NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Trusten Twis!
Alle reacties Link kopieren
Ik braak nog even door tot een uurtje of 8



trusten twis!
Jeetje, waarom doe je dat? Ook aan het werk?
Alle reacties Link kopieren




Kom alleen even zwaaien en slaap lekker wensen! Net weer in mijn eigen huisje. Morgen zal ik braaf bijlezen.



Veel plezier met nachtbraken vannacht!
Trusten Zwup! Sweet dreams!!
Alle reacties Link kopieren
Zwup en slaap lekker !
Alle reacties Link kopieren
Yes, werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker Nachtbrakers !



Philein, Werk ze !
Ben ik weer
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 19:53:

[...]

Omdat Locke nou niet echt geil is, zullen we maar zeggen Hmmm, dat is waar.....Maar ja, zo'n ring
quote:Philein schreef op 28 november 2010 @ 19:56:

Oh en Love, hoe gaat het met jou? En natuurlijk met alle heftige omstandigheden.



Wat lief dat je ernaar vraagt!



Met mij gaat het prima. Ik probeer gewoon mijn leven te leiden en niet te veel aan te denken......



En wat fijn dat je 2 dagen niet gehuild heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 23:58:

[...]



Hmmm, dat is waar.....Maar ja, zo'n ring



Zo één ?



quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 21:35:

Vraagje aan alle nb'ers: beschouwen jullie je als ezel of varken? Meer opties zijn er niet Ezel
quote:Twisted schreef op 28 november 2010 @ 22:11:

Ok, ik lig in bed en heb aan: een legging, joggingbroek, dikke sokken, een hemdje, een t-shirt met lange mouwen en een trui. O ja, ook heb ik weer gezelschap van een kruik. Verder ben ik helemaal geen koukleum ofzo.



Waar blijft toch die leuke man om me aan te warmen?
quote:Sophiepapa schreef op 29 november 2010 @ 00:03:

[...]

Zo één ?



[afbeelding]
Slaap lekker SP!



Lekker gedoucht, Love?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 28 november 2010 @ 14:33:

[...]



Ja......Nu heb ik het restaurant gemist!! Nou ja, hoe was het? En welke/wat voor was het nou?
Niet gedouched en ga ik niet doen :P



Oeh!!!! Ziet er lekker uit SP

Hoe was de beleving en het eten?
Hoeft ook niet



Ik ga slapen. Have a good one!



Mooi SP. Zag het nu pas.



Trusten!
Alle reacties Link kopieren




Ik kan niet slapen..... Hier nog iemand?
Ja, ik ben er nog Zwup....







Dromen?
Alle reacties Link kopieren
Love



Nee, geen dromen. Gewoon heel erg wakker. Jij dan?
Ik ga slapen naar bed toe....



Tot daar Zwup!!



De rest, slaap lekker en droom fijn allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Tot zo Love
Ben opeens klaarwakker... nou ja, ben ook nog wel erg moe. Vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven