Die is heel tevreden over zichzelf.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:35
Maar had er al even geen last van en wilde Rik zó graag geloven....
En ik kan grrrrrrrrr wel zien dat ik op de verkeerde plek reageer, maar er niks aan doen want die verrekte dubbele zwarte balk staat in mijn reageerscherm en gaat niet weg. Dus zou ik eerst moeten plaatsen en dat wijzigen.
Maar ik ben lui.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 20 februari 2018 om 22:51
Het leek toch even te zijn opgelost....
Anyway, ik ben het verder helemaal met jullie eens hoor, dat het ruk is dat alles hier zo slecht functioneert en dat er waardeloos wordt gecommuniceerd – ik denk alleen dat het weinig zin heeft om erover te klagen. Want we klagen al zo lang en ze doen er niets mee. Bij Sanoma liggen ze hier gewoon niet wakker van; het is maar zo'n klein onderdeel van het geheel en de inkomsten zijn er toch wel.
Ik geloof best dat ze er nog aan werken en dat ze ook echt wel de intentie hebben om de bugs op te lossen, maar het gaat gewoon heel langzaam. Andere zaken gaan voor.
Anyway, ik ben het verder helemaal met jullie eens hoor, dat het ruk is dat alles hier zo slecht functioneert en dat er waardeloos wordt gecommuniceerd – ik denk alleen dat het weinig zin heeft om erover te klagen. Want we klagen al zo lang en ze doen er niets mee. Bij Sanoma liggen ze hier gewoon niet wakker van; het is maar zo'n klein onderdeel van het geheel en de inkomsten zijn er toch wel.
Ik geloof best dat ze er nog aan werken en dat ze ook echt wel de intentie hebben om de bugs op te lossen, maar het gaat gewoon heel langzaam. Andere zaken gaan voor.
dinsdag 20 februari 2018 om 23:41
Zo ontzettend mee eens.8102 schreef: ↑20-02-2018 19:57Wat heeft dat voor nut om elke keer te gaan klagen bij de moderators over de storingen? Heeft A haar beklag gedaan, doet B het dunnetjes over, en dat gaat door tot Z. De volgende dag begint het weer op nieuw Z doet beklag, A doet er weer een plasje over heen, D doet er nog een emmer vol over heen.
Het is bekend ze weten er van wat heeft het voor nut?
Zonde van de tijd, en zeg eerlijk die mods die vrijwilligerswerk aan doen moet al dat gezeik constant lezen.
Ze weten het toch?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 21 februari 2018 om 00:11
Waar het voor mij om gaat is, als je niets zegt gebeurt er sowieso niks.
En het heeft waarschijnlijk inderdaad geen enkele zin, maar ik wil zo af en toe toch even het geluid laten horen dat het wel heel bijzonder is wat hier qua beleid gedaan word.
Niet eens de zooi qua bugs etc, maar het totale negeren en naar willekeur wissen en bannen als er tegengas komt van je users, dat vind ik kwalijk.
En het heeft waarschijnlijk inderdaad geen enkele zin, maar ik wil zo af en toe toch even het geluid laten horen dat het wel heel bijzonder is wat hier qua beleid gedaan word.
Niet eens de zooi qua bugs etc, maar het totale negeren en naar willekeur wissen en bannen als er tegengas komt van je users, dat vind ik kwalijk.
woensdag 21 februari 2018 om 00:14
Ik heb vooral de ijdele hoop dat het gezeur erover ophoudt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 21 februari 2018 om 00:18
502 Bad Gateway
Nginx
En dan refresh en húp daar gaan we weer!
Maar: wel alle getypte posts éérst kopiëren voordat ik verzend! Afijn, als ik dat allemaal doe dan 'badgatewaynginx' ik erop los.
Nginx
En dan refresh en húp daar gaan we weer!
Maar: wel alle getypte posts éérst kopiëren voordat ik verzend! Afijn, als ik dat allemaal doe dan 'badgatewaynginx' ik erop los.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 21 februari 2018 om 00:21
Ach welnee en waarom? Ieder zijn ding.
Is het nog ergens leuk badgateawayen?
Ik moet eigenlijk slapen maar ik wil nginx-en!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 21 februari 2018 om 00:33
Als je verzendt en er komt een 'bad gateway', refreshen. De post wordt gewoon geplaatst.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 21 februari 2018 om 00:36
Bij mij niet altijd en omdat ik ook niet altijd kort van stof ben, kan dat een soort van frustrie laten ontstaan.doornroosje9 schreef: ↑21-02-2018 00:33Als je verzendt en er komt een 'bad gateway', refreshen. De post wordt gewoon geplaatst.
woensdag 21 februari 2018 om 00:42
Goed dat je het zegt! Bij mij werden ze tot nu toe allemaal geplaatst, zelfs al moest ik drie keer refreshen.
Kopiëren dus.
Life is short. Eat dessert first.