NB deel 16
zaterdag 27 november 2010 om 20:31
Nee, ze is niet ziek. Maar je merkt gewoon dat ze een beetje aan het eind van haar latijn terecht aan het komen is. Ze woont nog alleen en kan alles zelf nog, maar je ziet dat het steeds meer moeite kost. Bovendien woont ze bij jullie in de buurt in een klein dorpje en dat is toch echt te ver om heel vaak langs te gaan. Ben 4 uur onderweg met het OV.
Jouw oma ook nog wel gewoon gezond lieveke?
Jouw oma ook nog wel gewoon gezond lieveke?
zaterdag 27 november 2010 om 20:35
quote:Zwuppeliennn schreef op 27 november 2010 @ 20:31:
Nee, ze is niet ziek. Maar je merkt gewoon dat ze een beetje aan het eind van haar latijn terecht aan het komen is. Ze woont nog alleen en kan alles zelf nog, maar je ziet dat het steeds meer moeite kost. Bovendien woont ze bij jullie in de buurt in een klein dorpje en dat is toch echt te ver om heel vaak langs te gaan. Ben 4 uur onderweg met het OV.
Jouw oma ook nog wel gewoon gezond lieveke?O dat is balen zeg als je zover weg woont, de mijne is ook nog gezond gelukkig. Maar zoals jij zegt, beetje eind van d'r latijn. Ze is 89, en woont ook in een heel klein dorpje, maar wel in de buurt. Haal ze iedere week, ze is erg graag op pad
Nee, ze is niet ziek. Maar je merkt gewoon dat ze een beetje aan het eind van haar latijn terecht aan het komen is. Ze woont nog alleen en kan alles zelf nog, maar je ziet dat het steeds meer moeite kost. Bovendien woont ze bij jullie in de buurt in een klein dorpje en dat is toch echt te ver om heel vaak langs te gaan. Ben 4 uur onderweg met het OV.
Jouw oma ook nog wel gewoon gezond lieveke?O dat is balen zeg als je zover weg woont, de mijne is ook nog gezond gelukkig. Maar zoals jij zegt, beetje eind van d'r latijn. Ze is 89, en woont ook in een heel klein dorpje, maar wel in de buurt. Haal ze iedere week, ze is erg graag op pad
zaterdag 27 november 2010 om 20:38
zaterdag 27 november 2010 om 20:38
zaterdag 27 november 2010 om 20:45
Jeetje, wat heftig Lieveke!
Ik trek het allemaal nog wel ok, ik baal alleen van het slechte slapen. Voorlopig ga ik er nog even vanuit dat het wel weer rustiger wordt uit zichzelf. Hopelijk zijn die stratemakers volgende week voor het laatst (waren er 6 maanden dan), dus dan word ik niet mee zo ruw wakker gemaakt om 7 uur.
Hahaha, dat zou een hele goeie grap zijn. *weg*
Ik trek het allemaal nog wel ok, ik baal alleen van het slechte slapen. Voorlopig ga ik er nog even vanuit dat het wel weer rustiger wordt uit zichzelf. Hopelijk zijn die stratemakers volgende week voor het laatst (waren er 6 maanden dan), dus dan word ik niet mee zo ruw wakker gemaakt om 7 uur.
Hahaha, dat zou een hele goeie grap zijn. *weg*
zaterdag 27 november 2010 om 20:57
zaterdag 27 november 2010 om 21:13
Ik hoop op een heerlijke nacht vannacht
Ja, heel erg inderdaad! Elke keer dat ik haar spreek heeft wel een nieuw verhaal over die van die, die die ook weer kent etc.... En aangezien ik vrij weinig mensen uit de verhalen ken, gaat het overgrote deel van de verhalen naar mijn moeder. Zo grappig om die twee dan samen te horen.
Ja, heel erg inderdaad! Elke keer dat ik haar spreek heeft wel een nieuw verhaal over die van die, die die ook weer kent etc.... En aangezien ik vrij weinig mensen uit de verhalen ken, gaat het overgrote deel van de verhalen naar mijn moeder. Zo grappig om die twee dan samen te horen.