NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 20:04
zaterdag 27 november 2010 om 20:10
zaterdag 27 november 2010 om 20:21
quote:EarthlyMatters schreef op 27 november 2010 @ 20:16:
Oh jawel, heb het heerlijk naar mijn zin. Niet in deze plaats, maar wil wel verhuizen naar een stukje verder. Al zou ik bijvoorbeeld wel helemaal naar de andere kant willen: woonboerderij in een "verlaten" dorp. Huizen zijn spotgoedkoop daar.Oja, daar zeg je me wel wat. Woonboerderij in een gezellig boerendorp, wie wil dat nu niet he. Eigenlijk raar dat het daar zo goedkoop is. Heb een tijdje een boerderij gehad, mis ik nu wel.
Oh jawel, heb het heerlijk naar mijn zin. Niet in deze plaats, maar wil wel verhuizen naar een stukje verder. Al zou ik bijvoorbeeld wel helemaal naar de andere kant willen: woonboerderij in een "verlaten" dorp. Huizen zijn spotgoedkoop daar.Oja, daar zeg je me wel wat. Woonboerderij in een gezellig boerendorp, wie wil dat nu niet he. Eigenlijk raar dat het daar zo goedkoop is. Heb een tijdje een boerderij gehad, mis ik nu wel.