NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Ik heb ook echt bagger geslapen Zou er iets in de lucht zitten? Behalve kou natuurlijk.

Phil, ben je nog aan 't werk?

Ik wens iedereen een fijne dag!
I am surrounded by morons

Goedemorgen.

Volgens mij zit het echt in de lucht ja, heb ook slecht geslapen.

Maarja het is weer werktijd.

Fijne dag allemaal.
Goede morgen,

Hier nog een slechte slaperT.

Fijne dag iedereen!
Goedemorgen .

Hoop dat de rest (de niet vroege vogels) wel goed heeft geslapen. Ik maak mezelf maar nuttig.

Fijne dag iedereen!
Ik heb zojuist een paar honderd euro verdiend met het werken aan mijn eigen album.

Nu verlang ik alleen maar naar mijn bed, want Godsakkes, wat is het teringkoud! Kwartier op trein wachten, boehhh

Sorry Twis, lees je dus nu pas. Ik was te druk bezig

En hoi Aub, long time, voor mijn gevoel. Lekker slapen!
Hey Philly,

Je had het dus slechter kunnen treffen wat betreft werk. :-)

Kruip nu maar lekker onder de wol en slaap fijn.
Goede morgen !

Hier wel goed geslapen. Fijne dag iedereen.
Hey Aubje, ben je toch nog wakker! Gaat het goed? Heb het gevoel je in geen weken gesproken te hebben

Ik moet nog even geduld hebben. Ben hopelijk over een half uur thuis.

Goedemorgen SP!
Hoi SP!

Jee Phil, je bent nog buiten in de kou. Brrrr.

Het is idd lang geleden dat we gelijktijdig op het NB waren. Hier is alles hetzelfde, weinig spannends dus.
Tja, ik begin zowaar weer haast een leven te krijgen. Ongelooflijk, hello world!

Jij gaat volgens mij regelmatig op stap Aub, dat is heel leuk toch. Ok, misschien niet spannend, wel leuk.
Ben je er ok mee, Phil, zoals het nu gaat?

En ja, ik ga regelmatig op stap, heb een RL wat ik helemaal vol kan proppen met activiteiten en ik kan het zo spannend maken als ik zelf wil, dus ik verkeer in een luxe positie.
Ja, het is goed voor me. Vind weer een beetje de echte ik terug. Beter dan hoe het was, kan ik dan al weer snel concluderen, dus dat zegt ook wel wat misschien. Ben blij met het maken van het album en heb bovendien al drie dagen niet gehuild. Dus.

Jij ook vooral lekker veel leuke dingen ondernemen hoor. Het kan, dus doen. Gelijk heb je.
Phil, dat klinkt heel positief, fijn joh! Stap voor stap en ondertussen adem bijven halen lost al een hoop op en de rest slijt. Vreselijk cliche, excuus daarvoor.
Cliche is vaak wel waar denk ik.

Het heeft tijd nodig, nou, blijkbaar! Ik lig nu in bed, heer-lijk!

Slaap lekker! X
Weltrusten!
Goeiemorgen!

Heb ik nou iedereen aangestoken met het niet slapen virus? Vannacht was weer echt te bagger voor woorden. Was zelfs gewoon een kwartier "te laat" op mijn werk omdat ik zoooooooo traag ben nu

Phillie, lekker slapen!

Au, jij ook nog slapen of verplichtingen vandaag?

De rest...succes met werken!
Ah Zwuppie, dat is balen. Zijn de stratenmakers al opgehoepeld?

Ik heb vandaag gee verplichtingen, alleen leuke dingen.

Jij veel sterkte vandaag!
Goedemorgen

Zelfs ik heb slecht geslapen vannacht Ik was vroeg naar bed gegaan maar lag wakker vanwege koude voeten, vanochtend was ik vroeg wakker vanwege warm/koud/warm/koud ... volgens mij heb ik niet echt koorts maar helemaal op orde is mijn interne thermostaat nu even niet

Maar ik ga vandaag wel mijn nieuwe arbeidsovereenkomst tekenen

Prettige dag iedereen
Het vriest dus de stratenmakers blijven binnen, watjes dat ze zijn

Lekker dat je alleen maar leuke dingen hebt vandaag! Veel plezier

Het is gelukkig rustig op het werk, dus de versnelling staat niet zo hoog
Goedemorgen.

Ik heb goed geslapen.

Nao, gefeliciteerd met je nieuwe contract.

Phil, fijn dat het goed met je gaat.

Zwup, werk ze.
Cum non tum age
Goedemorgen!

Ik heb in coma gelegen na mij warme bad,heerlijk!

Phil,slaap lekker.

Naomii ,sucses met je nieuwe contract ,ik ben blij voor je.

Zwup ,lekker geen herrie s'ochtens van al je vrienden die jij watjes noemt .

Noa jij ook een gezellige dag.

Aub,Twis,Lieveke,SP,EM, en verder iedereen die ik vergeet,allemaal een fijne dag.

*engel heeft een rustig dagje met wat huishoudelijke klusjes en kroelen met de beestenbende en vanavond een nieuw recept koken*
Ik ben al gaan lopen, probeer van alles op een rijtje te krijgen. Lukt nog niet echt.

Even een leuk nummer voor iedereen op wie het van toepassing is.

Ik zou zo graag
Cum non tum age
Ha No, lastig is dat, om zo'n vol hoofd te hebben. Heb geen tips behalve een avondje zuipen of een avond geestdodende programma's op tv kijken, of een open gesprek met een goede vriend(in). De laatste optie is de verstandigste maar dat moet dan maar net zo uitkomen.
Gesprekken heb ik al gehad Au, ik zal het toch zelf moeten doen. Vanavond heb ik iets zakelijks, dus zuipen wordt lastig en morgen moet ik werken. Dat is wel fijne afleiding. Verder in de avonden ook allerlei dingen gepland. Maar Au, misschien kom ik van de week 's middags wel even bij jou langs. Niet om tegen je aan te kletsen, maar voor de leuk.
Cum non tum age
Ow, jij hebt weer een drukke week. Hoop dat je met het werk geen last van sneeuw en vorst zult hebben.

En ja, ieder mens moet het zelf doen, maar het hoeft allemaal niet in 1 dag dus take it easy.

Enne...zou het hartstikke gezellig vinden om je van de week te zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven