NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 22:24
Hoi naomii,
ja ik lees al heel lang mee, denk vanaf het begin.
Gezellig samen met Love, durfde de stap niet goed te nemen om omaar binnen te vallen hier. Ben ook meer een meelezer dan schrijver. Lees denk al wel 4 jaar mee op dit forum, sinds kort pas een nick aangemaakt. Als je er niet meer bent, fijne avond.
ja ik lees al heel lang mee, denk vanaf het begin.
Gezellig samen met Love, durfde de stap niet goed te nemen om omaar binnen te vallen hier. Ben ook meer een meelezer dan schrijver. Lees denk al wel 4 jaar mee op dit forum, sinds kort pas een nick aangemaakt. Als je er niet meer bent, fijne avond.
zaterdag 27 november 2010 om 22:36
zaterdag 27 november 2010 om 22:50