NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
trusten twis!

lekker naomii,msn ze!

Trusten!
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 23:55:

Leuk hoor Naoom! Komt ie zo nog even buurten ofzo? Alleen als ik hem ophaal (handig hoor, studenten) en dat doe ik alleen als hij blijft slapen, wat dus niet lukt ...... t schiet niet echt op
Welterusten Twis!!
Toch juist niet handig dan ...
Ik ga slapen. Slaap lekker allen.
Cum non tum age
Trusten, Noa.
Zo, lange dag weer. Bedtijd. Trusten!
Klopt EM, niet handig

Welterusten Noa!
Welterusten EM
Nou, wat een tegenvaller bij the Voice he? Vinden jullie Bart echt zo goed, of liever erin houden om andere redenen?

Ik vond Anne goed. En dat was het ook wel.
Ik ben alweer een kwartier thuis. Met de anecdote is het goed gekomen.
Slaap lekker !

Ben ik weer! Te laat voor je anekdokte SP, jammer.. Slaap lekker in elk geval.

Ik vond de Voice niet zo leuk. Heb meer gekletst met vriendin (dat bedoelde ik met mijn afwezigheid Twis, moest een beetje sociaal doen ). Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me

Naomi, succes met je klus, leuk nieuws!

Aubje, ook jij everything under control?

Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Gaat even duren, maar dan heb je ook wat: een album vol plaatjes en schrijfsels over mijn belevenissen van de laatste 2 jaar. Op volgorde, van maand tot maand. Inclusief werktaken, liefdes van mijn leven, geslachte geiten, dronken koppen, vakanties, dierbaren en ergernissen. Wat een heftigheid, dit ga ik dus niet meer 'savonds doen. Een project tijdens kantooruren wordt het dus. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.

Dag!
philein,dat klinkt goed jou project!

ik hoop dat het werkt voor je
*knip* licht aan en een hele goedemorgen allemaal en een fijn weekend!!
Goede morgen

Engel, wat was jij nog laat op, en nu er weer vroeg bij. Jeetje. Jij ook een fijn weekend!

Phil, dat is een heel project. Letterlijk alles op een rijtje krijgen. Good for you!
Goedemorgen!

Vanmorgen om 7 uur al wakker en om 8 uur nog even bed ingedoken.

Ik heb een vreselijk ziekerig winterhoofd...wat doe ik daaraan?

Naomii, hoe is het afgelopen met die msn knul? Of ligt je nu momenteel bovenop hem?
goeiemorgen lieve surrogaat familie!

nog wilde plannen voor t weekend?
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 00:44:

Nou, wat een tegenvaller bij the Voice he? Vinden jullie Bart echt zo goed, of liever erin houden om andere redenen?

Ik vond Anne goed. En dat was het ook wel. Wat denk je zelf? Hij zingt best aardig hoor, maar hij moet het toch vooral van z'n looks hebben. Ik vind Anne trouwens ook niet echt heel goed. Gisteren was ik van niemand onder de indruk. Behalve van Bart dus.
quote:Sophiepapa schreef op 20 november 2010 @ 01:18:

Ik ben alweer een kwartier thuis. Met de anecdote is het goed gekomen. Ga je je anekdote ook met ons delen, SP? Ben erg benieuwd...
Goedemorgen

Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in

Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 02:11:

Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me

Hij is ook echt veel te jong hoor, met een enorme babyface, maar toch krijg ik de kriebels van hem

Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.

Heel goed plan. Ik kan dit alleen maar toejuichen
Au, alles goed?

Engel, zo te zien heb je een korte nacht achter de rug. Hoe gaat het met je?

Frankie, geen wilde plannen dit weekend, jij wel?
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 11:31:

Goedemorgen

Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in

Zo ken ik je weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven