NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Zwuppie!

Heb je afgelopen nacht wel goed geslapen?
Sneeuw??? Jij woont toch niet in brabant, of wel?
Nee, geen kater hier Lieveke

Helaas niet Au Ik voel me gewoon zo onrustig....baal als een stekker.

Krijg zo wel een heerlijk stamppotje van mijn mams Dan is het leven goed toch

Nee, ik woon in het noorden Lieveke. Ben de enige van de brakers helaas.
De enige in het noorden? EM woont daar toch ook, of zit ik erg verkeerd? LIjkt me wel gezellig in het noorden trouwens. En hou wel van sneeuw, maar moet nog weg met de auto.
Zwuppie, die onrust, komt die voort uit dat gedoe met jouw studiegenoten?
Nee, EM zit ook bij jou in de buurt. Ik kan met de hand op m'n hart zeggen dat ik tot nu toe de enige ben
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:39:

heb van de dokter ook ooit zetpillen gekregen.. dat die goed zouden werken.. maar echt niet.. en niet te vreten die dingen..Zeker gebruikte?! die zijn inderdaad niet te vreten
Stamppot gaat er zoiezo wel in met dit weer. Lekker hoor, hou wel van die ouderwetse kost haha. Ben dan ook al oud haha.
[quote]boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:13:

engel:. zoals wat?

poeders

zetpillen,spul die een doorsnee gezin niet in huis heeft
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 20:07:

De enige in het noorden? EM woont daar toch ook, of zit ik erg verkeerd? LIjkt me wel gezellig in het noorden trouwens. En hou wel van sneeuw, maar moet nog weg met de auto.Wat Zwup zegt dus .. al zou ik ook wel wat op willen schuiven hoor.
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:39:

heb van de dokter ook ooit zetpillen gekregen.. dat die goed zouden werken.. maar echt niet.. en niet te vreten die dingen..die moeten ook in je kont
Gatver, hebben we het lekker over heerlijke stamppot. Krijgen we nu gebruikte zetpillen. haha
Gotogooo. Laterrr.
Cum non tum age
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 19:58:

Heb jij geen kater? Dan zijn we denk ik de enigen hahaik moet nog beginnen aan mij kater hoor
hey Zwup en EM .

fijne avond Noa!
Echt waar? Heb je het niet naar je zin in Brabant?
Fijne avond Noa
Veel plezier, No!
Engel!

Noa, bye2 Have fun!
dubbel
Oh jawel, heb het heerlijk naar mijn zin. Niet in deze plaats, maar wil wel verhuizen naar een stukje verder. Al zou ik bijvoorbeeld wel helemaal naar de andere kant willen: woonboerderij in een "verlaten" dorp. Huizen zijn spotgoedkoop daar.
quote:EarthlyMatters schreef op 27 november 2010 @ 20:16:

Oh jawel, heb het heerlijk naar mijn zin. Niet in deze plaats, maar wil wel verhuizen naar een stukje verder. Al zou ik bijvoorbeeld wel helemaal naar de andere kant willen: woonboerderij in een "verlaten" dorp. Huizen zijn spotgoedkoop daar.Oja, daar zeg je me wel wat. Woonboerderij in een gezellig boerendorp, wie wil dat nu niet he. Eigenlijk raar dat het daar zo goedkoop is. Heb een tijdje een boerderij gehad, mis ik nu wel.
Mjam....stampot was heerlijk

No, veel plezier!

Au, idd stress met die studiegenoten, mijn onderzoek, laatste bachelorvakken, die achterlijk stratemakers en ik maak me wat zorgen om mijn lieve omaatje. Ze is al zo oud!
Het is de wereld uit daar Lieveke, daarom is het zo goedkoop. Er zijn geen winkels of wat dan ook meer in dat soort dorpen. Dan kun je het voor een prikkie krijgen.
Dat is een beetje veel op je bord, Zwuppie. Probeer af en toe wat afstand te nemen. Makkelijk gezegd, I know.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven