Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 maart 2018 om 16:34
Niemand hoor, maar ik wilde dat even duidelijk stellen tegenover RB.
queenarachnia wijzigde dit bericht op 31-03-2018 17:13
1.13% gewijzigd
zaterdag 31 maart 2018 om 16:36
Wat een slachtoffergedrag zeg.redbulletje schreef: ↑31-03-2018 15:03Er worden zo vaak janktopics geopend waar een groot deel van de forummers de TO (haar gedrag) afbranden en de gene waarover TO klaagt gelijk geven inclusief mogelijke scenario's. Maar doe ik het wordt er gelijk gestaft.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat jij gewoon tien keer botter bent dan de hele rest van het forum bij elkaar en dat het daarom is dat jij gestaft wordt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 31 maart 2018 om 16:40
zaterdag 31 maart 2018 om 16:55
Ik ben gewend aan liedjes in mijn hoofd. Solomio is niet favoriet. Maar het beïnvloed niet de manier waarop ik je lees hoor. Ik lees je graag. Ik vind je lekker duidelijk over het algemeen.
No one should brave the underworld alone.
zaterdag 31 maart 2018 om 16:58
En dat kan ik me dan weer erg goed voorstellen. Al zou ik zelf meer moeite hebben met de doodsverwensingen, maar ja, ik ben dan ook een gevoelige sufferdredbulletje schreef: ↑31-03-2018 16:40Ik ben nooit op de man in mijn reacties terwijl ik echt asociale op de man reacties terug krijg inclusief doodsverwensingen. En nee, daar klaag ik niet over maar wél over het gestaf wanneee me dat een ban oplevert.
Blijft wel dat er een verschil is tussen 'ik kan me voorstellen dat man ook wat opgelucht was, en dat hij het prettig kan vinden even in een andere omgeving te zijn omdat hij met zijn vrienden andere dingen kan bespreken dan met jou', of 'je man was gewoon opgelucht en wil dat vieren'. En dan zit er nog van alles tussenin. En nee, ik zit er eigenlijk helemaal niet mee zelf, ik ben er ondertussen aan gewend dat je alles bot zegt (of niet aan sugar coaten doet). Maar ik kan me ook weer voorstellen dat je reactie even rauw op TO's dak kwam vallen.
zaterdag 31 maart 2018 om 17:01
Ook zonder op de man te zijn kun je ongelofelijk kwetsend zijn. Dat bewijs jij herhaaldelijk.redbulletje schreef: ↑31-03-2018 16:40Ik ben nooit op de man in mijn reacties terwijl ik echt asociale op de man reacties terug krijg inclusief doodsverwensingen. En nee, daar klaag ik niet over maar wél over het gestaf wanneee me dat een ban oplevert.
En voor de sfeer is dat niet bevorderlijk.
Jij gaat echt 10 stappen verder dan 'eerlijkheid' of 'niet sugarcoaten'.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 31 maart 2018 om 17:01
zaterdag 31 maart 2018 om 17:05
En dan nog even over autisme en gebrek aan empathie:
https://brandpuntplus.kro-ncrv.nl/brand ... -empathie/
https://brandpuntplus.kro-ncrv.nl/brand ... -empathie/
David Dunning
David Dunning
zaterdag 31 maart 2018 om 17:09
En jij denkt dat ik op die link ga klikken?
No one should brave the underworld alone.
zaterdag 31 maart 2018 om 17:09
zaterdag 31 maart 2018 om 17:13
zaterdag 31 maart 2018 om 17:13
Ik krijg een reclame voor chocolade. En nu wil ik chocolade. Maar ik heb geen chocolade in huis.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 31 maart 2018 om 17:15
zaterdag 31 maart 2018 om 17:16
https://www.youtube.com/watch?v=M_Tb7spkt0k
Gerard Lenorman - La ballade des gens heureux 1976
T's Frans, die het zingt. Solemio is een Italiaan.
EDIT: Ik zie nu dat hij er stond. Ander beeld.
Solomio is van het dat waar Waylon heen mag. Fout https://www.youtube.com/watch?v=LNOfTnv-3BY
Gerard Lenorman - La ballade des gens heureux 1976
T's Frans, die het zingt. Solemio is een Italiaan.
EDIT: Ik zie nu dat hij er stond. Ander beeld.
Solomio is van het dat waar Waylon heen mag. Fout https://www.youtube.com/watch?v=LNOfTnv-3BY
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 31-03-2018 17:25
32.19% gewijzigd
zaterdag 31 maart 2018 om 17:18
redbulletje schreef: ↑31-03-2018 15:03Er worden zo vaak janktopics geopend waar een groot deel van de forummers de TO (haar gedrag) afbranden en de gene waarover TO klaagt gelijk geven inclusief mogelijke scenario's. Maar doe ik het wordt er gelijk gestaft.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 31 maart 2018 om 17:20
Geschreven kom ik denk ik botter over dan gesproken. Er blijft echter een groot verschil tussen een discussie met iemand hebben (onpersoonlijk/emotieloos ) of een gesprek. Maar juist zeker bij mensen waar ik veel mee te maken heb/een band mee heb, ben ik wel duidelijk. Beter dat er mensen afhaken omdat ze mij daardoor niet mogen dan dat ik energie steek in mensen die me niet accepteren zoals ik ben. Socializen kost me veel energie. Forummen voelt als ontspanning.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 31-03-2018 17:23
1.30% gewijzigd