NB deel 16
zondag 21 november 2010 om 07:55
Ok dan, heb ff bijgelezen. Phil, je gaat vandaag werken. Jee, succes en veel plezier!
No, rode haarverf? Can't wait to see you again!
Twis, waarom heb ik geen foto's ontvangen van die lekkere heerschappen van het terras??????
En ik ga niet naar de USA. Als ik aan de zuip ga met oud en nieuw wil ik gewoon kunnen roken. In NY mag dat niet eens meer op straat, wat volstrekt belachelijk is. Dan vind ik dat mensen ook niet meer in het openbaar mogen eten, want al die vieze etensgeurtjes, daar heb ik last van.
Rrrrrrronnie, where are you????
Op tv is nu de herhaling van de Willem Ruis show. Geweldig. Zo braaf. 1981, poeh heeee.
No, rode haarverf? Can't wait to see you again!
Twis, waarom heb ik geen foto's ontvangen van die lekkere heerschappen van het terras??????
En ik ga niet naar de USA. Als ik aan de zuip ga met oud en nieuw wil ik gewoon kunnen roken. In NY mag dat niet eens meer op straat, wat volstrekt belachelijk is. Dan vind ik dat mensen ook niet meer in het openbaar mogen eten, want al die vieze etensgeurtjes, daar heb ik last van.
Rrrrrrronnie, where are you????
Op tv is nu de herhaling van de Willem Ruis show. Geweldig. Zo braaf. 1981, poeh heeee.
zondag 21 november 2010 om 11:21
zondag 21 november 2010 om 11:46
Goeiemorgen allemaal! djeez, dit is volgens mij de eerste keer in lange tijd dat ik op zondag goeiemorgen kan zeggen..
Aub? vulliefd? huh? dakantogheulemaalnie? wel? ja?
wat leuk voor je aub! vertelvertelvertel!
Phil, werk ze vandaag! hoop dat je t naar je zin hebt!
Twis, Noa, waarom word ik niet uitgenodigd?
Haai Nao! lekker geneukt gescharreld?
Makreel EM! lukt t met de studie?
Haai zonnie! schatje van me! alles goed meis?
Luna, 2RBO,SP, Love, Engel, Zwupje:
(hoop dat ik niemand vergeten ben)
Aub? vulliefd? huh? dakantogheulemaalnie? wel? ja?
wat leuk voor je aub! vertelvertelvertel!
Phil, werk ze vandaag! hoop dat je t naar je zin hebt!
Twis, Noa, waarom word ik niet uitgenodigd?
Haai Nao! lekker geneukt gescharreld?
Makreel EM! lukt t met de studie?
Haai zonnie! schatje van me! alles goed meis?
Luna, 2RBO,SP, Love, Engel, Zwupje:
(hoop dat ik niemand vergeten ben)