Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Moiren’ schreef:
28-02-2018 23:51
Wat er was was gaaf. Heel bizar bleef bijna iedereen zitten. Echt nog nooit meegemaakt.
Volgens mij waren ze daar pissed over. Te laat op en te vroeg af.

Was wel gaaf.
O, dat is zo zonde!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
28-02-2018 23:54
O, dat is zo zonde!
Zo gek. Ik en een moeder naast mij hebben meer dan een uur als enige in ons vak gestaan. Andere vakken net zo.
Ook niemand zong mee, ik heb geen stem meer.
Moiren’ schreef:
28-02-2018 23:56
Zo gek. Ik en een moeder naast mij hebben meer dan een uur als enige in ons vak gestaan. Andere vakken net zo.
Een vrouw zonder stem, een zegen.... ;)
Naar The Killers geweest begrijp ik? Gaaf :)
What have we done....
Moiren’ schreef:
28-02-2018 23:56
En zo hoort het. :lol:
Life is short. Eat dessert first.
nbk schreef:
01-03-2018 00:12
Een vrouw zonder stem, een zegen.... ;)
Naar The Killers geweest begrijp ik? Gaaf :)
Jah! Was heel gaaf. Een van de leukste concerten denk ik. Maar dat zeg ik na elk concert 😂
Moiren’ schreef:
01-03-2018 00:38
Jah! Was heel gaaf. Een van de leukste concerten denk ik. Maar dat zeg ik na elk concert 😂
:proud:
Concerten zijn altijd een feest, ook al was de muziek wel klote.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
01-03-2018 00:43
:proud:
Concerten zijn altijd een feest, ook al was de muziek wel klote.
Eens! Maar ik heb werkelijk nog nooit zo’n passief publiek gezien. Zelfs bij Simply Red, toch zeker allemaal 50+ stond iedereen te zingen en te dansen.
Moiren’ schreef:
01-03-2018 00:48
Eens! Maar ik heb werkelijk nog nooit zo’n passief publiek gezien. Zelfs bij Simply Red, toch zeker allemaal 50+ stond iedereen te zingen en te dansen.
Meestal heb ik dan wel wat opstartproblemen totdat het me echt geen moer meer kan schelen. Muziek doet mij zingen en bewegen en als de buur dit niet zo ervaart moet hij/zij maar even ruimte bieden. ;-D

Heel herkenbaar en dan denk ik echt: Wáárom ga je dan wél naar een concert? Maarja, misschien denkt de buur dan wel zoiets als: muts stel je niet zo aan.

Tough luck.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
De eerste recensies zijn anders niet zo best.
Nu hecht ik daar niet zo veel waarde aan, maar dat een band op komt dagen met wat ingehuurde muzikanten vind ik wél zwakjes.
Wel fijn dat je top avond gehad hebt natuurlijk :)
What have we done....
Volgens mijn puber was ik echt schaamtevol. Die is ook stug blijven zitten.
Ik had lol met de moeder naast me. Die zong net zo hard mee en stond net zo hoog te springen op precies de goede momenten.

En verder is het Vegas. Smooth, glitter, veel (mooie) belichting, alles gaat keurig zoals het hoort. Past precies.

Ze hebben ook niets op FB gezet.
Moiren’ schreef:
01-03-2018 01:02
Ik had lol met de moeder naast me. Die zong net zo hard mee en stond net zo hoog te springen op precies de goede momenten.

En verder is het Vegas. Smooth, glitter, veel (mooie) belichting, alles gaat keurig zoals het hoort. Past precies.

Ze hebben ook niets op FB gezet.
Leuk is dat, hè?
Ik was een week of twee geleden met mijn post-puber bij de Dropkick Murphys in de AFAS live, ook al zo'n feestje :)
Oh, je puber heeft wel gelijk natuurlijk, gedráág jezelf!
What have we done....
nbk schreef:
De eerste recensies zijn anders niet zo best.
Nu hecht ik daar niet zo veel waarde aan, maar dat een band op komt dagen met wat ingehuurde muzikanten vind ik wél zwakjes.
Wel fijn dat je top avond gehad hebt natuurlijk :)
Terecht ook hoor. Het voordeel voorbij isdat ik ze sowieso goed vind. Bij Human kwam er voor het eerst wat roring, dat was het 8ste nummer.
Mr Brightside heb ik echt niet gehoord en ook mijn buurvrouw niet.
Daarbij vroeg hij ergens in het concert of mensen Mr Brightside wilden.
Het is niet echt een nummer dat je mist.
Moiren’ schreef:
Oei dit begint toch een beetje te lijken op 'lekker gekke meid ben ik hè' :mrgreen:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Moiren’ schreef:
01-03-2018 00:38

Maar bij Green Day was het ook echt zo :proud:
Nouschi schreef:
01-03-2018 08:43
Oei dit begint toch een beetje te lijken op 'lekker gekke meid ben ik hè' :mrgreen:

:rofl:

En terecht als het publiek zo dood is.
Nouschi schreef:
Hebben wij niet allemaal stiekem een 'lekker gekke meid' in ons?
Ook jij Nous.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
Met een puber? Dan wordt dit dagelijks gevonden hoor en dat jarenlang en dus vooral mee doorgaan.
Moiren’ schreef:
28-02-2018 23:01
Geen Mr Brightside. WTF just happend?

Ik denk dat ze idd het publiek te dood vonden:

Note: The Calling and Mr. Brightside on the setlists but not played, Mr. Brightside was not played in a full show for the first time in their career

Van Setlist.fm
Solomio schreef:
01-03-2018 09:04
Hebben wij niet allemaal stiekem een 'lekker gekke meid' in ons?
Ook jij Nous.
Nous toch niet?! Dat zou eng zijn.
Enn schreef:
01-03-2018 09:07
Met een puber? Dan wordt dit dagelijks gevonden hoor en dat jarenlang en dus vooral mee doorgaan.
Nee, dit is wat jijzelf vindt. Puber vindt het schaamtevol, die vindt zijn/haar moeder niet een lekker gekke meid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je lekker gek wil doen, koop je toch geen zitplaatsen?
Nouschi schreef:
01-03-2018 09:25
Nee, dit is wat jijzelf vindt. Puber vindt het schaamtevol, die vindt zijn/haar moeder niet een lekker gekke meid.
Oh Ok. Nou dan zit ik dus safe.
enn wijzigde dit bericht op 01-03-2018 09:41
0.92% gewijzigd
MarindaH schreef:
01-03-2018 09:40
Haha misschien niet nee.
MarindaH schreef:
01-03-2018 09:40

Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er ook echt twee uur werd gezeten op zitplaatsen.
Star² schreef:
01-03-2018 09:56
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat er ook echt twee uur werd gezeten op zitplaatsen.
In de nok van de Ziggo ben ik blijven zitten al was het concert heel gaaf. Man wat is dat steil en eng! En dan heb ik nog niet eens hoogtevrees.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven