NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
trusten twis!





lekker naomii,msn ze!



Trusten!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twisted schreef op 19 november 2010 @ 23:55:

Leuk hoor Naoom! Komt ie zo nog even buurten ofzo? Alleen als ik hem ophaal (handig hoor, studenten) en dat doe ik alleen als hij blijft slapen, wat dus niet lukt ...... t schiet niet echt op
Alle reacties Link kopieren
Welterusten Twis!!
Toch juist niet handig dan ...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga slapen. Slaap lekker allen.
Cum non tum age
Trusten, Noa.
Zo, lange dag weer. Bedtijd. Trusten!
Alle reacties Link kopieren
Klopt EM, niet handig



Welterusten Noa!
Alle reacties Link kopieren
Welterusten EM
Alle reacties Link kopieren
Nou, wat een tegenvaller bij the Voice he? Vinden jullie Bart echt zo goed, of liever erin houden om andere redenen?

Ik vond Anne goed. En dat was het ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alweer een kwartier thuis. Met de anecdote is het goed gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker !



Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer! Te laat voor je anekdokte SP, jammer.. Slaap lekker in elk geval.

Ik vond de Voice niet zo leuk. Heb meer gekletst met vriendin (dat bedoelde ik met mijn afwezigheid Twis, moest een beetje sociaal doen ). Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me

Naomi, succes met je klus, leuk nieuws!

Aubje, ook jij everything under control?



Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Gaat even duren, maar dan heb je ook wat: een album vol plaatjes en schrijfsels over mijn belevenissen van de laatste 2 jaar. Op volgorde, van maand tot maand. Inclusief werktaken, liefdes van mijn leven, geslachte geiten, dronken koppen, vakanties, dierbaren en ergernissen. Wat een heftigheid, dit ga ik dus niet meer 'savonds doen. Een project tijdens kantooruren wordt het dus. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.



Dag!
Alle reacties Link kopieren
philein,dat klinkt goed jou project!

ik hoop dat het werkt voor je
Alle reacties Link kopieren
*knip* licht aan en een hele goedemorgen allemaal en een fijn weekend!!
Goede morgen



Engel, wat was jij nog laat op, en nu er weer vroeg bij. Jeetje. Jij ook een fijn weekend!



Phil, dat is een heel project. Letterlijk alles op een rijtje krijgen. Good for you!
Goedemorgen!



Vanmorgen om 7 uur al wakker en om 8 uur nog even bed ingedoken.

Ik heb een vreselijk ziekerig winterhoofd...wat doe ik daaraan?



Naomii, hoe is het afgelopen met die msn knul? Of ligt je nu momenteel bovenop hem?
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen lieve surrogaat familie!



nog wilde plannen voor t weekend?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 00:44:

Nou, wat een tegenvaller bij the Voice he? Vinden jullie Bart echt zo goed, of liever erin houden om andere redenen?

Ik vond Anne goed. En dat was het ook wel. Wat denk je zelf? Hij zingt best aardig hoor, maar hij moet het toch vooral van z'n looks hebben. Ik vind Anne trouwens ook niet echt heel goed. Gisteren was ik van niemand onder de indruk. Behalve van Bart dus.
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 20 november 2010 @ 01:18:

Ik ben alweer een kwartier thuis. Met de anecdote is het goed gekomen. Ga je je anekdote ook met ons delen, SP? Ben erg benieuwd...
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen



Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in



Frankz, ik had geen wilde plannen voor dit weekend ... en jij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Philein schreef op 20 november 2010 @ 02:11:

Oh en Twis, Bart is je van harte gegund. Ik hou van baardgroei en wat meer vlees. Hij is 't net niet voor me



Hij is ook echt veel te jong hoor, met een enorme babyface, maar toch krijg ik de kriebels van hem



Ik ben hyper, heb namelijk HET project gevonden in het kader van mijn 'herstel'. Met een deadline van 31 december, zodat op 1 januari 2011 mijn nieuwe leven kan starten en ik het oude letterlijk in de kast kan zetten.

Heel goed plan. Ik kan dit alleen maar toejuichen
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
Au, alles goed?



Engel, zo te zien heb je een korte nacht achter de rug. Hoe gaat het met je?



Frankie, geen wilde plannen dit weekend, jij wel?
I am surrounded by morons
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomii schreef op 20 november 2010 @ 11:31:

Goedemorgen



Zon, ik was van plan weer op mijn tong te bijten maar na jouw opmerking post ik het toch maar wel ..... we zijn vannacht uit de onderhandeling gekomen op msn ik heb hem opgehaald en hij is blijven slapen. Aangezien dat slapen begon om ca 7:30 uur duik ik er nu nog een paar uurtjes in

Zo ken ik je weer!
I am surrounded by morons

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven