NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla

I am surrounded by morons
Haha, dat is ook geen fijne manier van wakker worden. Hyperactieve Dora

Ik heb een middelmatig drukke dag. Heb straks 3 uur college met alleen maar saaie presentaties. Bah. Jij nog plannen vandaag?
Goedemorgen, braakvrinden!
Twisted
Ook een goedemorgen, ik ben er ook weer op tijd bij vandaag. Gaat de goede kant op!

Balen dat jullie niet goed konden slapen Zwup en Aub.

Ook hallo Twis!
Phillie
Goedemorgen!!
Hoi Zwup, Phil en LMS!

Mijn RL is weer goed gevuld en daar geniet ik eigenlijk wel van. Dat verklaart dus mijn afwezigheid hier.

Hoe gaat het met jullie?
Ik ben hartstikke moe én heb het berekoud. Maar het gaat voor de rest prima.

Met jou Twissie? Wat ga je allemaal doen dit weekend?
Hey Zon!

Hier hetzelfde Twis, een werkend leven is weer volop aan de gang. Doet me goed. Alles ok verder hoor. Met jou ook?
*ZWAAAAAAAAAAAAI*
Hey Luun! Long time! Hoe is het met je? Red je je een beetje?

Het is wiekent!!!!!!!!!!
quote:Zwuppeliennn schreef op 26 november 2010 @ 04:27:

Ik is wakker.....beetje jammer Ben je wel op tijd wakker
quote:luna30v schreef op 26 november 2010 @ 11:27:

*ZWAAAAAAAAAAAAI*
Hi Phil!

Ach ja ik adem nog. Ik heb gister bij de gyn op de wegschaal gemoeten. Weeg nog 45 kilo *IEKS* Blijft weinig van me over.

Ben nu bijna 13 weken. We hopen na 16 weken op verbetering.

Met de spruit gaat alles goed in ieder geval, die lijkt nergens last van te hebben.

Hier nog spannende dingen gebeurd?
Haai LS! *SMAK*

Wat ga jij uitvreten dit weekend?
Luuntje!

Jeetje, wat heftig zeg! Gelukkig dat met het spruitje alles goed gaat. Hopelijk volg jij inderdaad snel!

Love, ik ben weer mijn bed in gedoken....het hield alleen niet over
Hi Lientje!

Dank je, ik hoop het ook. Het is best pittig.

Ben je ziek Lien?
Ja,dat lijkt me ook Luun Kan je al wel weer wat naar buiten enzo of is het nog alleen maar op bed liggen?