Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 februari 2018 om 23:54
woensdag 28 februari 2018 om 23:56
Zo gek. Ik en een moeder naast mij hebben meer dan een uur als enige in ons vak gestaan. Andere vakken net zo.
Ook niemand zong mee, ik heb geen stem meer.
donderdag 1 maart 2018 om 00:12
donderdag 1 maart 2018 om 00:21
donderdag 1 maart 2018 om 00:43
Concerten zijn altijd een feest, ook al was de muziek wel klote.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 1 maart 2018 om 00:57
Meestal heb ik dan wel wat opstartproblemen totdat het me echt geen moer meer kan schelen. Muziek doet mij zingen en bewegen en als de buur dit niet zo ervaart moet hij/zij maar even ruimte bieden.
Heel herkenbaar en dan denk ik echt: Wáárom ga je dan wél naar een concert? Maarja, misschien denkt de buur dan wel zoiets als: muts stel je niet zo aan.
Tough luck.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 1 maart 2018 om 01:02
donderdag 1 maart 2018 om 01:02
Volgens mijn puber was ik echt schaamtevol. Die is ook stug blijven zitten.
Ik had lol met de moeder naast me. Die zong net zo hard mee en stond net zo hoog te springen op precies de goede momenten.
En verder is het Vegas. Smooth, glitter, veel (mooie) belichting, alles gaat keurig zoals het hoort. Past precies.
Ze hebben ook niets op FB gezet.
Ik had lol met de moeder naast me. Die zong net zo hard mee en stond net zo hoog te springen op precies de goede momenten.
En verder is het Vegas. Smooth, glitter, veel (mooie) belichting, alles gaat keurig zoals het hoort. Past precies.
donderdag 1 maart 2018 om 01:11
Leuk is dat, hè?Moiren’ schreef: ↑01-03-2018 01:02Volgens mijn puber was ik echt schaamtevol. Die is ook stug blijven zitten.
Ik was een week of twee geleden met mijn post-puber bij de Dropkick Murphys in de AFAS live, ook al zo'n feestje
Oh, je puber heeft wel gelijk natuurlijk, gedráág jezelf!
What have we done....
donderdag 1 maart 2018 om 01:11
Terecht ook hoor. Het voordeel voorbij isdat ik ze sowieso goed vind. Bij Human kwam er voor het eerst wat roring, dat was het 8ste nummer.
Mr Brightside heb ik echt niet gehoord en ook mijn buurvrouw niet.
Daarbij vroeg hij ergens in het concert of mensen Mr Brightside wilden.
Het is niet echt een nummer dat je mist.
donderdag 1 maart 2018 om 08:43
Oei dit begint toch een beetje te lijken op 'lekker gekke meid ben ik hè'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 1 maart 2018 om 09:04
donderdag 1 maart 2018 om 09:07
Met een puber? Dan wordt dit dagelijks gevonden hoor en dat jarenlang en dus vooral mee doorgaan.
donderdag 1 maart 2018 om 09:08
donderdag 1 maart 2018 om 09:25
Nee, dit is wat jijzelf vindt. Puber vindt het schaamtevol, die vindt zijn/haar moeder niet een lekker gekke meid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 1 maart 2018 om 09:40
Oh Ok. Nou dan zit ik dus safe.
enn wijzigde dit bericht op 01-03-2018 09:41
0.92% gewijzigd
donderdag 1 maart 2018 om 09:41
donderdag 1 maart 2018 om 10:00
In de nok van de Ziggo ben ik blijven zitten al was het concert heel gaaf. Man wat is dat steil en eng! En dan heb ik nog niet eens hoogtevrees.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras