NB deel 16
vrijdag 26 november 2010 om 18:06
quote:EarthlyMatters schreef op 26 november 2010 @ 17:50:
Haha, echt erg volgens mij stekeltjes. Nee, straks ben ik niet meer herkenbaar
Als jij het doet.....Doe ik het ook.....
Maar dat wil je niet, want je hebt mijn lange, weelderige lokken nog niet gezien *zwaait demonstratief met haar*
Plus dat je ruzie krijgt met iedereen uit mijn omgeving.....Mijn haar is publiek bezit en mag NOOIT kort worden
Haha, echt erg volgens mij stekeltjes. Nee, straks ben ik niet meer herkenbaar
Als jij het doet.....Doe ik het ook.....
Maar dat wil je niet, want je hebt mijn lange, weelderige lokken nog niet gezien *zwaait demonstratief met haar*
Plus dat je ruzie krijgt met iedereen uit mijn omgeving.....Mijn haar is publiek bezit en mag NOOIT kort worden
vrijdag 26 november 2010 om 18:06
quote:Aubrey schreef op 26 november 2010 @ 14:22:
Engel, hoe gaat het nu met jou?
met engel is het iets minder.
pijn,moe,raar licht gevoel in me hoofd,ik wordt binnenkort geopereerd.
engeltje breng de feestdagen wellicht elders door
dank je wel voor de belangstelling aubrey en zwupje,vindt jullie allemaal aardig hier
(niet quoten,haal het zo gedeeltelijk weg!)
Engel, hoe gaat het nu met jou?
met engel is het iets minder.
pijn,moe,raar licht gevoel in me hoofd,ik wordt binnenkort geopereerd.
engeltje breng de feestdagen wellicht elders door
dank je wel voor de belangstelling aubrey en zwupje,vindt jullie allemaal aardig hier
(niet quoten,haal het zo gedeeltelijk weg!)
vrijdag 26 november 2010 om 19:17
Thanks Au! Net toevallig weer aan de telefoon gehad ivm ct-scan....
Het is serieus, flink mis! De vlek op der long is er echt en behoorlijk groot Eerst dachten ze dat ze het misschien verkeerd gezien hadden, maar nee.....
Nu nog vervolgonderzoek om uit te zoeken wat het precies is en uiteraard waardoor het komt....
ik=
Het is serieus, flink mis! De vlek op der long is er echt en behoorlijk groot Eerst dachten ze dat ze het misschien verkeerd gezien hadden, maar nee.....
Nu nog vervolgonderzoek om uit te zoeken wat het precies is en uiteraard waardoor het komt....
ik=
vrijdag 26 november 2010 om 20:17