neigingen die je moeilijk kunt bedwingen,

09-12-2009 14:40 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
maar wat je tot nu toe is gelukt?

Als ik een man/jongen in zo'n veel te grote spijkerbroek zie die halverwege, of onder zijn billen hangt zodat je getracteerd wordt met uitzicht op zijn ondergoed, dan moet ik me vreselijk inhouden om niet even aan de spijkerbroek te gaan hangen, zodat hij tenminste echt op zijn enkels hangt. Dat lijkt me nou echt leuk (naast dat ik het geen mooie stijl vind)!

Ik kan me bedwingen, maar ik heb wel steeds meer zin om met een aantal gelijkgezinden naar een plek te gaan waar veel mannen rondlopen die deze kledingstijl dragen en dan op een afgesproken moment hard joelend allemaal op die mannen af te rennen en een paar broeken op de enkels te trekken. Ik heb echt voorpret bij het idee.

En jij? Doe je mee met mijn broekentrek-avontuur of heb je zelf een andere moeilijk te bedwingen neiging?
Ik heb me een poosje geleden dus NIET kunnen bedwingen.

Met de hele familie uit eten en mijn puberneef van 15 liep dus ook met zn broek halverwege zn reet met zn bjorn borg erbovenuit ( :puke:)

Toen we naar het buffet liepen (wokken) heb ik mn vingers in de lusjes gestoken en zn broek omhoog getrokken,althans geprobeerd.....

Één van de lusjes knapte af en neefje pislink op mij!

Kwas inene niet meer de favo tante
quote:sprokkelientje schreef op 09 december 2009 @ 18:36:

En ooit heb ik (kon het bijna niet onderdrukken) de neiging gehad om bij een bloedserieuze vergadering met mensen die zichzelf allemaal bar interessant vonden, op tafel te klimmen en keihard "jazeker...de hypotheker" te roepen. Of zoals in de reclame heel hard: NU EVEN NIET!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:sprokkelientje schreef op 09 december 2009 @ 18:36:

Andersoortige neigingen:

In de bioscoop na het wegklokken van een large cola een keiharde boer laten.

In een bakkerij de vitrine open rukken en de verkoopster een taart van eigen deeg in het gezicht smijten.

In een chique servieswinkel met borden gaan gooien.

En ooit heb ik (kon het bijna niet onderdrukken) de neiging gehad om bij een bloedserieuze vergadering met mensen die zichzelf allemaal bar interessant vonden, op tafel te klimmen en keihard "jazeker...de hypotheker" te roepen. Leuke dingen voor Try before you die
quote:Frutje schreef op 09 december 2009 @ 16:49:

@DeKenau

Had tijdens de zwaar-katholieke begrafenis (ben wel grrristelijk, maar niet katholiek opgevoed) van mijn vriend's oma heel erg de neiging om keihard te giechelen toen de zijn kunstgebit herkauwende, bejaarde pastoor op geheel eigen monotome wijze de voorliefde voor het breien van pannelappen van oma beschreef...
quote:biebelie schreef op 09 december 2009 @ 19:44:

Met de hele familie uit eten en mijn puberneef van 15 liep dus ook met zn broek halverwege zn reet met zn bjorn borg erbovenuit ( :puke:)

Toen we naar het buffet liepen (wokken) heb ik mn vingers in de lusjes gestoken en zn broek omhoog getrokken,althans geprobeerd.....

Kwas inene niet meer de favo tante Respect, Biebelie, en Misschicken ook. Ik snap werkelijk niet wie die trend bedacht heeft en veel meer nog: WAAROM????
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Als ik 's nachts over een stille weg rijd en een rotonde nader heb ik zou ik heel graag eens tegen de klok in over de rotonde willen, maar toch durf ik het niet.
Ik heb ook altijd de neiging om die achterlijke hoge petjes van het hoofd van die marokkaantjes te rukken.

Vorige keer zaten er 2 voor me in de tram, min of meer ter hoogte van de deur....lekker irritant te doen, je kent dat wel.

Ik heb echt de hele weg de neiging gehad om bij elke halte als de deur open ging, die petjes van hun kop te tikken zodat ze naar buiten zouden vallen en zij de tram uit moesten springen...en dat dan vervolgens de tram weer weg zou rijden :-)

Soms heb ik in een massa mensen in een winkelstraat opeens ook de neiging om mensen heel hard te gaan duwen. Dan lopen ze maar voor je voeten te slenteren en te sloffen en blokkeren elke doorgang en dan lijkt het me zoooo lekker om iedereen een keiharde duw te geven
quote:biebelie schreef op 09 december 2009 @ 19:44:

Kwas inene niet meer de favo tante

Biebelie, goede actie. Sta je nog op goed genoege voet met je neef om nog even te vragen waar die broek op blijft hangen, want dat vraag ik me ook af en met mij meer lees ik hier? Ik zet ook in op de piemel trouwens.

Oh, zo`n kruk wegschoppen als iemand op krukken loopt, die neiging heb ik ook. Maar dat zou ik echt nooit doen. Dat valt in de categorie rare gedachten. Net zoals een afgrond in kijken en je afvragen hoe het voelt erin te vallen.

