NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
ha Lieveke. Ben je gisteren met Boog wezen stappen in Den Bosch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 18:36:

ha Lieveke. Ben je gisteren met Boog wezen stappen in Den Bosch?Hoi Aubrey, nee ik ben niet met Boog op stap geweest. haha.
Ah, nou ja, had gekund toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 18:32:

Engel, ik ben gisteren aan de zuip geweest en zo'n pcm helpt echt wel. Gelukkig maar.



Hoe gaat het met jou?

gelukkig helpt die pcm.

ik heb achteraf niet altijd dat geluk maar goed ik lig dan ook na drie wijntjes om



Ik hou me rustig,vandaag veel pijn en toch een paar pilletjes in genomen en een stukje gaan fietsen om lekker even buiten te zijn.



vanavond ga ik aan de likeur
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 27 november 2010 @ 18:32:

Niet geshopt Angel. Dat doen we niet. Twis en ik drinken alleen maar.Zuipers
Alle reacties Link kopieren
vind de suggestie wel leuk hoor.. lieveke?.. wanneer heb je tijd?
Alle reacties Link kopieren
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 18:33:

[...]





Weet je het zeker? Lees jullie altijd met veel plezier, maar durfde niks te zeggen. Zo'n gezellig hecht groepje.ik ben hier ook zomaar binnen komen vallen en dan vindt je van zelf wel een beetje je draai hier.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker had gekunnen.



Om te stappen heb ik altijd tijd haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 18:36:

Is altijd ruimte voor nieuwe mensen hoor.. "zo" hecht is het groepje nou ook weer niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 18:46:

vind de suggestie wel leuk hoor.. lieveke?.. wanneer heb je tijd? een hengeltje
Wat goed dat je bent wezen fietsen, Engel. Was het niet glad?



Enne, welke likeur ga je vanavond nemen?



* zit met een schuin oog de kaneel likeur aan te kijken *
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al een hele tijd mee, erg zeg om dat te moeten zeggen.

Notebook was er toen nog, die kon altijd zo gezellig schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt.. dat was gezellig altijd!.. vraag me af wat er met haar gebeurd is.. .. hoorde iets over een nonnenklooster, maar weet er het fijne niet van..



engel:.. heb je nog pcm over?
Haai!!
Dan lees je vanaf het begin mee. Leuk toch dat je mee gaat schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Walvis!
Alle reacties Link kopieren
Meen je dat serieus over dat nonnenklooster? dat zou toch wel een heel verschil van leven zijn. pfoeh.
gni gni boog



hebben jullie het ook zo koud?
Hi Sunshine! Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang van wel dat, dat inderdaad het begin was. Wat is het snel gegaan zeg.

Ben moed aan het verzamelen om de hond uit te laten, vind het zo koud. Op zich wel mooi weer, maar die kou he
Alle reacties Link kopieren
Lieveke.. vindt je?.. is het forum niet ook een soort nonnenklooser?..

niks als vrouwen die elkaar in de haren vliegen.. vaak tegelijkertijd gaan zitten PMSen (aan de discussies te zien) en het continue forummen is een ramp voor je seksleven..



;)
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 27 november 2010 @ 18:58:

gni gni boog



hebben jullie het ook zo koud?Ik wel, heb al charmant m'n uggs aangetrokken
Gaat lekker Au. Was wel een drukke week, maar ik heb het overleefd

Hoest met jou? En is de kaneel likeur al ingeschonken?
Alle reacties Link kopieren
Zonnie:.. het is hier inderdaad steenkoud.. heb al een wollentrui aan.. en heb de verwarming omhoog gezet..
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 27 november 2010 @ 18:50:

Wat goed dat je bent wezen fietsen, Engel. Was het niet glad?



Enne, welke likeur ga je vanavond nemen?



* zit met een schuin oog de kaneel likeur aan te kijken *

het vriesde hier niet,alleen wat natte sneeuw in de ochtend uren.



ik ga een yogurtlikeur mengen met kir royal en dan krijg je een soort fristie maar dan anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven