Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Wordt lekker lezen zo, man man man wat een ellende.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Gelukkig is het vrijdag, ik ben straks wel toe aan een flinke borrel.
redbulletje schreef:
23-05-2018 14:45
Volgens mij kan iemand die 'n forum in elkaar zet ook in de PB's komen. Weet nog wel dat daar op een forum een rel door ontstond. Echte privéberichten zou ik daar dus ook nooit in schrijven.
Yep, op Fok.
https://www.geenstijl.nl/1272801/muiterij_bij_fok/

Sorry voor de verschrikkelijke bron :hihi:
Anoniem235181652 schreef:
23-05-2018 16:47
Alleen dan oennoemelijk saai.
Huh? Ik kan je gewoon loepen, ik dacht juist dat dat nu niet meer kon, of snap ik 't weer 's niet.
There is always something happening, and it's usually right now
Als functionaris gegevensbescherming voor een internationaal bedrijf kan ik zeggen dat de stormloop nu lachwekkend is. Wil niet zeggen dat Sanoma compleet in overeenstemming is, absoluut niet zelfs (maar geen enkel bedrijf btw), maar dit geroeptoeter is compleet belachelijk 😂
Grobbekuiken_ schreef:
23-05-2018 17:01
Huh? Ik kan je gewoon loepen, ik dacht juist dat dat nu niet meer kon, of snap ik 't weer 's niet.
Vanaf vrijdag kan dat niet meer. We zijn vroeg begonnen met borrelen, verwarrende situatie. Maar irl is het dus woensdag.
Grobbekuiken_ schreef:
Misschien duurt het even, veel van de anderen kan je nl niet meer loepen.
yette schreef:
23-05-2018 17:04
Vanaf vrijdag kan dat niet meer. We zijn vroeg begonnen met borrelen, verwarrende situatie. Maar irl is het dus woensdag.
Oh....zie in het modtopic nl. een hele kudde geanonimiseerden zonder loep, vandaar dat het me opviel.

Dan toch maar een borrel, verwarrend idd.
Kleinkonijn1981 schreef:
23-05-2018 17:04
Als functionaris gegevensbescherming voor een internationaal bedrijf kan ik zeggen dat de stormloop nu lachwekkend is. Wil niet zeggen dat Sanoma compleet in overeenstemming is, absoluut niet zelfs (maar geen enkel bedrijf btw), maar dit geroeptoeter is compleet belachelijk 😂
Hoe zit het dan met de rechten van de gebruikers en de plichten van Sanoma ten opzichte van die gebruikers?
Enlighten us with your knowledge, alwijs konijn!
Tessa44- schreef:
23-05-2018 17:07
Misschien duurt het even, veel van de anderen kan je nl niet meer loepen.
Dat zou kunnen ja.
Alsjemenou
Damned if I don’t
Grobbekuiken_ schreef:
Ja, de knopjes zijn weg in de originele post, maar je kunt nog gewoon loepen via de quote. Ik kan dus een bericht opzoeken waarin Moi gequote wordt en via haar "geanonimiseerde" profielpagina alle berichten teruglezen.
Wat een domme 'aanpassing' weer. En wat een hysterisch gedoe.
Wat een consternatie in het modtopic 😂
Geen bijzonderheden
ViezeHond schreef:
23-05-2018 17:10
Alsjemenou
Voor jou ook weer tijd toch voor een nieuwe nick? Je hebt deze zeker alweer een maand toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ben ik de enige die vooral benieuwd is wat de forumupdate van a.s. vrijdag ons gaat brengen? Het is elke keer weer spannend; voor hetzelfde geld stort de hele hut in elkaar. ;-D
RikM schreef:
23-05-2018 17:14
Ben ik de enige die vooral benieuwd is wat de forumupdate van a.s. vrijdag ons gaat brengen? Het is elke keer weer spannend; voor hetzelfde geld stort de hele hut in elkaar. ;-D
🙈🤣
Geen bijzonderheden
Fragolisa schreef:
23-05-2018 17:11
Ja, de knopjes zijn weg in de originele post, maar je kunt nog gewoon loepen via de quote. Ik kan dus een bericht opzoeken waarin Moi gequote wordt en via haar "geanonimiseerde" profielpagina alle berichten teruglezen.
Het viel me juist op bij een originele post (vorige pagina), vandaar dat ik het zei.
RikM schreef:
Ik ben nog niet eens hersteld van de vorige forumdowndate
Tjezus, wat vals
RikM schreef:
Ben ik de enige die vooral benieuwd is wat de forumupdate van a.s. vrijdag ons gaat brengen? Het is elke keer weer spannend; voor hetzelfde geld stort de hele hkut in elkaar. ;-D
Hihihi :hihi:
yette schreef:
23-05-2018 16:23
Rustig maar.
Vrijdagmiddag valt vroeg deze week :hug:

Ik was sarcastisch, ik begrijp dat jij dat niet door had.
Weet niet of jij sarcastisch was met jouw post aan mij (denk het wel)....maar bedankt voor je knuffel!
Knuffel terug!

Nouschi schreef:
23-05-2018 17:13
Voor jou ook weer tijd toch voor een nieuwe nick? Je hebt deze zeker alweer een maand toch?
Ben je gek, ik kan bijna weer plaatjes plakken.
Damned if I don’t
RikM schreef:
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik was al even van plan om mijn nick te verversen, maar nu ga ik het natuurlijk niet doen. Beetje een meeloper zijn ;-D
Tjezus, wat vals
ViezeHond schreef:
23-05-2018 17:17
Ben je gek, ik kan bijna weer plaatjes plakken.
Mag binnenkort ook niet meer dus maakt niet uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven