Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
_Inkie_ schreef:
25-06-2018 10:29
Dan krijg je een heleboel topics waar alleen reacties instaan die de to aanstaan. Saai hoor.
En nogal nutteloos ook. Genoeg mensen die meelezen en wat aan de tips hebben waar to het niet mee eens is.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Koi* schreef:
25-06-2018 10:18
Of de TO zelf de mogelijkheid geven om forummers te weren.
Die is er al, iig een soort van, die heet de negeerknop.

Als ik een topic zou openen wat zo'n gezeik geeft, en ik kan daar niet overheen lezen, dan zou ik hem gebruiken. En wat betreft quotes die nog zichtbaar zijn, ik zou een paar keer het verzoek neerzetten om forummer(s) huppeldepup niet te quoten gezien ze onder mijn negeer staan. Geven ze daar geen gehoor aan, dan gaan ze ook op de negeer. Scheelt en frustratie en tijd.
impala schreef:
25-06-2018 10:31
Facebook dus :proud:
Facebook is veel, maar meelullen kan ik weinig terug vinden. Flut zeg, als er ergens aso gereageerd wordt, openlijk wordt aangevallen, bedreigd en weet ik wat meer, dan ben je bij smoelenboek echt wel aan het goede adres...
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 10:36
Facebook is veel, maar meelullen kan ik weinig terug vinden. Flut zeg, als er ergens aso gereageerd wordt, openlijk wordt aangevallen, bedreigd en weet ik wat meer, dan ben je bij smoelenboek echt wel aan het goede adres...
Maar dat kun je allemaal verwijderen. En blokken. En dan hou je een bloemetjes pagina over
.
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 10:33
Die is er al, iig een soort van, die heet de negeerknop.

Als ik een topic zou openen wat zo'n gezeik geeft, en ik kan daar niet overheen lezen, dan zou ik hem gebruiken. En wat betreft quotes die nog zichtbaar zijn, ik zou een paar keer het verzoek neerzetten om forummer(s) huppeldepup niet te quoten gezien ze onder mijn negeer staan. Geven ze daar geen gehoor aan, dan gaan ze ook op de negeer. Scheelt en frustratie en tijd.
Ja, dit inderdaad. Waterdicht wordt het toch nooit.
impala schreef:
25-06-2018 00:20
Erger is dat er zo door de mods wordt gereageerd op de stafjes. Omdat het er 'veel' zouden zijn. Alsof dat iets zegt over hoe terecht ze zijn.

Dat men het schokkend vind dat er op napraat word gestaft vind ik weer zeeeeer vreemd. Bijna alle bannen heb ik te danken aan napraat.

Een ban kreeg ik zelfs toen ik op napraat in één post de reacties (de sneren) die op stamcafé stonden besprak. Die sneren op stamcafé gingen oa over mij terwijl ik niet op stamcafé kwam. Die ban kreeg ik omdat die ene post niet goed was voor de sfeer en werd gewist. De sneren op stamcafé bleven grotendeels staan.

Als er gescholden werd op mij, en ik vroeg om dat te wissen, zei de mod. dat op napraat nou eenmaal meer is toegestaan.
missie_m wijzigde dit bericht op 25-06-2018 10:53
14.48% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
yette schreef:
25-06-2018 10:25
Lijkt me geen goed plan. Vaak is er wat tegengeluid nodig. Als je dan een TO hebt die alleen bijval wil en de rest van de reacties schrapt, krijg je een soort suf meelultopic.
Dat is nog steeds aan de to om datbte beslissen
Vriendelijk.
impala schreef:
25-06-2018 10:42
Maar dat kun je allemaal verwijderen. En blokken. En dan hou je een bloemetjes pagina over
Hier kun je ook blokken, dus wat is nu het probleem?
patatjedubbelmayo schreef:
25-06-2018 10:48
Dat is nog steeds aan de to om datbte beslissen
TO heeft de forumregels gelezen. Dus wat maakt dat jij vindt dat een TO zelf aan het stuur kan staan op een openbaar forum? Wat is het nut van openbaar dan?
Kia•Ora schreef:
25-06-2018 10:32
En nogal nutteloos ook. Genoeg mensen die meelezen en wat aan de tips hebben waar to het niet mee eens is.
Je opent een topic voor jezelf. Niet voor anderen.
Vriendelijk.
Kia•Ora schreef:
25-06-2018 10:32
Vriendelijk.
Waarom post ik opeens dubbel?
Vriendelijk.
25-06-2018 10:49
Je moet het breder zien. Het forum is er niet alleen voor to.
.
Tja Missie, ik kan heel scherp posten, soms echt wel op het randje, en ik heb zelfs in mijn ruim 10 jarige forum carrière nog niet eens een waarschuwing gehad.
Het valt me bij jou op dat je bij elke ban de vinger naar anderen wijst. Ooit al eens gedacht om naar je eigen forum gedrag te kijken en naar hoe de mensen op jou reageren?
En ja, sommige hebben de pech om achtervolgd te worden door stafferts, lijkt het wel. En mede daardoor onder een vergrootglas bij de mods te liggen.
impala schreef:
25-06-2018 10:51
Je moet het breder zien. Het forum is er niet alleen voor to.
Ik moet niets.
Het forum is er niet alleen voor de to maar een to heeft met haar topic geen verantwoordelijkheid voor anderen die misschien iets aan dat topic hebben. Moet niet gekker worden zeg.
Vriendelijk.
Je opent een topic op een openbaar forum. Dus daarmee ook voor anderen. Anders kunnen anderen niet reageren hè? Het is een forum wat duidelijk aangeeft voor vrouwen met een mening. Mensen kunnen verwijderen uit je topic staat hier haaks tegenover.
Als je alleen meedeiners wil hebben ben je waarschijnlijk beter af op een specifiek forum of in besloten groepen. En als je niet tegen anderen hun mening kunt, dan is het wellicht handig om eerst daaraan te werken, waarschijnlijk zijn de problemen in je leven dan ook voor een groot deel opgelost.
GenieInABottle schreef:
TO heeft de forumregels gelezen. Dus wat maakt dat jij vindt dat een TO zelf aan het stuur kan staan op een openbaar forum? Wat is het nut van openbaar dan?
Zw staat niet aan t roer van t forum maar van haar topic.
Vriendelijk.
25-06-2018 10:55
Ik moet niets.
Het forum is er niet alleen voor de to maar een to heeft met haar topic geen verantwoordelijkheid voor anderen die misschien iets aan dat topic hebben. Moet niet gekker worden zeg.
Dat zegt toch ook niemand?
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 10:52
Tja Missie, ik kan heel scherp posten, soms echt wel op het randje, en ik heb zelfs in mijn ruim 10 jarige forum carrière nog niet eens een waarschuwing gehad.
Het valt me bij jou op dat je bij elke ban de vinger naar anderen wijst. Ooit al eens gedacht om naar je eigen forum gedrag te kijken en naar hoe de mensen op jou reageren?
En ja, sommige hebben de pech om achtervolgd te worden door stafferts, lijkt het wel. En mede daardoor onder een vergrootglas bij de mods te liggen.
:daisy: :sherlock:

Gelukkig kan iedereen me loepen. Ik heb bij lange na niet zoveel jaren op de vivaforumteller, en toch heb ik veeeeeel meer postings achter mijn naam staan dan jij. En nee zo vaak zit ik niet op viva. Kan het zijn dat je nog niet zolang deze nick hebt? En dat je meer vrienden en bekenden hebt op viva?
missie_m wijzigde dit bericht op 25-06-2018 10:58
1.15% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
25-06-2018 10:56
Zw staat niet aan t roer van t forum maar van haar topic.
En dat kan dus niet. De mods en Sanoma staan aan het roer van elk topic. Als TO kapitein wil zijn, dan zal ze een eigen forum moeten openen of een andere mogelijkheid moeten zoeken.
Ik vind het nogal dom: iets verwachten wat haaks staat op de doelstelling ...
missie_m schreef:
25-06-2018 10:57

Gelukkig kan iedereen me loepen. Ik heb bij lange na niet zoveel jaren op de vivaforumteller, en toch heb ik veeeeeel meer postings achter mijn naam staan dan jij. En nee zo vaak zit ik niet op viva. Kan het zijn dat je nog niet zolang deze nick hebt? En dat je meer vrienden en bekenden hebt op viva?
Het zou zo maar allemaal kunnen.
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 10:58
En dat kan dus niet. De mods en Sanoma staan aan het roer van elk topic. Als TO kapitein wil zijn, dan zal ze een eigen forum moeten openen of een andere mogelijkheid moeten zoeken.
Ik vind het nogal dom: iets verwachten wat haaks staat op de doelstelling ...
Ik vind het dan weer nogal dom om iets niet bespreekbaar te maken enkel en alleen omdat het niet nu niet kan of tegenstrijdig is met een bepaalde doelstelling kan dat op een ander tijdstip zomaar anders zijn. Of niet.
Alles mag veranderen.
Vriendelijk.
25-06-2018 11:02
Ik vind het dan weer nogal dom om iets niet bespreekbaar te maken enkel en alleen omdat het niet nu niet kan of tegenstrijdig is met een bepaalde doelstelling kan dat op een ander tijdstip zomaar anders zijn. Of niet.
Alles mag veranderen.
Van mij mag je alles bespreekbaar maken. Ik merk dat ik je in sommige zaken heel fijn vindt posten en in zaken zoals dit vooral drammerig vindt. Je bespreekt niet, je geeft een mening. Bespreken / discussiëren is echt iets heel anders.
Ik ga nu even lekker om je heen forummen :redrose:
GenieInABottle schreef:
25-06-2018 10:59
Het zou zo maar allemaal kunnen.
:sigh: Ik heb het laatst voor de zekerheid effe gecheckt bij de moderator, mijn forum carriere bij Viva is best heel kort.

Op Libelle had ik heeeeeeel veeeeeel lieverds, en helaas ook enkele onlieverds.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
25-06-2018 10:57

Hoe helpt deze vraag aan haar je naar je eigen forumgedrag te kijken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven