NB deel 16
zondag 28 november 2010 om 14:37
zondag 28 november 2010 om 14:46
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:21:
ik heb vroeger heel lang een Ierse Setter gehad.. beestje is 14 jaar oud geworden.. best een aardige leeftijd.. was echt een lieverd.. maar die kwam zich altijd melden als ie wilde plassen.... dan duwde hij z'n snoet onder je arm.. zo van "kom, we moeten gaan"..
ik heb vroeger heel lang een Ierse Setter gehad.. beestje is 14 jaar oud geworden.. best een aardige leeftijd.. was echt een lieverd.. maar die kwam zich altijd melden als ie wilde plassen.... dan duwde hij z'n snoet onder je arm.. zo van "kom, we moeten gaan"..
zondag 28 november 2010 om 14:52
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 22:24:
Hoi naomii,
ja ik lees al heel lang mee, denk vanaf het begin.
Gezellig samen met Love, durfde de stap niet goed te nemen om omaar binnen te vallen hier. Ben ook meer een meelezer dan schrijver. Lees denk al wel 4 jaar mee op dit forum, sinds kort pas een nick aangemaakt. Als je er niet meer bent, fijne avond.En nu blijf je toch???
Hoi naomii,
ja ik lees al heel lang mee, denk vanaf het begin.
Gezellig samen met Love, durfde de stap niet goed te nemen om omaar binnen te vallen hier. Ben ook meer een meelezer dan schrijver. Lees denk al wel 4 jaar mee op dit forum, sinds kort pas een nick aangemaakt. Als je er niet meer bent, fijne avond.En nu blijf je toch???