NIET-groepje
zaterdag 11 april 2009 om 13:13
Gmorgen allemaal! (ja middag, maar voor mij niet )
MV daar moet je echt mee uitkijken hoor! Ik heb een keer voedselvergiftiging gehad van kip, en dat is echt niet fijn
Lein en EnGie hebben het leuk volgens mij?
MV daar moet je echt mee uitkijken hoor! Ik heb een keer voedselvergiftiging gehad van kip, en dat is echt niet fijn
Lein en EnGie hebben het leuk volgens mij?
anoniem_17856 wijzigde dit bericht op 11-04-2009 13:35
Reden: automatisch met een hoofdletter...Freud...slipje...
Reden: automatisch met een hoofdletter...Freud...slipje...
% gewijzigd
zaterdag 11 april 2009 om 13:59
zaterdag 11 april 2009 om 14:00
ik is weer thuis, haartjes zijn weer mooi gekleurd, kapster heeft het opgestoken dus als ik vannacht gewoon rechtop blijf zitten, moet het goed komen voor morgen
Mleen, wil je dat noooooit meer doen? "kijkt streng" Je kunt ook te ver gaan met niks weg willen gooien!
Mleen, wil je dat noooooit meer doen? "kijkt streng" Je kunt ook te ver gaan met niks weg willen gooien!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 11 april 2009 om 14:03
zaterdag 11 april 2009 om 14:06
ik ben net zo een miepert met houdbaarheid Min, het enige waar ik idd de schimmel ruim van afsnij en de rest eet, is kaas. Melk als die open is, ook echt niet tot de laatste dag. Als ik twijfel, laat ik de katten ruiken
ik maak straks een foto Min
ik maak straks een foto Min
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 11 april 2009 om 14:08
Mleen, lieffie, is dat niet weggooien van dingen iets wat er door je moeder ingeramd is of iets van jezelf? Anyway, weggooien die gewoonte. Het is slecht voor je lijf.
(ik ben ook zo'n miep die spijt heeft als ze een 35 % aanbieding heeft gekocht omdat de smaak dan echt al achteruit is).
Goeiemorgen! Goeiemiddag!
Boro, wil je me nog even uitleggen van dat electronisch drummen? Ziet zo'n drumstel er qua omvang hetzelfde uit als een gewone?
(ik ben ook zo'n miep die spijt heeft als ze een 35 % aanbieding heeft gekocht omdat de smaak dan echt al achteruit is).
Goeiemorgen! Goeiemiddag!
Boro, wil je me nog even uitleggen van dat electronisch drummen? Ziet zo'n drumstel er qua omvang hetzelfde uit als een gewone?
zaterdag 11 april 2009 om 14:19
Hey Marels, lekker weer bij onze buren?
CamperT bevalt?
Mamzie, ik heb het van M. Wat je koopt moet je ook opeten. Bij hem ging echt letterlijk niets in de vuilnisbak. Die was zo gruwelijk extreem. Kan je verhalen vertellen wat we hebben meegemaakt wat betreft eten hihihi. Hij had het trouwens wel van huis uit meegekregen dat je niets mag weggooien. Ja ik heb daar dus iets van meegekregen van M. Dat het zonde is qua geld en zielig als een dier voor niets gestorven is.
CamperT bevalt?
Mamzie, ik heb het van M. Wat je koopt moet je ook opeten. Bij hem ging echt letterlijk niets in de vuilnisbak. Die was zo gruwelijk extreem. Kan je verhalen vertellen wat we hebben meegemaakt wat betreft eten hihihi. Hij had het trouwens wel van huis uit meegekregen dat je niets mag weggooien. Ja ik heb daar dus iets van meegekregen van M. Dat het zonde is qua geld en zielig als een dier voor niets gestorven is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 11 april 2009 om 14:24
Het is natuurlijk ook goed zonde om iets weg te gooien wat voor jou gegroeid en geleefd heeft. Maar dat kun je ondervangen door bijvoorbeeld alleen per dag, of per twee dagen te kopen, zodat je nooit te veel koopt.
EX was by the way ook behoudender in het weggooien dan ik. Wat je in Afrika soms nog voorgeschoteld krijgt met 'kan nog wel' wil ik eerlijk gezegd niet vertellen. (het is een dag oud, meer niet, maar daar komt de rot er zo snel in).
Mijn moeder was ook helemaal niet van het weggooien. Wel wat oud of rot was, en denk dat je jezelf ook moet toestaan, desnoods onder dwang, om wat oud en rot is in elk geval weg te gooien.
Ik ben een miep. Altijd al geweest, zo iemand die nog op melk kauwt. Zulke gooien al gauw iets weg.
EX was by the way ook behoudender in het weggooien dan ik. Wat je in Afrika soms nog voorgeschoteld krijgt met 'kan nog wel' wil ik eerlijk gezegd niet vertellen. (het is een dag oud, meer niet, maar daar komt de rot er zo snel in).
Mijn moeder was ook helemaal niet van het weggooien. Wel wat oud of rot was, en denk dat je jezelf ook moet toestaan, desnoods onder dwang, om wat oud en rot is in elk geval weg te gooien.
Ik ben een miep. Altijd al geweest, zo iemand die nog op melk kauwt. Zulke gooien al gauw iets weg.
zaterdag 11 april 2009 om 14:29
zaterdag 11 april 2009 om 14:35
Met vlees ben ik heel voorzichtig. Verder gewoon hhdatum...
Melk drink ik ook nog wel een dag na verstreken datum. Maar schimmel ergens vanaf snijden.. neuh.
Gelukkig kan je nog wel gewoon posten hier MV. Ooit ben ik zo ziek geweest van kip dat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de krampen. Kotsen, diaree, liefst tegelijk.. Nee... niet fijn.
Hey Helga!
Melk drink ik ook nog wel een dag na verstreken datum. Maar schimmel ergens vanaf snijden.. neuh.
Gelukkig kan je nog wel gewoon posten hier MV. Ooit ben ik zo ziek geweest van kip dat ik niet wist waar ik het zoeken moest van de krampen. Kotsen, diaree, liefst tegelijk.. Nee... niet fijn.
Hey Helga!
zaterdag 11 april 2009 om 14:40