Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 februari 2018 om 23:31
Ik geloof niet dat de kritiek op de huidige cm te vergelijken is met de kritiek die voorgangers van haar kregen.
Ik heb nooit op het forum kritiek geuit op een cm. Tot deze. Ik vind mezelf zelfs behoorlijk onaardig, maak er geen enkel geheim van dat ik hoop dat ze snel vertrekt en plaats maakt voor een ander en dat ik haar zie als de grootste bug.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 21 februari 2018 om 23:37
woensdag 21 februari 2018 om 23:39
Ik geloof Juun.
Die schreef dat ze echt bestond en dat het een vrouw is.
Die schreef dat de TD gewoon amper tijd voor het vivaforum krijgt.
Ik zou meer kunnen met een cm die schrijft 'sorry, de TD krijgt amper tijd voor ons. Ik kan op mijn kop gaan staan, maar meer uren gaat het niet worden' dan met een 'we stoppen met het initiatief van de moderators om een buglijst te maken en bij te houden. Forummers: het gaat achter de schermen echt goed! De TD werkt hééél hard. Ik heb geen mails ontvangen. De TD werkt heel hard. Ik heb slechts zes mails ontvangen met bugs, de prioriteit is nu .....'
Die schreef dat ze echt bestond en dat het een vrouw is.
Die schreef dat de TD gewoon amper tijd voor het vivaforum krijgt.
Ik zou meer kunnen met een cm die schrijft 'sorry, de TD krijgt amper tijd voor ons. Ik kan op mijn kop gaan staan, maar meer uren gaat het niet worden' dan met een 'we stoppen met het initiatief van de moderators om een buglijst te maken en bij te houden. Forummers: het gaat achter de schermen echt goed! De TD werkt hééél hard. Ik heb geen mails ontvangen. De TD werkt heel hard. Ik heb slechts zes mails ontvangen met bugs, de prioriteit is nu .....'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 21 februari 2018 om 23:48
Jammer dat ze dan niet even benoemen wat voor verbetering.Lady*Voldemort schreef: ↑21-02-2018 23:41Je vergeet de uitsmijter: er zijn echt verbeteringen doorgevoerd maar die kunnen wij alleen zien![]()
Ook leuk om te weten, toch?
woensdag 21 februari 2018 om 23:54
Ik blijf de uitleg voor de leesmeerknop heel bijzonder vinden.
Dat is zodat alles sneller wordt.
Dat de pagina pas laadt als je op dat knopje drukt.
Terwijl je toch echt kunt zien dat de hele pagina laadt en een ruime seconde zichtbaar is om vervolgens weer te verdwijnen achter de leesmeerknop.
Uiteraard heeft de cm dit niet zelf laten weten. Afdalen tot de klagende forummers was geen optie. Dit was het antwoord wat de Juun door mocht geven.
Dat is zodat alles sneller wordt.
Dat de pagina pas laadt als je op dat knopje drukt.
Terwijl je toch echt kunt zien dat de hele pagina laadt en een ruime seconde zichtbaar is om vervolgens weer te verdwijnen achter de leesmeerknop.
Uiteraard heeft de cm dit niet zelf laten weten. Afdalen tot de klagende forummers was geen optie. Dit was het antwoord wat de Juun door mocht geven.
donderdag 22 februari 2018 om 11:50
Lady*Voldemort schreef: ↑21-02-2018 23:26een nieuw leeg forum lijkt me trouwens wel een heel goed idee.
Dat gaat niet want dan ben je al je links in Google kwijt en daarmee je nieuwe aanwas. Dat is nou juist de kracht van dit forum.
Als het zo makkelijk was dan had ik jullie een jaar geleden al een nieuw, fatsoenlijk forum kunnen geven.
De PM bug is juist de moeilijkste om te fixen. Want het werkt soms wel, soms niet en voor sommige users wel en voor sommige niet. Probeer dan maar eens te achterhalen wat de oorzaak is.
donderdag 22 februari 2018 om 13:08
Dat is inderdaad niet handig maar ik denk dat ze eerst maar eens moeten proberen om dat systeem überhaupt werkend te krijgen want je bent volgens mij een van de weinigen die het kan gebruiken.
En ze hebben er nog wel meer werk aan want het is bijvoorbeeld ook ontzettend onhandig dat je niet even een notificatie krijgt als je een PB hebt ontvangen.
donderdag 22 februari 2018 om 19:41
donderdag 22 februari 2018 om 20:13
Het is toch mooi dat iedereen een gelijkgestemde kan vinden op dit forum.Star² schreef: ↑22-02-2018 19:41kinderen/alleen-gaan-voor-een-2e/list_m ... #p28185153
Ik zie de jongere versie van onze pjk.
donderdag 22 februari 2018 om 20:22
vrouwjagersma schreef: ↑22-02-2018 20:13Het is toch mooi dat iedereen een gelijkgestemde kan vinden op dit forum.
donderdag 22 februari 2018 om 20:45
vrouwjagersma schreef: ↑22-02-2018 20:13Het is toch mooi dat iedereen een gelijkgestemde kan vinden op dit forum.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 22 februari 2018 om 20:56
Ook valse violen kunnen gelijk gestemd zijn maar er zit nog steeds geen muziek in.
donderdag 22 februari 2018 om 21:02
Gelijk weer zo cynisch. Ik geniet er echt van, als ik zie dat mensen elkaar vinden. Mooi is dat. Ontroerend ook. Ik zie een gouden toekomst, waarin ze samen één paaseitje bij de koffie eten (want meer is echt onnodig) en daarna hun woonstede kuisen tot alle oppervlakken glimmen van genoegzaamheid.