NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
Ik ben vandaag nog over de Coolsingel gereden met mijn Googlemaps printje ... weer een enerverende ervaring
Nou, het is tijd. Tot vanavond!
quote:EarthlyMatters schreef op 26 november 2010 @ 17:50:

Haha, echt erg volgens mij stekeltjes. Nee, straks ben ik niet meer herkenbaar



Als jij het doet.....Doe ik het ook.....



Maar dat wil je niet, want je hebt mijn lange, weelderige lokken nog niet gezien *zwaait demonstratief met haar*



Plus dat je ruzie krijgt met iedereen uit mijn omgeving.....Mijn haar is publiek bezit en mag NOOIT kort worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Aubrey schreef op 26 november 2010 @ 14:22:

Engel, hoe gaat het nu met jou?

met engel is het iets minder.

pijn,moe,raar licht gevoel in me hoofd,ik wordt binnenkort geopereerd.

engeltje breng de feestdagen wellicht elders door





dank je wel voor de belangstelling aubrey en zwupje,vindt jullie allemaal aardig hier

(niet quoten,haal het zo gedeeltelijk weg!)
Ah Engel, wat enorm rot voor je. Heel veel sterkte en een dikke knuffel. We gaan van het positieve uit, je hebt nu een arts die het wel serieus neemt.



LS, ik las iets over je zus, dus ook voor jou veel sterkte meis.
Laat maar weten als ik iets weg moet halen.
Alle reacties Link kopieren
Huh, ik heb niet teruggelezen. Love, wat is er met je zus?
Cum non tum age
Thanks Au! Net toevallig weer aan de telefoon gehad ivm ct-scan....



Het is serieus, flink mis! De vlek op der long is er echt en behoorlijk groot Eerst dachten ze dat ze het misschien verkeerd gezien hadden, maar nee.....



Nu nog vervolgonderzoek om uit te zoeken wat het precies is en uiteraard waardoor het komt....



ik=
Alle reacties Link kopieren
Love, Dat is inderdaad schrikken. Veel sterkte gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Engel, Ook heel veel sterkte en beterschap toe gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Luna, Goed om te horen dat het met je spruit goed gaat. Ook heel sterkte de komende periode toe gewenst.
SP!!!

Thanks for the support
Alle reacties Link kopieren
Lovestar !



Heb je nog colleges gehad met je hunk?
Nee.......Heb niet zoveel colleges......Laat staan colleges die hij ook heeft
Hallo mensen.



Love & Engel
Alle reacties Link kopieren
Ga je met de gast nog kennismaken ?
Alle reacties Link kopieren
Hallo EM !
SP! Ook lekker warm achter de pc?
Alle reacties Link kopieren
Niet héél warm maar prima temperatuur hier !
Dat was wel de bedoeling SP

Jij tips??



Ga je overigens nog wat doen dit weekend?
Alle reacties Link kopieren




Ik ga dit weekend uit eten met Sophiemama. We hebben een oppas geregeld voor onze dochter. Uit eten gaan hebben we al héél lang niet meer gedaan.
Nice. Wordt leuk dus.
Alle reacties Link kopieren
Van dit liedje op de radio werd ik vandaag heel erg blij.



Sidney Samson ft Sicerow - Fill U Up



Disclaimer: de titel heb ik niet verzonnen.
Je kende alle babes van je studie



Jaaaaaaaaaaaa, jij gaat ervan uit dat hunk iemand kent die ik ook (vaag) moet kennen.....Als het zo makkelijk was!!



Zou vast en zeker een "leuk studievriendin" geworden zijn



Ah wat leuk dat je uit eten gaat!!! Wat voor restaurant wordt het??
Overigens, ik ga aan mijn real life wagen.

Dusssss....



*zwaait*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven