Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 23 mei 2018 om 16:58
Yep, op Fok.redbulletje schreef: ↑23-05-2018 14:45Volgens mij kan iemand die 'n forum in elkaar zet ook in de PB's komen. Weet nog wel dat daar op een forum een rel door ontstond. Echte privéberichten zou ik daar dus ook nooit in schrijven.
https://www.geenstijl.nl/1272801/muiterij_bij_fok/
Sorry voor de verschrikkelijke bron

woensdag 23 mei 2018 om 17:01
Huh? Ik kan je gewoon loepen, ik dacht juist dat dat nu niet meer kon, of snap ik 't weer 's niet.
There is always something happening, and it's usually right now

woensdag 23 mei 2018 om 17:04
woensdag 23 mei 2018 om 17:04
Vanaf vrijdag kan dat niet meer. We zijn vroeg begonnen met borrelen, verwarrende situatie. Maar irl is het dus woensdag.Grobbekuiken_ schreef: ↑23-05-2018 17:01Huh? Ik kan je gewoon loepen, ik dacht juist dat dat nu niet meer kon, of snap ik 't weer 's niet.

woensdag 23 mei 2018 om 17:07
Misschien duurt het even, veel van de anderen kan je nl niet meer loepen.Grobbekuiken_ schreef: ↑23-05-2018 17:01Huh? Ik kan je gewoon loepen, ik dacht juist dat dat nu niet meer kon, of snap ik 't weer 's niet.
woensdag 23 mei 2018 om 17:08
Oh....zie in het modtopic nl. een hele kudde geanonimiseerden zonder loep, vandaar dat het me opviel.
Dan toch maar een borrel, verwarrend idd.

woensdag 23 mei 2018 om 17:08
Hoe zit het dan met de rechten van de gebruikers en de plichten van Sanoma ten opzichte van die gebruikers?Kleinkonijn1981 schreef: ↑23-05-2018 17:04Als functionaris gegevensbescherming voor een internationaal bedrijf kan ik zeggen dat de stormloop nu lachwekkend is. Wil niet zeggen dat Sanoma compleet in overeenstemming is, absoluut niet zelfs (maar geen enkel bedrijf btw), maar dit geroeptoeter is compleet belachelijk![]()
Enlighten us with your knowledge, alwijs konijn!

woensdag 23 mei 2018 om 17:11
Ja, de knopjes zijn weg in de originele post, maar je kunt nog gewoon loepen via de quote. Ik kan dus een bericht opzoeken waarin Moi gequote wordt en via haar "geanonimiseerde" profielpagina alle berichten teruglezen.Grobbekuiken_ schreef: ↑23-05-2018 17:01Huh? Ik kan je gewoon loepen, ik dacht juist dat dat nu niet meer kon, of snap ik 't weer 's niet.
woensdag 23 mei 2018 om 17:13

woensdag 23 mei 2018 om 17:15
Het viel me juist op bij een originele post (vorige pagina), vandaar dat ik het zei.
woensdag 23 mei 2018 om 17:16

woensdag 23 mei 2018 om 17:17
woensdag 23 mei 2018 om 17:20

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!