NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Ja, dat is dan ook weer waar, Zwup. Lastig allemaal .. Goed ik ga maar weer eens wat doen ...
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 17:50:

[...]





Ik zag het ook inderdaad!! Vond het alleen stom dat het laatste deel door RTL is afgekapt Ik ben op een gegeven moment weggezapt. Wat een ellende zeg!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 18:00:

[...]



Daar zit ik ook aan te denken. De presentatie bestaat in mijn ogen uit 3 onderdelen, dus dat is prima te verdelen

Hopelijk komt er toch vanavond of morgen nog bericht. Anders zal ik maar eens een sms er tegenaan gooien. Maar eigenlijk vind ik dat al te ver gaan. We zijn potverdorie bezig in een master Wat onwijs irritant dit! Taken verdelen lijkt me een goede oplossing. Neem jij de leukste taak op je!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 17 november 2010 @ 18:22:

[...]





Wat onwijs irritant dit! Taken verdelen lijkt me een goede oplossing. Neem jij de leukste taak op je! Hihi, daar komt het wel op neer dan
Alle reacties Link kopieren
hoi.
Alle reacties Link kopieren
Frankie
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 18:31:

hoi.



*rent naar Frank toe en geeft een *



Gaat het alweer beter met je?
Alle reacties Link kopieren
ahh..wat zijn jullie toch een schatjes..



Ik ben lekker aan t fileforummen..schitterend woord heb ik verzonnen he?



Nao, wtf! Heeft ie onderzoeken gehad vandaag?
Wtf is fileforummen??
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 17 november 2010 @ 18:38:

Wtf is fileforummen??forummen in de file mischien love??
Alle reacties Link kopieren
@love:



@engel:
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 17 november 2010 @ 16:46:

Nou ja ..........



Ben met stomheid geslagen. Vriend geeft eindelijk weer een teken van leven: hij is net terug uit het ziekenhuis, hij had de afspraak vervroegd (heeft hij toch nog naar IETS geluisterd van wat ik heb gezegd) ... en ik moet me niet zo druk maken, zegt hij



*bedenkt zich nu wat ze met niet 1 maar wel 2 vrije dagen gaat doen*

echt een beetje maneigen zeg!

snap die jou ongerustheid niet?
Toch wel.....Ik vond/vind het zo'n lame woord.....



Ik denk, het MOET wel iets tofs betekenen
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 18:40:

@love:



@engel: ik ben een echt blondje he dat zie je maar weer.
Alle reacties Link kopieren
ik ga niet verder terug lezen,ik heb een nachtje thuis over geslagen en een spoedje zh gedaan met een dierbare,vandaag drukke dag met zh toestanden voor mezelf,ik lig vroeg in me mandje vandaag.



iedereen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Frankie, Engel en Love!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
@all: ik verwacht van jullie wel hulp zodat mijn woord in de Van Dale komt volgend jaar..



Ik ga n happy meal eten!
Twister



Ik ga ervan door. Tot vanavond!!
Alle reacties Link kopieren
engeltje, heel veel sterkte en succes meis!



Haai twissie!
Alle reacties Link kopieren
Engel, wat heftig weer. Sterkte!



Fileforummen is goed tijdverdrijf Frankie. Doe ik ook als ik er in sta
Alle reacties Link kopieren
@zwup: GMTA..hmm..hoe slim zouden onze kinderen wel niet zijn?
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Engel!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
thanks twis,frankz,en zwup!



het houdt hier niet op met al het gedoe,hoopte eigenlijk op een beetje rust maar helaas.

mijn dierbare is me aller aller beste maatje en nu gaat toch echt het einde in zicht komen maar ik zou hem het liefst nog 100 jaar bij me houden maar dat gaat niet helaas.



enige goeie is dat ik ondanks een pittig nachtje en dagje weinig pijn heb gehad en daar ben ik dan wel weer blij mee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een patatje, kalfskroket en kaassoufle gehaald .... Had ik zomaar ineens trek in! (en bedankt EM )



En ja, vriend is me duidelijk te slim afgeweest en hij vertelt me nu weer niks! Ik heb geen idee wanneer hij de uitslag krijgt ... Hij had een niet al te lief mailtje terug van me



Sterkte Engel



Frank, Fileforummen is leuk! Ik doe met je mee hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 18:57:

@zwup: GMTA..hmm..hoe slim zouden onze kinderen wel niet zijn? Frankie, onze kindjes worden toch gewoon perfect Beauty and brains

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven