NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Love, Ik waardeer het juist als je hier je zelf bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 22:15:

Ik kijk naar Herman. Waarom ben ik in hemelsnaam niet met nuttige dingen bezig?! Al dat eten op TV. Eerder op de avond ook Topchef. Ik krijg daar honger trek van !
Alle reacties Link kopieren
Love, er zat echt niet meer achter en het was niet serieus bedoeld, heus niet. Nogmaals sorry (maar nu wel de laatste keer dat ik het zeg, anders komt het ook zo ongeloofwaardig over), omdat je er een ander idee bij kreeg.
quote:Sophiepapa schreef op 16 november 2010 @ 22:24:

Love, Ik waardeer het juist als je hier je zelf bent. +
Ik geloof je niet dat je zegt dat er niets meer achter zat dan slechts een spellingsfout....



Maar het is goed hoor

En nu een
Ik heb lekkere aspergesoep!
quote:Sophiepapa schreef op 16 november 2010 @ 22:28:

[...]



Al dat eten op TV. Eerder op de avond ook Topchef. Ik krijg daar honger trek van !



En nu komt Gordon.



Ik zit er over te denken een sjaal te breien.
Alle reacties Link kopieren
Je gelooft het niet? Wat kan ik dan zeggen? Beetje flauw dit. Ik hoef je toch niet virtueel te gaan zitten overtuigen? Het is het risico van de lettertjes denk ik ook, dingen kunnen nogal eens anders geïnterpreteerd worden. Je kent mij niet en geloof me, ik ben direct genoeg om je te vertellen als er meer achter zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 2 uur aan de telefoon gezeten. My god, ik heb helemaal een rood gloeiend oor.



Nu lekker naar bed. Fijne avond nog!
I am surrounded by morons
Zullen we erover ophouden meiden?!
quote:Twisted schreef op 16 november 2010 @ 22:37:

Ik heb net 2 uur aan de telefoon gezeten. My god, ik heb helemaal een rood gloeiend oor.



Nu lekker naar bed. Fijne avond nog! Met wie? Waarom? Wat dronk je erbij?
Alle reacties Link kopieren
Love



Je begrijpt nu dat ik ook verwacht B&J's in je vriezer te vinden hè



Glitter, is serieus je container gejat?
quote:EarthlyMatters schreef op 16 november 2010 @ 22:35:

Ik heb lekkere aspergesoep! Ik ben dol op aspergesoep!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 22:35:

[...]





En nu komt Gordon.



Ik zit er over te denken een sjaal te breien. Kun je nog kijken naar Gordon R? Ik vind hem zo ontzettend irritant
quote:Zwuppeliennn schreef op 16 november 2010 @ 22:39:

[...]





Kun je nog kijken naar Gordon R? Ik vind hem zo ontzettend irritant



Ik vind Gordon geillll



Nee hoor, ik ben te lui om te zappen, Zwup. Is er wat anders leuks op tv?
Alle reacties Link kopieren
Zwup, geen idee, t ding is in ieder geval in een straal van1 km niet te vinden, dat heb ik helemaal nagelopen. Hele straat gehad, als in aangebeld....foetsie.



Ik duik zo ook mn bed in, niet helemaal fit en ik moet donderdag wel naar Prince natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker voor laters allemaal, niet teveel typen, heb me net bijgelezen.
Slaap lekker Twis!
Ehhh het is goed zo Philein. Je hoeft me niet te overtuigen. Ik denk toch wat ik vind.



Nogmaals: een ?
Trusten Twis!



Prince Glitterzzzz? Die heb ik jaren geleden ook eens gezien in concert.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 22:41:

[...]





Ik vind Gordon geillll



Nee hoor, ik ben te lui om te zappen, Zwup. Is er wat anders leuks op tv?



Ik hang nu bij Nieuwsuur. Das ook geen haar beter



Al mag ik nu wle naar Van Marwijk kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnestraaltje71 schreef op 16 november 2010 @ 22:35:

[...]



En nu komt Gordon.



Ik zit er over te denken een sjaal te breien. Bij Gordon ben ik afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 november 2010 @ 22:41:

Zwup, geen idee, t ding is in ieder geval in een straal van1 km niet te vinden, dat heb ik helemaal nagelopen. Hele straat gehad, als in aangebeld....foetsie.



Ik duik zo ook mn bed in, niet helemaal fit en ik moet donderdag wel naar Prince natuurlijk.



Frustrerend Glitter!!



Lekker slapen alvast. Hopelijk voel je je morgen weer beter
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Gliterzzzzzzz !
Nieuwsuur is stom! Ik wil NOVA terug! Clairy! Clairy!



Liedje voor Phil en Love.

Dixie Chicks - Not Ready To Make Nice ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven