NB deel 16
maandag 29 november 2010 om 00:00
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 19:56:
Oh en Love, hoe gaat het met jou? En natuurlijk met alle heftige omstandigheden.
Wat lief dat je ernaar vraagt!
Met mij gaat het prima. Ik probeer gewoon mijn leven te leiden en niet te veel aan te denken......
En wat fijn dat je 2 dagen niet gehuild heb
Oh en Love, hoe gaat het met jou? En natuurlijk met alle heftige omstandigheden.
Wat lief dat je ernaar vraagt!
Met mij gaat het prima. Ik probeer gewoon mijn leven te leiden en niet te veel aan te denken......
En wat fijn dat je 2 dagen niet gehuild heb
maandag 29 november 2010 om 00:06
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 22:11:
Ok, ik lig in bed en heb aan: een legging, joggingbroek, dikke sokken, een hemdje, een t-shirt met lange mouwen en een trui. O ja, ook heb ik weer gezelschap van een kruik. Verder ben ik helemaal geen koukleum ofzo.
Waar blijft toch die leuke man om me aan te warmen?
Ok, ik lig in bed en heb aan: een legging, joggingbroek, dikke sokken, een hemdje, een t-shirt met lange mouwen en een trui. O ja, ook heb ik weer gezelschap van een kruik. Verder ben ik helemaal geen koukleum ofzo.
Waar blijft toch die leuke man om me aan te warmen?