NIET-groepje
woensdag 8 april 2009 om 11:23
woensdag 8 april 2009 om 11:40
quote:Pilous schreef op 08 april 2009 @ 08:38:
Neem die van minimaal 1,50 mee Smearl... Niet overdreven.
Ik zit niet op mijn werk nog. Ik ga even wat puinruimen hier.
Koffie drinken
Bed afhalen
Wasmachine aanzetten
Droger aanzetten
Routine beneden
Stofzuigen beneden
Keuken opruimen en schoonmaken
En dan moet ik zo zoetjes aan bloeduitslagen ophalen bij het ziekenhuis en bankpasje bij de bank ophalen. En dan een mooie, heugelijke dag op mijn werk beleven
Ik ben weg!
Fijne dag!
Neem die van minimaal 1,50 mee Smearl... Niet overdreven.
Ik zit niet op mijn werk nog. Ik ga even wat puinruimen hier.
Koffie drinken
Bed afhalen
Wasmachine aanzetten
Droger aanzetten
Routine beneden
Stofzuigen beneden
Keuken opruimen en schoonmaken
En dan moet ik zo zoetjes aan bloeduitslagen ophalen bij het ziekenhuis en bankpasje bij de bank ophalen. En dan een mooie, heugelijke dag op mijn werk beleven
Ik ben weg!
Fijne dag!
woensdag 8 april 2009 om 11:50
quote:mamzelle schreef op 08 april 2009 @ 11:43:
Info, ik dacht dat het al kat in het bakkie was, die reis naar Rome.Nou, ik ga in mei sowieso 9 dgen naar Rome als begeleiding van een reis met leerlingen. Dat is kat in het bakkie dus. Die cursus, warvoor ik me dus heb aangemeld, is 10 dagen in juni, en daar moet een selectie voor worden gemaakt van 10 mensen.
Info, ik dacht dat het al kat in het bakkie was, die reis naar Rome.Nou, ik ga in mei sowieso 9 dgen naar Rome als begeleiding van een reis met leerlingen. Dat is kat in het bakkie dus. Die cursus, warvoor ik me dus heb aangemeld, is 10 dagen in juni, en daar moet een selectie voor worden gemaakt van 10 mensen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 8 april 2009 om 11:53
woensdag 8 april 2009 om 12:01
Ik durfde het ok niet hoor Yam, ondanks alle "ervaringsdeskundige" die zeiden dat een beeb hulst wel op de buik kon slapen. Ik, mijn gevoel, durfde het niet aan. Totdat ze het zelf gingen doen. Toen was ik nog een paar weken bezig met ze om te draaien en begon ik er langzaam aan te wennen.
Doen wat jouw moederhart je ingeeft, en je instinct volgen, dat werkt mi het beste
Doen wat jouw moederhart je ingeeft, en je instinct volgen, dat werkt mi het beste
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....