NB deel 16
vrijdag 26 november 2010 om 12:35
45 kilo?? Dat is niet veel....
Voel je je verder wel oké?
Weekend niet zoveel bijzonders. Morgen lekker eten met een vriendin. Zondag relax thuis.
Ik ga waarschijnlijk beginnen aan bepaalde opdrachten voor de studie of me alvast inlezen.....
@Zwup
Ben je dan niet brak/moe?? Slapen is daarna zo te zien niet meer gelukt dus.....
Ja, die stratenmakers
Voel je je verder wel oké?
Weekend niet zoveel bijzonders. Morgen lekker eten met een vriendin. Zondag relax thuis.
Ik ga waarschijnlijk beginnen aan bepaalde opdrachten voor de studie of me alvast inlezen.....
@Zwup
Ben je dan niet brak/moe?? Slapen is daarna zo te zien niet meer gelukt dus.....
Ja, die stratenmakers
vrijdag 26 november 2010 om 13:17
Hello ladies, ik kom ook even
Phil, fijn dat jij je ritme hebt gevonden, Luna, ik schrik van die 45 kilo. Wel heel fijn om te horen dat het met de baby goed gaat, en nu maar hopen dat het vanaf week 16 met jou zelf ook weer de goede kant op zal gaan.
En verder, voor iedereen een heel fijn weekend!
Ik heb net als Zwup voor geen meter geslapen maar ik ga vanavond toch lekker op stap.
Phil, fijn dat jij je ritme hebt gevonden, Luna, ik schrik van die 45 kilo. Wel heel fijn om te horen dat het met de baby goed gaat, en nu maar hopen dat het vanaf week 16 met jou zelf ook weer de goede kant op zal gaan.
En verder, voor iedereen een heel fijn weekend!
Ik heb net als Zwup voor geen meter geslapen maar ik ga vanavond toch lekker op stap.
vrijdag 26 november 2010 om 14:10
quote:luna30v schreef op 26 november 2010 @ 11:39:
Hi Phil!
Ach ja ik adem nog. Ik heb gister bij de gyn op de wegschaal gemoeten. Weeg nog 45 kilo *IEKS* Blijft weinig van me over.
Ben nu bijna 13 weken. We hopen na 16 weken op verbetering.
Met de spruit gaat alles goed in ieder geval, die lijkt nergens last van te hebben.
Hier nog spannende dingen gebeurd?
oei dat is niet veel 45 kilo luna.
beebs eet jou gezellig een beetje op lijkt het wel.
ik duim voor je dat je over drie weken(hopelijk eerder!) je beter voel en dat je is kan gaan genieten van een verder zorg loze zwangerschap
Hi Phil!
Ach ja ik adem nog. Ik heb gister bij de gyn op de wegschaal gemoeten. Weeg nog 45 kilo *IEKS* Blijft weinig van me over.
Ben nu bijna 13 weken. We hopen na 16 weken op verbetering.
Met de spruit gaat alles goed in ieder geval, die lijkt nergens last van te hebben.
Hier nog spannende dingen gebeurd?
oei dat is niet veel 45 kilo luna.
beebs eet jou gezellig een beetje op lijkt het wel.
ik duim voor je dat je over drie weken(hopelijk eerder!) je beter voel en dat je is kan gaan genieten van een verder zorg loze zwangerschap