NB deel 16
maandag 29 november 2010 om 16:45
ben ik ook weer eens een keer.
Ja dat slecht slapen is ook hier doorgedrongen, heb tot half 6 vanmorgen naar een of ander idiote zoem moeten luisteren. (Kwam er net achter dat gisteren de laatste dag van een festival van tig dagen bij mij om de hoek was....) Om kwart voor 7 ging de wekker.... zit nu met 2 luciferhoutjes mn ogen tot 6 uur open te houden. En daarna mag ik naar huis glibberen....
Beetje druk weekend gehad met jacht naar koelkast, vrieskies en wasmachine (Niet voor mezelf, maar voor mn mama, daar stopte nl vrijdag bovenstaande apparaten ermee. Mag ook wel na resp 31, 25 en 16 jaar) Tussen de bedrijven door ook nog even wat Sinterkerstklaascadeautjes gekocht.
Ja dat slecht slapen is ook hier doorgedrongen, heb tot half 6 vanmorgen naar een of ander idiote zoem moeten luisteren. (Kwam er net achter dat gisteren de laatste dag van een festival van tig dagen bij mij om de hoek was....) Om kwart voor 7 ging de wekker.... zit nu met 2 luciferhoutjes mn ogen tot 6 uur open te houden. En daarna mag ik naar huis glibberen....
Beetje druk weekend gehad met jacht naar koelkast, vrieskies en wasmachine (Niet voor mezelf, maar voor mn mama, daar stopte nl vrijdag bovenstaande apparaten ermee. Mag ook wel na resp 31, 25 en 16 jaar) Tussen de bedrijven door ook nog even wat Sinterkerstklaascadeautjes gekocht.
maandag 29 november 2010 om 17:25