NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Hebben jullie trouwens een 'beeld' in je hoofd van de mensen die hier posten?
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Twis!
Jullie weten bijvoorbeeld van mij dat ik lui ben en platgeslagen poffertjes in mijn bh heb.
Klein beetje, Zon. Heb sommigen op foto gezien en anderen kan ik me wel iets bij voorstellen.



Ben trouwens dol op poffertjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trek in iets lekkers te snaaien.
Met of zonder E.M.?



Maar toen je die foto's zag...was dat dan verrassend?
S.P. ook poffertjes?
Ik ook LMS.



Ik vul het beeld in met de dingen die mensen zeggen. Iedereen doet dat toch??
Alle reacties Link kopieren
Dixie Chicks!! More, more, more



EM, zit je nu gewoon met elke vrouw hier te flirten. Is bigamie niet voldoende? Moet t polygamie worden? Tsssss
Alle reacties Link kopieren
Helaas Gelukkig geen poffertjes in huis.
Naomii; Jaloezie is een gemoedstoestand of emotie waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of wenst dat de ander datgene niet had. Beetje delen hier hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 22:54:

Dixie Chicks!! More, more, more



EM, zit je nu gewoon met elke vrouw hier te flirten. Is bigamie niet voldoende? Moet t polygamie worden? Tsssss Haha, was je dat nog niet opgevallen Noom?
Alle reacties Link kopieren
Waar is ze eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
No worries Zon. Ik plaag EM maar, ik ken geen jaloezie. Jaloezie zou ook een beetje hypocriet zijn
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 22:53:

Met of zonder E.M.?



Maar toen je die foto's zag...was dat dan verrassend?

Verrassend in positieve zin. Had al een goede indruk van je, maar de foto's complimenteren.



Zal er verder niets over zeggen, want ik lees net dat ik geen poffertjes mag inkoppen.
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 22:54:

Dixie Chicks!! More, more, more



EM, zit je nu gewoon met elke vrouw hier te flirten. Is bigamie niet voldoende? Moet t polygamie worden? Tsssss Nou ja zeg Jullie mogen alles zeggen, maar als ik iets zeg, dan is het gelijk flirten! foei!
quote:Naomii schreef op 16 november 2010 @ 23:00:

No worries Zon. Ik plaag EM maar, ik ken geen jaloezie. Jaloezie zou ook een beetje hypocriet zijn I know Naomii...we zijn toch 1 grote familie hier...alles zullen we delen
Jij mag alles zeggen E.M.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 23:03:

[...]





I know Naomii...we zijn toch 1 grote familie hier...alles zullen we delen Behalve Bart, want die is van Twis en behalve Nick want die is lelijk van jou
Nick is niet lelijk! Jij vind hem alleen niet aantrekkelijk, dat is heel wat anders



Hebben jullie zin in een muziekje?
Alle reacties Link kopieren
Simon is toch veel leuker zonnie!



Ik ga er trouwens vandoor..... lekker slapen



Trusten Zwup! Sweet Dreams
Doe maar, Zon. Eentje dan, want P&W staat op.
White Lies

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven