NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ow Engel!

Fijn dat de pijn een beetje te doen was vandaag



Naomi, lekker avondmaaltje. Heb ik ook wel zin in. Maar ik heb èn geen geld meer èn geen zin om naar buiten te gaan.



Wat een sneaky actie van die vriend van je. Groot gelijk dat je hem een pittig mailtje hebt gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
naomii?snap vriend een beetje hoe jij over hem in zit?kan je hem dat uitleggen of staat hij daar niet voor open?



*engel kwijlt bij het lezen van naom haar patatje met lekkers *
Alle reacties Link kopieren
ik haak af voor nu,lekker een huispak aan en met mij kittens op de bank kroelen.



baai
Alle reacties Link kopieren
Engel, ik denk dat hij het wel snapt. Ik denk alleen niet dat dat iets is waar hij nu mee om wil gaan. Het is een zeer intelligente man en erg goed in zijn zin krijgen. Ergens snap ik zijn acties wel (zelfs deze is door mijn hoofd geschoten maar had ik afgedaan met "Nee, zo ver zal hij niet gaan") al kan ik die logica dan weer niet zo heel goed uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het er wel even mee gehad, ik ga van mijn weekend genieten (ondanks dat werkelijk NIETS gaat zoals ik wil)
Alle reacties Link kopieren
Noompje



Als hij er inderdaad echt niet voor open staat op dit moment dan kan je ook vrij weinig meer doen behalve laten weten dat hij altijd bij je terecht kan.



Kan je nog leuke plannen maken voor de komende dagen?
Alle reacties Link kopieren
Wijze woorden, Zwup



Ik heb nog wel wat opties hoor, voor de komende dagen. Even kijken waar ik zin in heb!
Alle reacties Link kopieren
Ow ik ben zo wijs Noompje rofl:



Lekker dat je kan kiezen waar je zin in hebt.



Pffffff......ik wil het liefst even met mijn hoofd onder de dekens gaan liggen en er voorlopig niet uit komen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 19:52:

Ow ik ben zo wijs Noompje rofl:



Lekker dat je kan kiezen waar je zin in hebt.



Pffffff......ik wil het liefst even met mijn hoofd onder de dekens gaan liggen en er voorlopig niet uit komen zullen we samen onder die dekens gaan liggen dan....
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Engeltje. Het bed is groot genoeg met heel veel fijne dekens om je hoofd onder te stoppen
Alle reacties Link kopieren
klinkt heerlijk,theetje erbij,en een filmpje?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed engeltje. Heb nog een hele berg dvd's liggen, dus dat moet wel goedkomen.
Alle reacties Link kopieren
beauty and brains...dat klinkt goed zwup...wanneer heb je tijd?
Alle reacties Link kopieren
Kom maar langs Frankie, zeeën van tijd hier bij gebrek aan een afspraak
Alle reacties Link kopieren
quote:Zwuppeliennn schreef op 17 november 2010 @ 20:27:

Klinkt goed engeltje. Heb nog een hele berg dvd's liggen, dus dat moet wel goedkomen. klinkt goed,mischien wil frankz in het midden van het bed tussen ons in
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk..roep maar een plaats en tijd..wat gaan we kijken dan? Porneau?
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 21:13:

tuurlijk..roep maar een plaats en tijd..wat gaan we kijken dan? Porneau? kijken of zelf maken
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
tsja engel, je valt eigenlijk buiten mn leeftijd range..
Alle reacties Link kopieren
maar je mag wel kijken hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 21:27:

tsja engel, je valt eigenlijk buiten mn leeftijd range..

tssskkk............... zwup en ik moesten nog samen stemmen of jij erbij mocht!!

ik weet het antwoord al....
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 21:28:

maar je mag wel kijken hoor.. filmen
Alle reacties Link kopieren
ik ook..want ik bak taartjes, cakes, muffins..
Alle reacties Link kopieren
nee nee nee nee nee nee nee nee...................

frankz gaat maar fijn in ze up thuis in zijn eigen bed liggen met een electrische dekentje ofzo!

zwup is van mij alleen
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 17 november 2010 @ 21:31:

ik ook..want ik bak taartjes, cakes, muffins..

ik ben niet te verleiden door jou taartjes en andere rare baksels!

je zal met een strakker plan moeten komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven