NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 19 november 2010 @ 21:12:

Btw, waarom twitter je Bart niet? Dan zien we je zo in the red room.







Ik heb net uit frustratie een heel pakket chocoprince naar binnen gewerkt
I am surrounded by morons
Hij komt daar omdat het zo gezellig is. Hij komt speciaal over uit Utrecht!



Hm, ik ken drie opties van wie jou zou smsen dus dan weet ik het nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Drie? Nou, het is J. Hij was benieuwd hoe het met me gaat. Als je het over de duivel hebt: hij smt nu wéér.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer even. Oppassen vind ik echt niet erg.



Zit TVOH met 1 oog te kijken.



Twis, gaan we een keer naar Groningen?
Cum non tum age
Jee. Nou ga dan maar voor Bart, Twissie.



No, wat doet je andere oog dan?



Man, het stemgeweld van dit huppelkutje doet pijn aan m'n oren.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=7781097,noline]noa schreef op 19 november Twis, gaan we een keer naar Groningen?Jaaaaaaaa!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Quoten is blijkbaar heul moeilijk
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 19 november 2010 @ 08:01:

goeiemorgen allemaal!



Weer een nieuwe poging voor: mijn eerste werkdag!



Fijne dag en tot laterz..







Joehoeeeeeee, hoe was je eerste werkdag?? Waarschijnlijk lees ik het zo , maar toch Ik ben even een Love aan het doen vanaf gistermiddag



Hoi allemaal Prettige avond!



Ik heb vandaag het informele sollicitatiegesprek gehad. Ik dacht dat het oriënterend was en had dus geen salarisgegevens ed. mee genomen ..... nou ze hebben dus haast , ik ontvang maandag een aanbod!! Ik vermoed dat we er wel uit gaan komen, daarnaast hebben ze ook al een klus voor me die nu door de directeur-eigenaren wordt ingevuld. Aangezien het bedrijf aardig gegroeid is willen ze zelf minder operationeel bezig zijn en willen ze deze klus dus graag uitbesteden aan een medewerker. De klus klinkt héél leuk, uitdagend en eng! Flink zware en brede rol ..... ik heb er zo'n zin in!!!!!!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 19 november 2010 @ 21:28:

Jee. Nou ga dan maar voor Bart, Twissie.



Ja, ik ben verliefd op Bart



Man, het stemgeweld van dit huppelkutje doet pijn aan m'n oren.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Ow, fijn nieuws Nao. Ik denk dat jij dat wel aankan.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Hoi Naoom! Dat is goed nieuws zeg! Champagne!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren




*Grijp echt alles aan om te kunnen drinken *
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Philein, naast mij stond niemand meer, ik zat aan het trapgat. In vak 108.

Vond alleen het eerste half uur het geluid in t Gelredome echt slecht. Lag niet aan Prince..
Klinkt goed, Naomii! Bravo
Alle reacties Link kopieren
quote:Frankz schreef op 19 november 2010 @ 17:14:

goeiemiddag! Zo, wat een werkweek..pff..ben toe aan weekend..
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 19 november 2010 @ 18:06:

Goedemiddag. Heb gedaan wat ik moest doen vandaag, yeah.



Ik heb trouwens een verjaardagskado gekregen dat ik niet leuk vind, is het erg dat ik dat gezegd heb? Vind het zonde van het geld van de gevers, want het is nog best duur ook.O wat goed! Ik kan dat dus niet en baal daar altijd zo van. Zo kijk ik nog regelmatig tegen een lelijk porseleinen melkkan en suikerpot setje aan (yep, incl. delfsblauwerige opdruk) dat ik van vorige schoonouders heb gekregen
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 18:27:

Zag Bart net op tv! Ik ook! .... ik blijf op afstand, bang voor nagels (lang of kort) van Twis in mijn nek
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 19 november 2010 @ 21:52:

[...]





O wat goed! Ik kan dat dus niet en baal daar altijd zo van. Zo kijk ik nog regelmatig tegen een lelijk porseleinen melkkan en suikerpot setje aan (yep, incl. delfsblauwerige opdruk) dat ik van vorige schoonouders heb gekregen Ouders van je ex, dat is dus van je ex dan he. Teruggeven en als hij het niet wil, weggeven of laten vallen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 20:35:

Ik ga me zo ontzettend verlekkeren aan Bart. Gelukkig is die inhalige Naomii er niet. Love you too Twis
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 19 november 2010 @ 20:55:

Wahahaha Twis. edit: porno met Bart, hij lijkt me een beetje braaf.



Gewoon de leiding nemen ....



Ai, deze jongen kan dit nummer niet aan. Ray should go home.EENSCH!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 21:04:

[...]









Hij is heel jong hoor. Typisch studentenjochie, maar daar hou ik wel van. Heerrrrrlijk vind ik hem [afbeelding]Ik heb lekker een RL studentenjochie
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 19 november 2010 @ 21:01:

Goed, ben er bijna, tot later vanavond meiden! Ehhhh, je was toch bijna thuis? Where the f*ck RU?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
OMG, die tieten in dat roze topje!
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 21:25:

Drie? Nou, het is J. Hij was benieuwd hoe het met me gaat. Als je het over de duivel hebt: hij smt nu wéér.Ik dacht dat dat bij jou allang achter de rug was, die stalkende fans. Zit je toch niet echt in rustiger vaarwater?
Ja, arme meid, wat een foute jurk was dat zeg. Zo enorm onflatterend, zeker met die melkflessen eronder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven