NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Haha, dat is ook geen fijne manier van wakker worden. Hyperactieve Dora

Ik heb een middelmatig drukke dag. Heb straks 3 uur college met alleen maar saaie presentaties. Bah. Jij nog plannen vandaag?
Goedemorgen, braakvrinden!
Twisted
Ook een goedemorgen, ik ben er ook weer op tijd bij vandaag. Gaat de goede kant op!

Balen dat jullie niet goed konden slapen Zwup en Aub.

Ook hallo Twis!
Phillie
Goedemorgen!!
Hoi Zwup, Phil en LMS!

Mijn RL is weer goed gevuld en daar geniet ik eigenlijk wel van. Dat verklaart dus mijn afwezigheid hier.

Hoe gaat het met jullie?
Ik ben hartstikke moe én heb het berekoud. Maar het gaat voor de rest prima.

Met jou Twissie? Wat ga je allemaal doen dit weekend?
Hey Zon!

Hier hetzelfde Twis, een werkend leven is weer volop aan de gang. Doet me goed. Alles ok verder hoor. Met jou ook?
*ZWAAAAAAAAAAAAI*
Hey Luun! Long time! Hoe is het met je? Red je je een beetje?

Het is wiekent!!!!!!!!!!
quote:Zwuppeliennn schreef op 26 november 2010 @ 04:27:

Ik is wakker.....beetje jammer Ben je wel op tijd wakker
quote:luna30v schreef op 26 november 2010 @ 11:27:

*ZWAAAAAAAAAAAAI*
Hi Phil!

Ach ja ik adem nog. Ik heb gister bij de gyn op de wegschaal gemoeten. Weeg nog 45 kilo *IEKS* Blijft weinig van me over.

Ben nu bijna 13 weken. We hopen na 16 weken op verbetering.

Met de spruit gaat alles goed in ieder geval, die lijkt nergens last van te hebben.

Hier nog spannende dingen gebeurd?
Haai LS! *SMAK*

Wat ga jij uitvreten dit weekend?
Luuntje!

Jeetje, wat heftig zeg! Gelukkig dat met het spruitje alles goed gaat. Hopelijk volg jij inderdaad snel!

Love, ik ben weer mijn bed in gedoken....het hield alleen niet over
Hi Lientje!

Dank je, ik hoop het ook. Het is best pittig.

Ben je ziek Lien?
Ja,dat lijkt me ook Luun Kan je al wel weer wat naar buiten enzo of is het nog alleen maar op bed liggen?

Nee, niet ziek. Ik was om half 5 wakker en kon niet slapen. Maar ik ben uiteindelijk men bed weer in gedoken, alleen toen droomde ik de hele tijd
nee naar buiten is nog een brug te ver helaas.

naar de wc is al een opgave.

Waar droom je over Lien? Is het iets waar je mee bezig bent of zijn het onbegrijpelijke dromen?
*Valt even binnen*

LOEN!!

*Is ook meteen weer weg*
Ow nee....wat balen zeg Ik had voor je gehoopt dat die wandeling van laatst met de hond een begin was van meer lekkere wandelingetjes of iig buiten op een bankje zitten.

Ik droom over van alles en nog wat. Vrienden uit het verleden. Waar ik nu allemaal me bezig ben. Opa's en oma's etc etc En soms ook over helemaal niks bekends. Ik vind het echt belachelijk irritant. Wat ook niet helpt trouwens is dat ik nog steeds elke ochtend wordt wakker gemaakt door de stratenmakers.....
Vervelend is dat Lien. Ik heb ook van die periodes dat ik droom over mensen van vroeger. Vroegere klasgenootjes of collega's. Overleden mensen enz. Kan heel vervelend zijn heh? Vermoeiend ook.

Gelukkig is het morgen weekend Lien dan werken ze niet neem ik aan die stratenmakers.
Heftig allemaal Luun, hopelijk sterk jij ook gauw wat aan. Veel sterkte hoor!

En Zwup, wat naar ja, zo'n vol hoofd en dit blijkbaar 'snachts een beetje gaan verwerken. Dat is erg vermoeiend! Zorg goed voor jezelf he .
Ik ken het inderdaad ook wel....heb het wel vaker gehad, maar nog niet zo erg als de laatste paar weken. Hopelijk gaat het snel weer over.

De stratenmakers zijn er gelukkig niet in het weekend inderdaad. En hopelijk is dit ook of de laatste dag of een van de laatste dagen dat ze er zijn. Na 6 maanden gezeik hier, ben ik er wel klaar mee.

Ik zal goed voor mezelf zorgen Phillie Ik ga dit weekend heerlijk bij mijn moeder logeren. Dat is altijd fijn

Heb jij nog weekend plannen? Ben blij dat je je draai een beetje begint te vinden trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven