Napraattopic deel 97
dinsdag 20 maart 2018 om 23:11
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 31 maart 2018 om 18:17
Ik heb geen stempeltje, maar ik ben toch best wel star in het nooit meer aardig vinden van sommige forummers na bepaalde posts.
Bij jou bulletje was dat een uitspraak over verstandelijk gehandicapte kinderen. Helemaal niet op de man, die uitspraak van jou, maar gericht tegen de moeder van zo'n kind.
En iedereen kan een keer een uitglijder maken, en als er heel veel tegenover staat en iemand blijk geeft van dat het niet te bedoeling was op keihard te schofferen/kwetsen/etc (en dat kan je ook doen zonder dat je daarvoor je mening moet veranderen of diep nederig door het stof moet o.i.d.) dan kan ik er ook wel overheen stappen.
Maar doe je regelmatig zo en ga je ook nadat je er op aangesproken bent door dan komt mijn beperking in vergevingsgezindheid naar boven.
Voor altijd exit bij mij, daar ben ik dan weer heel star in.
Gelukkig denk ik niet dat iemand zich hierdoor zal laten beïnvloeden en maakt het ook niet dat ik soms alsnog kan lachen om een post of het eens zijn met een mening. Maar ik heb wel mijn eigen groepje voor-altijd-afgedaan-forummers. En ik ga daar niet op jagen of naar zoeken, maar ik staf leden ervan met plezier als ik weer iets tegenkom waarvan ik hoop dat er een sanctie op staat.
Bij jou bulletje was dat een uitspraak over verstandelijk gehandicapte kinderen. Helemaal niet op de man, die uitspraak van jou, maar gericht tegen de moeder van zo'n kind.
En iedereen kan een keer een uitglijder maken, en als er heel veel tegenover staat en iemand blijk geeft van dat het niet te bedoeling was op keihard te schofferen/kwetsen/etc (en dat kan je ook doen zonder dat je daarvoor je mening moet veranderen of diep nederig door het stof moet o.i.d.) dan kan ik er ook wel overheen stappen.
Maar doe je regelmatig zo en ga je ook nadat je er op aangesproken bent door dan komt mijn beperking in vergevingsgezindheid naar boven.
Voor altijd exit bij mij, daar ben ik dan weer heel star in.
Gelukkig denk ik niet dat iemand zich hierdoor zal laten beïnvloeden en maakt het ook niet dat ik soms alsnog kan lachen om een post of het eens zijn met een mening. Maar ik heb wel mijn eigen groepje voor-altijd-afgedaan-forummers. En ik ga daar niet op jagen of naar zoeken, maar ik staf leden ervan met plezier als ik weer iets tegenkom waarvan ik hoop dat er een sanctie op staat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 31 maart 2018 om 19:32
Kan er iemand het hek dichtdoen? Een hoop topics van 16-jarigen met wereldproblemen, waarbij de tekst zo ongelofelijk rammelt van de fouten dat niemand nog de moeite neemt om het te verbeteren.
Ben er wel een beetje klaar mee.
Ben er wel een beetje klaar mee.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 31 maart 2018 om 19:36
Chamois creme kopen. Helpt daar heel goed tegen. Werkt trouwens ook prima tegen schurende bovenbenen. Scheelt toch zo links en rechts (en in het midden) kapotte vellen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
zaterdag 31 maart 2018 om 19:42
Ik had een collega die altijd graag zijn plakzak benoemde als het warm was.
zaterdag 31 maart 2018 om 20:35
Als je in een wasserij werkt en het is 36 graden buiten en je staat precies tussen de mangel en de drogers 150 overhemden weg te strijken helpt zo'n cremetje ook niet meer hoor.
zaterdag 31 maart 2018 om 21:06
Eigenlijk vind ik RB juist communicatief heel sterk......voor wat betreft woordgebruik, zinsnede, algemene kennis. Mijn idee he. Dat het niet tactvol gebracht is vaak, dat is iets anders. Maar goed, daar gaat het dan ook over. Dat haar mening wel degelijk prima is ookal is die anders. Echter dat de toon de muziek maakt.
Wellicht ben ik inderdaad erg warrig vandaag.
anoniem_277599 wijzigde dit bericht op 01-04-2018 07:09
1.15% gewijzigd
zaterdag 31 maart 2018 om 21:12
En hier laten sommigen die keutel liggen voor de volgende. En gaan dan gierend van de lach met de cameraopname binnen handbereik wachten tot de eerste van toilet afkomt gerend.
zaterdag 31 maart 2018 om 21:14
Drol uitscheppen en op zijn bureau leggen. Daar ben ik vrij voorspelbaar in.Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 21:12En hier laten sommigen die keutel liggen voor de volgende. En gaan dan gierend van de lach met de cameraopname binnen handbereik wachten tot de eerste van toilet afkomt gerend.
zaterdag 31 maart 2018 om 21:18
Jezus, in wat voor een gesticht werk jij?Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 21:12En hier laten sommigen die keutel liggen voor de volgende. En gaan dan gierend van de lach met de cameraopname binnen handbereik wachten tot de eerste van toilet afkomt gerend.
zaterdag 31 maart 2018 om 21:23
GadVerDamme!Troeteltje schreef: ↑31-03-2018 21:12En hier laten sommigen die keutel liggen voor de volgende. En gaan dan gierend van de lach met de cameraopname binnen handbereik wachten tot de eerste van toilet afkomt gerend.
There is always something happening, and it's usually right now