Tijdens saaie vergaderingen aarrgghhh, dit hebben we al tig keer besproken schreeuwen bedwing ik ook maar net.

En vandaag, in een vertraagde trein, zo iemand die begint met ik ga nooit met de trein en dit is meteen weer de laatste keer met een superchagerijnig smoel of het het eind van de wereld was, de vertraging. Dan heb ik wel de neiging om te zeggen: nou, daar doet u ons allemaal een groot plezier mee, dank u wel, prima idee. Ik heb het niet gezegd.
quote:Linndaatje schreef op 09 december 2009 @ 16:17:

Als ik een bumperklever heb vol op de rem gaan staan, maar lijkt me toch niet zo verstandig.

Die neiging had ik ook altijd, maar een flinke aanrijding heeft me daarvan genezen

Maar! Daar is een andere neiging voor in de plaats gekomen: bij open-dak-bumperklevers krijg ik de onbedwingbare neiging m'n voorruit schoon te maken met de ruitensproeiers. En tja... daar staat er 1 niet helemaal goed van afgesteld, die sproeit over de auto heen...

Mag ik trouwens bekennen dat het een neiging is die ik heeeeel moeilijk kan bedwingen? En er soms echt aan toe móet geven omdat anders de hemel op m'n kop valt?
Iets anders
quote:Babsjuh schreef op 11 december 2009 @ 23:35:

[...]

En er soms echt aan toe móet geven omdat anders de hemel op m'n kop valt?
quote:zomerkind schreef op 09 december 2009 @ 16:07:

Oh! Ala Olav Mol door een plas water rijden naast een drukke bushalte! Lijkt me geweldig! 't Is me nog nooit gelukt en ik geloof ook dat -mocht zich de gelegenheid een keer voordoen- ik er toch te fatsoenlijk voor ben...Gelukkig maar.... ik heb Olav Mol dat verhaal een keer op de radio horen vertellen "een oud vrouwtje, blah blah blah, lachen man". Wat een loser zeg!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:Manderley schreef op 10 december 2009 @ 14:52:

Als ik 's nachts over een stille weg rijd en een rotonde nader heb ik zou ik heel graag eens tegen de klok in over de rotonde willen, maar toch durf ik het niet.Zou ik ook niet durven, maar ik snap de neiging. Ik heb wel eens een keer (of vaker) op een zeer stille weg, in het donker, mijn koplampen uitgezet (rechte weg, tussen de weilanden in) en ca. 10 seconden zo doorgereden bij ca. 50 km per uur. Een neiging die ik moeilijk kon bedwingen, 10 seconden kunnen dan ineens best lang duren. Gaf wel een kick. Jammer genoeg rij ik nooit meer op die weg, en ken hier in de buurt ook geen wegen waar ik dat zou durven (want teveel bomen enzo, ik heb geen death wish)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
quote:aikidoka schreef op 11 december 2009 @ 23:23:

[...]

Biebelie, goede actie. Sta je nog op goed genoege voet met je neef om nog even te vragen waar die broek op blijft hangen, want dat vraag ik me ook af en met mij meer lees ik hier? Ik zet ook in op de piemel trouwens.

.

neefje heeft het me inmiddels vergeven.

De reden dat het lusje afknapte is denk ik toch dat de broek strak zat halverweg zn kont...er zat geen beweging in..

(en ga neefje niet naar zn piemel vragen hoor )
Als ik op straat loop en er loopt iemand langs me met een geurende zak verse patat, omdat niet één patatje te bietsen. Echt, ik kan me maar net beheersen.
quote:Manderley schreef op 10 december 2009 @ 14:52:

Als ik 's nachts over een stille weg rijd en een rotonde nader heb ik zou ik heel graag eens tegen de klok in over de rotonde willen, maar toch durf ik het niet.Hahaha!, dat heb ik nou ook! Doe het toch maar niet, want stel.....er komt iemand van de andere kant en die zie ik niet....
Ik heb de bizarre neiging om in een schoenenwinkel 1 schoen mee te nemen. Heb daar dan zo'n beeld bij dat de winkel op het laatst met 1 zo'n schoen blijft zitten en men zich afvraagt hoe dat kan. Op een of andere manier vind ik dat zo grappig , terwijl het helemaal niet grappig is.(heb het overigens nooit gedaan).

Geen idee waar deze neiging vandaan komt. Heb ook geen schoenenfetisj of zo.
Ik werk op een universiteit en de studenten bij ons gaan altijd heel handig met zn allen op de trap of in het looppad staan.

Of met drie naast elkaar door de gang en dan verwachten dat jij over ze heen springt, verdwijnt of de muur in duikt als je ze tegemoet komt.

Dan moet ik echt heel erg mijn best doen om niet me als een bulldozer door de mensenmassa heen te bewegen.

Zo irritant!

Sowieso, mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn en gewoon heel langzaam net voor je voeten gaan staan of sjokken, ik duw ze het liefst hardhandig aan de kant.

Ongeduldig he
.
.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven