NB deel 16
dinsdag 16 november 2010 om 22:36
Je gelooft het niet? Wat kan ik dan zeggen? Beetje flauw dit. Ik hoef je toch niet virtueel te gaan zitten overtuigen? Het is het risico van de lettertjes denk ik ook, dingen kunnen nogal eens anders geïnterpreteerd worden. Je kent mij niet en geloof me, ik ben direct genoeg om je te vertellen als er meer achter zit.
dinsdag 16 november 2010 om 22:41
dinsdag 16 november 2010 om 22:44
dinsdag 16 november 2010 om 22:45
quote:glitterzzzzzzzz schreef op 16 november 2010 @ 22:41:
Zwup, geen idee, t ding is in ieder geval in een straal van1 km niet te vinden, dat heb ik helemaal nagelopen. Hele straat gehad, als in aangebeld....foetsie.
Ik duik zo ook mn bed in, niet helemaal fit en ik moet donderdag wel naar Prince natuurlijk.
Frustrerend Glitter!!
Lekker slapen alvast. Hopelijk voel je je morgen weer beter
Zwup, geen idee, t ding is in ieder geval in een straal van1 km niet te vinden, dat heb ik helemaal nagelopen. Hele straat gehad, als in aangebeld....foetsie.
Ik duik zo ook mn bed in, niet helemaal fit en ik moet donderdag wel naar Prince natuurlijk.
Frustrerend Glitter!!
Lekker slapen alvast. Hopelijk voel je je morgen weer beter