NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 18:26
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 18:12:
zijn jullie uiteten geweest in Amsterdam?.. waar ben je geweest?
en yep, gsiteren wezen stappen in den bosch.. was heel gezellig..
*Sluipt stiekem binnen, in dit gezellige hechte groepje.*
Het is toch altijd gezellig in Den Bosch!!!
*sluipt weer weg*
zijn jullie uiteten geweest in Amsterdam?.. waar ben je geweest?
en yep, gsiteren wezen stappen in den bosch.. was heel gezellig..
*Sluipt stiekem binnen, in dit gezellige hechte groepje.*
Het is toch altijd gezellig in Den Bosch!!!
*sluipt weer weg*