NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ik loop alleen collecte voor de dierenbescherming. Jammer dat het altijd in oktober is. De laatste jaren heb ik nooit meer met droog weer kunnen collecteren.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik kom ook collecteren...
ik liep altijd collecte voor t reuma fonds dit jaar ff niet ...
Wat goed allemaal.

Heb het vroeger gedaan voor Aidsfonds en voor Reumafonds ook. Ook dit jaar niet want verhuisd sindsdien. Ook lastiger nu zwanger en met al een kind.

Yam, gefeliciteerd met je dichtprijs, hardstikke goed. Volgende gedicht gaat over courgette?

Slaap lekker, Elo
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Moet je je kind meenemen en zielig laten kijken
668, the neighbour of the Beast
quote:yoyo2 schreef op 14 april 2009 @ 21:11:

Ik kom ook collecteren...Ik heb nog wat vuilniszakken met (gebruikte) kattengrit, krijg je zo mee. De kliko's hier zijn vol, gister uiteraard niet geleegd. Geen idee wat ik met die zakken vuile stront moet doen. Hopelijk komen ze morgen legen, anders zet ik ze mooi ervoor.
Heb hier ook al een kattengrit overschot. Vrijdag komt bij mij de vuilnisman weer.

Ik zat net olijven te snaaien. Met een sateprikker uit de pot prikken, zet het even op tafel, de kat gooit de pot om en likt al dat olijvenvocht op Tenminste, dat wou hij, maar ik heb het maar zelf opgeruimd. Straks gaat ie nog aan de schijt....
Goedemorgen open ik nu echt de toko hier

Ik ga zo maar eens werken

Tot vanmiddag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

In het zonnige zuiden wordt het vandaag iets van 25 graden. Lekker lekker!
Moge ladies.

Ik heb trouwens het wc-experiment met de boys even in de koelkast gezet. Gistermiddag kwam ik thuis en lag de wc bril kapot op de grond. De deksel is nog heel en zit gewoon op de wc maar de bril is helemaal afgebroken dus hoe ze het voor elkaar hebben gekregen ......joost mag het weten.
wc experiment MV?

Goedemorgen
Goedemorgen.

Alhoewel, t gaat hier niet helemaal zoals het moet.

Maar ik heb nieuwe schoenen, dus ik kan de hele wereld aan!!

Wat precies moet ik mij voorstellen bij een wc-experiment?!

Goedemorgen allemaal trouwens
Goodmorning Minny
Hihihi, ik had toch laatst hier verteld dat de boys mij proberen na te doen en het ook op de wc willen doen. Er is een speciaal kattentoilet om het ze te leren. Daar ben ik nog naar op zoek op internet. Cursus heb ik al. Dus ik dacht, ik laat de wc deur gewoon op een kier dan kunnen ze zelf even proberen of het lukt. Dus ik hoorde ze vaak op die wc bril aan het oetelen. De bedoeling is als ze het kunnen dat zij het op de wc boven gaan doen en de wc voor mij beneden is. Maar gister .........

Dus ik ga nu eerst die wcbril zoeken en kopen en dan ga ik het ze goed leren hoe het moet.
quote:mylenevalerie schreef op 15 april 2009 @ 08:38:

Hihihi, ik had toch laatst hier verteld dat de boys mij proberen na te doen en het ook op de wc willen doen. Er is een speciaal kattentoilet om het ze te leren. Daar ben ik nog naar op zoek op internet. Cursus heb ik al. Dus ik dacht, ik laat de wc deur gewoon op een kier dan kunnen ze zelf even proberen of het lukt. Dus ik hoorde ze vaak op die wc bril aan het oetelen. De bedoeling is als ze het kunnen dat zij het op de wc boven gaan doen en de wc voor mij beneden is. Maar gister .........

Dus ik ga nu eerst die wcbril zoeken en kopen en dan ga ik het ze goed leren hoe het moet.
Dit moet het eindresultaat worden;

Goedemorgen maisjes
quote:mylenevalerie schreef op 15 april 2009 @ 08:39:

Dit moet het eindresultaat worden;

[afbeelding] hahaha ik zie nu beelden van jacky voor me op de wc,ik mot er niet aan denken..
Toen ik het laatst hier vertelde had Yam een leuk filmpje ervan gevonden;

hier
Mag ik de telefoon neerflikkeren als ik bij de Belastingdienst eerst geen gehoor krijg omdat ik de verkeerde afdeling heb en daarna niet omdat 'mevrouw, ik versta u heel slecht' (keer twee)?

*Van mij wel. Bellen helpt toch niet*

Goeiemorgen
quote:superstar_2 schreef op 15 april 2009 @ 08:32:

Goodmorning Minny
Mogge Kindjjes.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Van mij mag dat Mamz
goedemorge lieve NieTjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven