neigingen die je moeilijk kunt bedwingen,

09-12-2009 14:40 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar wat je tot nu toe is gelukt?

Als ik een man/jongen in zo'n veel te grote spijkerbroek zie die halverwege, of onder zijn billen hangt zodat je getracteerd wordt met uitzicht op zijn ondergoed, dan moet ik me vreselijk inhouden om niet even aan de spijkerbroek te gaan hangen, zodat hij tenminste echt op zijn enkels hangt. Dat lijkt me nou echt leuk (naast dat ik het geen mooie stijl vind)!

Ik kan me bedwingen, maar ik heb wel steeds meer zin om met een aantal gelijkgezinden naar een plek te gaan waar veel mannen rondlopen die deze kledingstijl dragen en dan op een afgesproken moment hard joelend allemaal op die mannen af te rennen en een paar broeken op de enkels te trekken. Ik heb echt voorpret bij het idee.

En jij? Doe je mee met mijn broekentrek-avontuur of heb je zelf een andere moeilijk te bedwingen neiging?
Ik heb trouwens ook altijd de neiging om merkjes terug te duwen. Of broekspijpen die achter 'in' de schoen zitten er overheen te hangen.
quote:toffifee schreef op 09 december 2009 @ 15:17:

Ratteke, die van jou vind het ergst! Ja erg he.... ik heb me tot nu toe altijd weten te bedwingen. Er zijn ook niet veel mensen die dit weten, maar hier kan dat lekker anoniem
Puisten uitknijpen. Als ik zo'n grote puist om iemands gezicht zie, die er gewoon om vraag uitgeknepen te worden... moet ik op mijn handen gaan zitten. Tot nu toe heb ik de verleiding kunnen weerstaan, omdat ik ergens ook wel weet dat dit niet zo hygiënisch is om te doen bij een ander...
Doet me denken aan een verhaal van Louis Couperus.

Hij zit in de opera op het balkon met zijn toneelkijker. En in het donker beneden ziet hij een kale schedel schitteren.

De hele opera lang zit hij zich te bedwingen om niet die toneelkijker naar dat kale hoofd te smijten.
Ik moet me inhouden om niet een mailtje of SMS sturen naar Edwin Evers+collega's dat ze eens moeten ophouden met het verkondigen van domme meningen op de radio en zich eerst eens inlezen in de materie waarover ze altijd dingen roepen (bv. zwaarder straffen van criminelen). Misschien leest hij wel het viva-forum...
Ik dacht dat deze topic over ernstige dwangneigingen ofzo ging....

Maar in deze categorie heb ik er ook nog wel één: als iemand te dicht achter je in de rij staat keihard naar achter stappen, bovenop zijn/haar tenen. Het liefst met hakken aan. Of in dezelfde categorie, en wat ik ook wel eens doe; iemand die voorpiept bij de bus of trein een elleboog in z'n gezicht planten door je arm uit te steken naar het handvat bij de deur.
Oh dat van die puist heb ik ook.

Laatst 2 uur met een collega in vergadering gezeten met letterlijk een HUMONGOUS puist in zijn nek.

Zo 1 van een halve centimeter met onwijs gele kop.

Zoooo wat heb ik me moeten inhouden zeg...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Oh! Ala Olav Mol door een plas water rijden naast een drukke bushalte! Lijkt me geweldig! 't Is me nog nooit gelukt en ik geloof ook dat -mocht zich de gelegenheid een keer voordoen- ik er toch te fatsoenlijk voor ben...
Ik zit elke week met 10 collega's in een werkoverleg, en dat draait steeds weer uit op discussies en doorgehamer over dingen die totaal niet boeiend zijn. Ik moet me dan zo inhouden om niet te gillen: 'Stelletje zeikerds met z'n allen, wat zitten jullie je aan te stellen, doe eens volwassen!!!' En dan was dit nog de nette versie.
Als ik een bumperklever heb vol op de rem gaan staan, maar lijkt me toch niet zo verstandig.

Wanneer een jongen macho loopt te doen een glas ijswater over zijn meest mannelijke eigenschap heen gooien om af te koelen.

Het nerderige meisje of jongetje dat belachelijk wordt gemaakt door een groep jongeren bijstaan, iets doen / zeggen waardoor de pester juist niet meer stoer is.

Hondenuitlaters die de uitwerpselen niet opruimen, zelf in de poep zien trappen (kan ik helaas zelf weinig aan doen).
quote:zomerkind schreef op 09 december 2009 @ 16:07:

Oh! Ala Olav Mol door een plas water rijden naast een drukke bushalte! Lijkt me geweldig! 't Is me nog nooit gelukt en ik geloof ook dat -mocht zich de gelegenheid een keer voordoen- ik er toch te fatsoenlijk voor ben...
quote:Paque_in_Pink schreef op 09 december 2009 @ 16:03:

Oh dat van die puist heb ik ook.

