NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
quote:Sophiepapa schreef op 26 november 2010 @ 20:24:

[...]

Ja......Nu heb ik het restaurant gemist!! Nou ja, hoe was het? En welke/wat voor was het nou?
quote:EarthlyMatters schreef op 26 november 2010 @ 21:20:

Iemand Knight and Day al gezien?Ja! Met Tom Croezzzzzzzz en Cameron Diaz. Was een leuke film!
Ohhh, ik lees nu allemaal lieve en warme woordjes wat betreft mijn zus



Thanks lieverds!!
Het grappige is dus dat hier uit op te maken is dat niet veel mensen terug lezen.....Want had het namelijk (geloof ik) al een paar dagen ook al verteld, toen ik het net gehoord had.



Nu vertel ik het nogmaals en krijg veel meer reacties. Of heeft dat te maken nu mijn zus haar ct-scan gehad heeft?
quote:Philein schreef op 27 november 2010 @ 12:11:

Poesjes met een streepje? Ikke nie snapuh hoor.
quote:Twisted schreef op 27 november 2010 @ 12:18:

[...]

Lijkt me heel gezellig, maar sla je aanbod toch af.

Heb gisteren echt zoveel gevroten dat ik de rest van het weekend op wortels en appels moet leven
quote:Twisted schreef op 27 november 2010 @ 12:20:

Even douchen. Ik ga zo de hort op met Noa en anders gaat ze weer zeggen dat ik stink enzo
quote:Philein schreef op 27 november 2010 @ 12:36:

Hakken aandoen naar een concert. Doen of niet doen?Nee, tenzij je een ervaren hakkendraagster ben.....
quote:Philein schreef op 27 november 2010 @ 12:51:

Maar het staat zo leuk Twis Of wat ik weleens doe: een 2e paar lage schoenen meenemen. Een paar ballerina's neemt niet veel ruimte in.....Maar ja, ik sleep ook altijd een hutkoffer mee als tas
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 18:12:

zijn jullie uiteten geweest in Amsterdam?.. waar ben je geweest?



en yep, gsiteren wezen stappen in den bosch.. was heel gezellig..Ik wil binnenkort een uitgebreid verslag!!!
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 18:33:

[...]

Weet je het zeker? Lees jullie altijd met veel plezier, maar durfde niks te zeggen. Zo'n gezellig hecht groepje.



Gek wijf

Natuurlijk mag je hier wat komen zeggen en kletsen!
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 18:50:

Ik lees hier al een hele tijd mee, erg zeg om dat te moeten zeggen.

Notebook was er toen nog, die kon altijd zo gezellig schrijven. *heeft besloten dat Lieveke per direct opgenomen wordt als een Nb' er*
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:21:

ik heb vroeger heel lang een Ierse Setter gehad.. beestje is 14 jaar oud geworden.. best een aardige leeftijd.. was echt een lieverd.. maar die kwam zich altijd melden als ie wilde plassen.... dan duwde hij z'n snoet onder je arm.. zo van "kom, we moeten gaan"..
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:37:

jij hebt een rokje aan met dit weer?.. meen je dat nou?.. .. das natuurlijk vragen om blaasontsteking he.. Ik had vannacht ook anders niet veel aan hoor.....Ik moet die mannen ergens mee lokken
quote:boogster schreef op 27 november 2010 @ 19:39:

heb van de dokter ook ooit zetpillen gekregen.. dat die goed zouden werken.. maar echt niet.. en niet te vreten die dingen..
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 19:58:

Heb jij geen kater? Dan zijn we denk ik de enigen hahaIk heb een poes
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 19:59:

Sneeuw??? Jij woont toch niet in brabant, of wel?Buitenland
quote:Zwuppeliennn schreef op 27 november 2010 @ 20:04:

Helaas niet Au Ik voel me gewoon zo onrustig....baal als een stekker. Awww..... +
quote:lieveke79 schreef op 27 november 2010 @ 22:24:

Hoi naomii,

ja ik lees al heel lang mee, denk vanaf het begin.

Gezellig samen met Love, durfde de stap niet goed te nemen om omaar binnen te vallen hier. Ben ook meer een meelezer dan schrijver. Lees denk al wel 4 jaar mee op dit forum, sinds kort pas een nick aangemaakt. Als je er niet meer bent, fijne avond.En nu blijf je toch???
quote:Naomii schreef op 27 november 2010 @ 22:31:

Soms hebben we net een echt leven, buiten het forum Soms.....
quote:Zwuppeliennn schreef op 27 november 2010 @ 22:42:

Wat lief dat je het aangeboden hebt!



Noompje!

Veel plezier met Love! Doe haar de groetjes van me. Heb trouwens super zin in onze meet!



Het was overigens erg leuk!!!!!!!!!!!!!

Ik heb ook zin in onze meet
Alle reacties Link kopieren
Even een zwaai vanaf werk



Tis heel stil en saai hier
I am surrounded by morons
Heb overigens niet de groetjes gekregen.....



*gaat Gnoom op matje roepen*
Alle reacties Link kopieren
Hoi Love,

het is stil hier he? Wanneer krijgt je zus de uitslag, of heb ik daar overheen gelezen?



Bedankt voor je warm welkom.
quote:Naomii schreef op 27 november 2010 @ 22:45:

Niet teveel piekeren he Ik zal Love een dikke zoen van je geven en ik heb ook zin in onze meet!!



Ook die is niet ontvangen.....



*Gnoom wordt oud geloof ik......*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven