NB deel 16
woensdag 17 november 2010 om 18:20
woensdag 17 november 2010 om 18:22
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 18:00:
[...]
Daar zit ik ook aan te denken. De presentatie bestaat in mijn ogen uit 3 onderdelen, dus dat is prima te verdelen
Hopelijk komt er toch vanavond of morgen nog bericht. Anders zal ik maar eens een sms er tegenaan gooien. Maar eigenlijk vind ik dat al te ver gaan. We zijn potverdorie bezig in een master Wat onwijs irritant dit! Taken verdelen lijkt me een goede oplossing. Neem jij de leukste taak op je!
[...]
Daar zit ik ook aan te denken. De presentatie bestaat in mijn ogen uit 3 onderdelen, dus dat is prima te verdelen
Hopelijk komt er toch vanavond of morgen nog bericht. Anders zal ik maar eens een sms er tegenaan gooien. Maar eigenlijk vind ik dat al te ver gaan. We zijn potverdorie bezig in een master Wat onwijs irritant dit! Taken verdelen lijkt me een goede oplossing. Neem jij de leukste taak op je!
I am surrounded by morons
woensdag 17 november 2010 om 18:42
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 16:46:
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
echt een beetje maneigen zeg!
snap die jou ongerustheid niet?
Nou ja ..........
Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij
*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*
echt een beetje maneigen zeg!
snap die jou ongerustheid niet?
woensdag 17 november 2010 om 19:05
thanks twis,frankz,en zwup!
het houdt hier niet op met al het gedoe,hoopte eigenlijk op een beetje rust maar helaas.
mijn dierbare is me aller aller beste maatje en nu gaat toch echt het einde in zicht komen maar ik zou hem het liefst nog 100 jaar bij me houden maar dat gaat niet helaas.
enige goeie is dat ik ondanks een pittig nachtje en dagje weinig pijn heb gehad en daar ben ik dan wel weer blij mee.
het houdt hier niet op met al het gedoe,hoopte eigenlijk op een beetje rust maar helaas.
mijn dierbare is me aller aller beste maatje en nu gaat toch echt het einde in zicht komen maar ik zou hem het liefst nog 100 jaar bij me houden maar dat gaat niet helaas.
enige goeie is dat ik ondanks een pittig nachtje en dagje weinig pijn heb gehad en daar ben ik dan wel weer blij mee.
woensdag 17 november 2010 om 19:05
Ik heb een patatje, kalfskroket en kaassoufle gehaald .... Had ik zomaar ineens trek in! (en bedankt EM )
En ja, vriend is me duidelijk te slim afgeweest en hij vertelt me nu weer niks! Ik heb geen idee wanneer hij de uitslag krijgt ... Hij had een niet al te lief mailtje terug van me
Sterkte Engel
Frank, Fileforummen is leuk! Ik doe met je mee hoor
En ja, vriend is me duidelijk te slim afgeweest en hij vertelt me nu weer niks! Ik heb geen idee wanneer hij de uitslag krijgt ... Hij had een niet al te lief mailtje terug van me
Sterkte Engel
Frank, Fileforummen is leuk! Ik doe met je mee hoor