Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 23 mei 2018 om 17:37
Geldt toch alleen voor gegevens die herleidbaar zijn naar een persoon? Je kunt je afvragen of dat het geval is op een anoniem forum.Kleinkonijn1981 schreef: ↑23-05-2018 17:27Zoals hier al geopperd “right to be forgotten” én het recht op ‘gewoon’ verwijderen van alle persoonsgegevens (ook de indirecte, waar mijn inziens ook gebruikersnamen onder vallen). Dit kan te allen tijde (op het recht op vergeten na is de wet eigenlijk niet gewijzigd) dus geen nood nu op paniekvoetbal...
En altijd konijn neem ik maar als sarcastisch op![]()
woensdag 23 mei 2018 om 17:39
Draag me weg!MevrouwJack schreef: ↑23-05-2018 17:37Of alle wachtwoorden op straat, dat iedereen als iedereen kan inloggen (zoals al eerder gebeurde, maar dan op enorme schaal).
Ik ga me vast ziekmelden op mijn werk om het goed te kunnen volgen vrijdag.

Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.

woensdag 23 mei 2018 om 17:39
Yas, lees jij ook graag geschiedenis? Ik heb onlangs een boek gelezen over middeleeuwse geschiedenis en toen moest ik aan jou denken, vanwege het taalgebruik. De vertaling in het Nederlands was zo mooi, zo rijk en vol met "vergeten" of in onbruik geraakte woorden. Heb daar erg van genoten. Het heet Gang naar Canossa en de schrijver is Tom Holland.

woensdag 23 mei 2018 om 17:40
Oh heerlijkMevrouwJack schreef: ↑23-05-2018 17:34En dat je quote per ongeluk door je emailadres vervangen wordt. En als je datzelfde emailadres voor fb gebruikt, je profielfoto als avatar wordt ingesteld.
Of een ander drama.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 mei 2018 om 17:41
Ik ook, dan een grote schaal snoep en een flinke fles drinken en dan genieten. Ik denk ook dat alle foto's die mensen ooit in een fototopic hebben geplaatst opeens weer tevoorschijn komen.MevrouwJack schreef: ↑23-05-2018 17:37Of alle wachtwoorden op straat, dat iedereen als iedereen kan inloggen (zoals al eerder gebeurde, maar dan op enorme schaal).
Ik ga me vast ziekmelden op mijn werk om het goed te kunnen volgen vrijdag.
En een hele hoop pb's. Niet de saaie, maar wel de roddels en achterkamertjesophits pbs.
Ik verheug me er nu al op!
woensdag 23 mei 2018 om 17:41
Ik lees heel veel geschiedenis! Nu ook.Head* schreef: ↑23-05-2018 17:39Yas, lees jij ook graag geschiedenis? Ik heb onlangs een boek gelezen over middeleeuwse geschiedenis en toen moest ik aan jou denken, vanwege het taalgebruik. De vertaling in het Nederlands was zo mooi, zo rijk en vol met "vergeten" of in onbruik geraakte woorden. Heb daar erg van genoten. Het heet Gang naar Canossa en de schrijver is Tom Holland.
Bedankt voor de tip, die ga ik downloaden !
Geen bijzonderheden

woensdag 23 mei 2018 om 17:42
Ik zit al te bedenken wiens account ik wel eens een dagje wil lenenHead* schreef: ↑23-05-2018 17:41Ik ook, dan een grote schaal snoep en een flinke fles drinken en dan genieten. Ik denk ook dat alle foto's die mensen ooit in een fototopic hebben geplaatst opeens weer tevoorschijn komen.
En een hele hoop pb's. Niet de saaie, maar wel de roddels en achterkamertjesophits pbs.
Ik verheug me er nu al op!

Tjezus, wat vals

woensdag 23 mei 2018 om 17:44
MevrouwJack schreef: ↑23-05-2018 17:42Ik zit al te bedenken wiens account ik wel eens een dagje wil lenen![]()
Die van de moderator natuurlijk!

woensdag 23 mei 2018 om 17:44
Tuulknie. Was nog kleuterschoolwerk. Reken maar uit.MonteCara* schreef: ↑23-05-2018 17:42Dit zei ik ook al op het CM- topic!
Denk dat de huidige mods niet weten waar we het over hebben![]()

Geen bijzonderheden

woensdag 23 mei 2018 om 17:45
Dat van Yas natuurlijk. Of van die ene die zo'n perfect leven heeft en dan een topic openen dat de nieuwe baby toch een beetje tegenvalt. En daar dan iets heel dramatisch van maken.MevrouwJack schreef: ↑23-05-2018 17:42Ik zit al te bedenken wiens account ik wel eens een dagje wil lenen![]()