NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 18:46
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 18:32:
Engel, ik ben gisteren aan de zuip geweest en zo'n pcm helpt echt wel. Gelukkig maar.
Hoe gaat het met jou?
gelukkig helpt die pcm.
ik heb achteraf niet altijd dat geluk maar goed ik lig dan ook na drie wijntjes om
Ik hou me rustig,vandaag veel pijn en toch een paar pilletjes in genomen en een stukje gaan fietsen om lekker even buiten te zijn.
vanavond ga ik aan de likeur
Engel, ik ben gisteren aan de zuip geweest en zo'n pcm helpt echt wel. Gelukkig maar.
Hoe gaat het met jou?
gelukkig helpt die pcm.
ik heb achteraf niet altijd dat geluk maar goed ik lig dan ook na drie wijntjes om
Ik hou me rustig,vandaag veel pijn en toch een paar pilletjes in genomen en een stukje gaan fietsen om lekker even buiten te zijn.
vanavond ga ik aan de likeur
zaterdag 27 november 2010 om 18:48
zaterdag 27 november 2010 om 19:02
zaterdag 27 november 2010 om 19:03
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 18:50:
Wat goed dat je bent wezen fietsen, Engel. Was het niet glad?
Enne, welke likeur ga je vanavond nemen?
* zit met een schuin oog de kaneel likeur aan te kijken *
het vriesde hier niet,alleen wat natte sneeuw in de ochtend uren.
ik ga een yogurtlikeur mengen met kir royal en dan krijg je een soort fristie maar dan anders
Wat goed dat je bent wezen fietsen, Engel. Was het niet glad?
Enne, welke likeur ga je vanavond nemen?
* zit met een schuin oog de kaneel likeur aan te kijken *
het vriesde hier niet,alleen wat natte sneeuw in de ochtend uren.
ik ga een yogurtlikeur mengen met kir royal en dan krijg je een soort fristie maar dan anders