NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 12:18
quote:angel1971 schreef op 27 november 2010 @ 12:13:
[...]
kom maar binnen lopen,je deur uitstappen,twee x links,rechtdoor, drie x rechts ,nmr11!
ik zet de thee klaar
Lijkt me heel gezellig, maar sla je aanbod toch af.
Heb gisteren echt zoveel gevroten dat ik de rest van het weekend op wortels en appels moet leven
[...]
kom maar binnen lopen,je deur uitstappen,twee x links,rechtdoor, drie x rechts ,nmr11!
ik zet de thee klaar
Lijkt me heel gezellig, maar sla je aanbod toch af.
Heb gisteren echt zoveel gevroten dat ik de rest van het weekend op wortels en appels moet leven
I am surrounded by morons
zaterdag 27 november 2010 om 12:23