Laatst 2 uur met een collega in vergadering gezeten met letterlijk een HUMONGOUS puist in zijn nek.

Zo 1 van een halve centimeter met onwijs gele kop.

Zoooo wat heb ik me moeten inhouden zeg...Oja heerlijk om daar je nagels in te zetten!
Ik heb ook altijd heel sterk de neiging om in een situatie waarin iedereen 'serieus ende volwassen' is, bijvoorbeeld in een vergadering, eerste bezoek bij schoonouders of ik de kerk of zo, uit te zoeken wat er gebeurt als ik nou op mijn stoel ga staan en ga dansen.
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Als iemand ontzettende niet gekamde haren eeft, wil ik er een borstel door heen jassen.

Of ontzettend lelijk uitgroei heeft.

En die pukkels jaaaah.
ja, dat herken ik wel Bonny. Mijn vriend komt uit een gehucht waar de tijd stil is blijven staan, en toen ik daar in de dorpskerk een bruiloft van zijn familie moest bijwonen kreeg ik de slappe lach. De aanblik van al die mannen in jurken en de nogal hysterische poppekast eromheen was genoeg om mij ( bijna) uit mijn sociaal wenselijke modus te halen.
Ik moet me altijd inhouden als ik in een enorme stroom zich langzaam vootbewegende treinverlaters me door het station wurm om niet keihard met mijn tas om me heen te gaan slaan zodat iedereen grrverdddmmee eens aan de kant gaat. Maarja, geduld he.
@DeKenau

Had tijdens de zwaar-katholieke begrafenis (ben wel grrristelijk, maar niet katholiek opgevoed) van mijn vriend's oma heel erg de neiging om keihard te giechelen toen de zijn kunstgebit herkauwende, bejaarde pastoor op geheel eigen monotome wijze de voorliefde voor het breien van pannelappen van oma beschreef...
als mijn collega's in de vergadering weer eens eindeloos over bijzaken ouwehoeren en dan ook nog eens dingen verkondigen die pertinent niet waar zijn, heb ik de neiging om mijn vuist op tafel te slaan en Ter Zake!! te roepen. En natuurlijk dat ze uit hun nek lullen.

Maar ja, discussieren over bijzaken is zo ergerlijk dat ik de neiging toch maar onderdruk.

Zomerkind, ik hoop dat je jouw neiging nooit waar maakt, lekker aso voor de mensen die staan te wachten.
quote:Starshine schreef op 09 december 2009 @ 16:53:

Zomerkind, ik hoop dat je jouw neiging nooit waar maakt, lekker aso voor de mensen die staan te wachten.Maar wél leuk hahaha. Kan ook als je een fietser passeert, trouwens
Ach ja, zat aso-mobilisten die het wel doen. Dan heb ik weer de neiging om een deuk in dat blik te schoppen.
Bloesjes uit mannenbroeken trekken! Heb het regelmatig lopen doen in kroegen :p

En dan van die gebloeste bloesjes (haha) waarmee het beginnende buikje wordt gecamoufleerd.
-.
Ik vind lange sluike haren waar flaporen doorheen piepen altijd een gruwel. Zo ook als iemand "vlagt"(wasvoorschrift of etiket wat uit een truitje of broek piept.

Andersoortige neigingen:

In de bioscoop na het wegklokken van een large cola een keiharde boer laten.

In een bakkerij de vitrine open rukken en de verkoopster een taart van eigen deeg in het gezicht smijten.

In een chique servieswinkel met borden gaan gooien.

En ooit heb ik (kon het bijna niet onderdrukken) de neiging gehad om bij een bloedserieuze vergadering met mensen die zichzelf allemaal bar interessant vonden, op tafel te klimmen en keihard "jazeker...de hypotheker" te roepen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:Starshine schreef op 09 december 2009 @ 16:53:

=

Zomerkind, ik hoop dat je jouw neiging nooit waar maakt, lekker aso voor de mensen die staan te wachten.Ach ja; zoals ik al schreef: mocht ik ooit in de situatie komen, ik ben er waarschijnlijk toch te fatsoenlijk voor om mijn neigingen in de praktijk te brengen....
quote:misschicken schreef op 09 december 2009 @ 14:43:

Oh dat doe ik hier met enige regelmaat....mijn puberzoon zijn broek een handje helpen...hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven