NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 23:01
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 22:53:
Met of zonder E.M.?
Maar toen je die foto's zag...was dat dan verrassend?
Verrassend in positieve zin. Had al een goede indruk van je, maar de foto's complimenteren.
Zal er verder niets over zeggen, want ik lees net dat ik geen poffertjes mag inkoppen.
Met of zonder E.M.?
Maar toen je die foto's zag...was dat dan verrassend?
Verrassend in positieve zin. Had al een goede indruk van je, maar de foto's complimenteren.
Zal er verder niets over zeggen, want ik lees net dat ik geen poffertjes mag inkoppen.
dinsdag 16 november 2010 om 23:03