NB deel 16

15-11-2010 23:28 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blablabla



I am surrounded by morons
45 kilo?? Dat is niet veel....

Voel je je verder wel oké?



Weekend niet zoveel bijzonders. Morgen lekker eten met een vriendin. Zondag relax thuis.

Ik ga waarschijnlijk beginnen aan bepaalde opdrachten voor de studie of me alvast inlezen.....



@Zwup

Ben je dan niet brak/moe?? Slapen is daarna zo te zien niet meer gelukt dus.....

Ja, die stratenmakers
Alle reacties Link kopieren
Zwup, gezellig naar je moeder, laat je maar lekker verwennen

Ik ga dit weekend weer naar een concert. En verder zoveel mogelijk werken. Even flink cashen nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel een paar losse uurtjes geslapen met veel dromen. Ben maar een beetje brak. Ik verheug me trouwens nu al op de 3 uur college
Hey Luna meissie! Jeetje, hoeveel ben je dan afgevallen?



Fijn dat je even van je laat horen, ik moet wel regelmatig aan je denken.

Ik hoop echt dat je je snel beter voelt, dit is natuurlijk wel k*t zo!



Nog heel even, dan heb ik ook weekend!!
Hello ladies, ik kom ook even



Phil, fijn dat jij je ritme hebt gevonden, Luna, ik schrik van die 45 kilo. Wel heel fijn om te horen dat het met de baby goed gaat, en nu maar hopen dat het vanaf week 16 met jou zelf ook weer de goede kant op zal gaan.



En verder, voor iedereen een heel fijn weekend!

Ik heb net als Zwup voor geen meter geslapen maar ik ga vanavond toch lekker op stap.
Alle reacties Link kopieren
quote:luna30v schreef op 26 november 2010 @ 11:39:

Hi Phil!



Ach ja ik adem nog. Ik heb gister bij de gyn op de wegschaal gemoeten. Weeg nog 45 kilo *IEKS* Blijft weinig van me over.



Ben nu bijna 13 weken. We hopen na 16 weken op verbetering.



Met de spruit gaat alles goed in ieder geval, die lijkt nergens last van te hebben.



Hier nog spannende dingen gebeurd?

oei dat is niet veel 45 kilo luna.

beebs eet jou gezellig een beetje op lijkt het wel.

ik duim voor je dat je over drie weken(hopelijk eerder!) je beter voel en dat je is kan gaan genieten van een verder zorg loze zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
idereen fijn weekend.
Engel, hoe gaat het nu met jou?
Alle reacties Link kopieren
Engeltje



Sluit me aan bij Au. Hoe is het met jou?





* college is saaier dan saai.....*
Arme Zwupple. Maar tis bijna weekend.

Op het nieuws hoorde ik dat er bij jou sneeuw ligt, is het mooi?
Alle reacties Link kopieren
Hallooo.



Luna, sterkte, ik hoop dat het snel beter met je gaat.



Zwup, klinkt leuk bij je moeder logeren.



Twis, wat voor leuke plannen heb je dan allemaal?



Au, wat ga jij dit weekend doen.



De rest: hoe is het met jullie?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
De sneeuw is weer redelijk weg Au. Het ligt nog wel mooi op de daken. Verder mag het ook wel wegblijven. Heb er zo'n tering hekel aan. Jij had ook sneeuw of net niet?
Hallo No! Heb je nu eindelijk weekend?



Zwup, fijn dat de sneeuw weg is. In NL is het niks, of je moet helemaal niet naar buiten hoeven.



Hier ligt niets. Jippie!



Ik ga vanavond stappen, No, en dat betekent morgen uitkateren. En jij, wat ga jij doen?
Oh, en ik ga nu in bad. Tot laters!
Alle reacties Link kopieren
Ja eindelijk weekend Au. Leuk dat je gaat stappen, ik ga vanavond hier rondhangen.
Cum non tum age
Goedemiddag!
EM!!!
Love! Fijn weekend lees ik; beetje ontspannen.
Jup!

Wat ga jij doen?
Ik ga heel veel klussen! En straks even naar de kapper: stekeltjes!
Alle reacties Link kopieren
EM, geen stekeltjes doen, is niet mooi.
Cum non tum age
Weet ik, Noa. Is ook een grapje. Mag wel weer een stukje vanaf, dat wel.
Oh en morgen stukje lopen ook, hoop ik! Heerlijk weer die kou.
quote:EarthlyMatters schreef op 26 november 2010 @ 17:42:

Ik ga heel veel klussen! En straks even naar de kapper: stekeltjes!Stekeltjes
Haha, echt erg volgens mij stekeltjes. Nee, straks ben ik niet meer herkenbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven