Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 21 maart 2018 om 08:06
Serieus he. Ik mocht van mijn moeder wel op typecursus, maar ik dacht dat ik het ook wel zonder zou redden. Nu denk ik dat ik blind kan typen, maar dat valt alleszins tegen.
woensdag 21 maart 2018 om 08:08
Oh ik dacht serieus dat het een woordgrapje was. Laat mij nu in die waanvrouwjagersma schreef: ↑21-03-2018 08:06Serieus he. Ik mocht van mijn moeder wel op typecursus, maar ik dacht dat ik het ook wel zonder zou redden. Nu denk ik dat ik blind kan typen, maar dat valt alleszins tegen.

Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
woensdag 21 maart 2018 om 08:46
Als ik heel eerlijk mag zijn: jij bent inderdaad wel een van de pakweg vijftal mensen hier waar ik een erg hoge dunk van heb ja.vrouwjagersma schreef: ↑21-03-2018 08:08Je hebt een veel te hoge dunk van mijn intelligentie, vrees ik.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

woensdag 21 maart 2018 om 08:50
Waarschijnlijk wel. Het heeft te maken met de database. Stel een topic heeft 200 pagina's en je wilt pagina 1 laten zien. Dan moet de database eerst alle 200 pagina's ophalen en de bijbehorende berichten (5000 stuks!) sorteren, alvorens het kan selecteren welke berichten bij pagina 1 horen. En dat moet het dus elke keer doen dat iemand een pagina opvraagt.
Daarom is het beter om een groot topic op te splitsen in delen. De meeste forums die ik ken doen dat.

woensdag 21 maart 2018 om 12:24

woensdag 21 maart 2018 om 13:47
Serieus reageren niet, maar ik heb er wel gelachen. Jammer inderdaad dat het weg is. Zouden de mods het zelf gezien hebben? Of heeft er weer iemand met de staf gezwaaid?

woensdag 21 maart 2018 om 15:21
Ik probeer verbaasd te zijn.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-03-2018 16:34
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. op de man.
Reden: Dit bericht is gewijzigd i.v.m. op de man.
11.40% gewijzigd