NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Gmorgen allemaal! (ja middag, maar voor mij niet )

MV daar moet je echt mee uitkijken hoor! Ik heb een keer voedselvergiftiging gehad van kip, en dat is echt niet fijn

Lein en EnGie hebben het leuk volgens mij?
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 11-04-2009 13:35
Reden: automatisch met een hoofdletter...Freud...slipje...
% gewijzigd
't i niet druk hier!

Mv is toch volwassen en verstandig zou je denken

maar soms met eten...

witte vetjes kun je van kip afsnijden, witte schimmel niet

verder kun je eigenlijk alleen van kaas schimmel afsnijden zonder dat het bedorven is....

uitgeslapen Min?
ik is weer thuis, haartjes zijn weer mooi gekleurd, kapster heeft het opgestoken dus als ik vannacht gewoon rechtop blijf zitten, moet het goed komen voor morgen

Mleen, wil je dat noooooit meer doen? "kijkt streng" Je kunt ook te ver gaan met niks weg willen gooien!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, lekker uitgeslapen

Van jam kun je ook schimmel afscheppen schijnt, en dan is de rest nog eetbaar. Maar schimmel=weggooien bij mij, ben zelfs overdreven panisch met de houdbaarheidsdatum van melk. Op de laatste dag dat het nog houdbaar is wil ik het vaak al niet meer drinken.
Oh leuk Roos! Maak je een foto?
helleuw daar was ik weer

een beetje laat maar toch niet vergeten goedemorgen/middag boro

En de rest natuurlijk ook.

Nu even douchen en dan naar het hopelijk zonnige zuiden
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik ben net zo een miepert met houdbaarheid Min, het enige waar ik idd de schimmel ruim van afsnij en de rest eet, is kaas. Melk als die open is, ook echt niet tot de laatste dag. Als ik twijfel, laat ik de katten ruiken

ik maak straks een foto Min
Mleen, lieffie, is dat niet weggooien van dingen iets wat er door je moeder ingeramd is of iets van jezelf? Anyway, weggooien die gewoonte. Het is slecht voor je lijf.

(ik ben ook zo'n miep die spijt heeft als ze een 35 % aanbieding heeft gekocht omdat de smaak dan echt al achteruit is).

Goeiemorgen! Goeiemiddag!

Boro, wil je me nog even uitleggen van dat electronisch drummen? Ziet zo'n drumstel er qua omvang hetzelfde uit als een gewone?
Boehoe.

Ik ben er niet, natuurlijk.

Maar Deutsche Helga komt even zwaaien
668, the neighbour of the Beast
Deutsche Helga
deutsche Helga eine Guten tag
Hey Marels, lekker weer bij onze buren?

CamperT bevalt?

Mamzie, ik heb het van M. Wat je koopt moet je ook opeten. Bij hem ging echt letterlijk niets in de vuilnisbak. Die was zo gruwelijk extreem. Kan je verhalen vertellen wat we hebben meegemaakt wat betreft eten hihihi. Hij had het trouwens wel van huis uit meegekregen dat je niets mag weggooien. Ja ik heb daar dus iets van meegekregen van M. Dat het zonde is qua geld en zielig als een dier voor niets gestorven is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het is natuurlijk ook goed zonde om iets weg te gooien wat voor jou gegroeid en geleefd heeft. Maar dat kun je ondervangen door bijvoorbeeld alleen per dag, of per twee dagen te kopen, zodat je nooit te veel koopt.

EX was by the way ook behoudender in het weggooien dan ik. Wat je in Afrika soms nog voorgeschoteld krijgt met 'kan nog wel' wil ik eerlijk gezegd niet vertellen. (het is een dag oud, meer niet, maar daar komt de rot er zo snel in).

Mijn moeder was ook helemaal niet van het weggooien. Wel wat oud of rot was, en denk dat je jezelf ook moet toestaan, desnoods onder dwang, om wat oud en rot is in elk geval weg te gooien.

Ik ben een miep. Altijd al geweest, zo iemand die nog op melk kauwt. Zulke gooien al gauw iets weg.
't Is bloedheet hier. 20 graden +

Zit in mijn korte broek en mijn shirt zonder mouwen te bedenken dat ik de laptop aangezet had om mijn scriptie te schrijven, maar ondertussn ben ik te druk met bijpraten met mevrouw Stevens
Ja die Mevr Janssen, kan in het Duitse land nog niet zonder me
Overigens ben ik niet zo moeilijk met houdbaarheidsdata maar vind ik MVtje nu wel een beetje een sukkel
Met vlees ben ik heel voorzichtig. Verder gewoon hhdatum...

Melk drink ik ook nog wel een dag na verstreken datum. Maar schimmel ergens vanaf snijden.. neuh.

Gelukkig kan je nog wel gewoon posten hier MV. Ooit ben ik zo ziek geweest van kip dat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de krampen. Kotsen, diaree, liefst tegelijk.. Nee... niet fijn.

Hey Helga!
Helga stekkert op haar Dr Martens met haar Deutsche legerhelmpje door het hoge gras
Ja ach en ik leef nog moet je maar denken. Scheelt weer een pizza straks te eten. Dus win-win situatie. Alleen niet te vaak doen nee.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Marels schreef op 11 april 2009 @ 14:36:

Helga stekkert op haar Dr Martens met haar Deutsche legerhelmpje door het hoge gras waarom zie ik dit nu zo voor me
En goed voor de slanke lijn MV

Haha, Smearl!

Oh.. het begint hier geloof ik te regenen
nee nee nee plous het gaat hier niet regenen, hoor je me het gaat hier niet regenen
Mijn papa had trouwens goed nieuws vandaag, de antibiotica slaat aan en als dat zo doorgaat dan hoeft hij niet onder het mes
Ook goed voor de lijn:

FIETSEN ( ) naar een durp bijna 15 kilometer verderop...

En dan de volgende dag ook nog op de FIETS boodschappen doen.

En zeggen dat je na het eten een stukje gaat lopen en dan zeven kilometer lopen

En het ergste; IK HEB DAT HIER GEDAAN!
Mevr. Janssen dat je nu een boes koopt is tot daaraan toe maar dat je dan ook nog zo gezond wordt, dat is niet goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven