NIET-groepje
zaterdag 21 maart 2009 om 09:58
zaterdag 21 maart 2009 om 10:06
quote:Marels schreef op 21 maart 2009 @ 10:03:
Suup, voorjaarskriebels heb ik ook wel, maar nog niet echt poetskriebels
Hoewel ik zo wel wat ga doen... Dus het kriebelt toch
Nou zo erg als in dat stukje is het bij niet hoor,ik ga niet met de meubels en matrassen naar buiten slepen
Mijn ouwe oma deed dat altijd wel en exact zoals in dat stukje staat
Suup, voorjaarskriebels heb ik ook wel, maar nog niet echt poetskriebels
Hoewel ik zo wel wat ga doen... Dus het kriebelt toch
Nou zo erg als in dat stukje is het bij niet hoor,ik ga niet met de meubels en matrassen naar buiten slepen
Mijn ouwe oma deed dat altijd wel en exact zoals in dat stukje staat
zaterdag 21 maart 2009 om 10:10

zaterdag 21 maart 2009 om 10:29
Goeiemorgen
Mooi horloge Yam! En goed merk ook
Via iPhone kun je prima mobiel forummen tegenwoordig
Heeft Sunman niet zo'n telefoon?
Heeft iemand nog lekkere, verantwoorde en makkelijke recepten voor de hapjespan+deksel? Heb er 1 voor m'n verjaardag gekregen maar er zijn teveel recepten waar ik uit kan kiezen. (kip+venkel, zalm+venkel, curry)
Mooi horloge Yam! En goed merk ook
Via iPhone kun je prima mobiel forummen tegenwoordig
Heeft Sunman niet zo'n telefoon?
Heeft iemand nog lekkere, verantwoorde en makkelijke recepten voor de hapjespan+deksel? Heb er 1 voor m'n verjaardag gekregen maar er zijn teveel recepten waar ik uit kan kiezen. (kip+venkel, zalm+venkel, curry)
zaterdag 21 maart 2009 om 10:36
Pruttel, ben je er?
Zit net het Xenos reclameboekje door te nemen en vanaf maandag is er een frikandelbakje met fotoprint van een frikandel erin in de aanbieding. Maar 1 euro!!! Ja die moet je toch echt wel voor Frikandel kopen he!
Zit net het Xenos reclameboekje door te nemen en vanaf maandag is er een frikandelbakje met fotoprint van een frikandel erin in de aanbieding. Maar 1 euro!!! Ja die moet je toch echt wel voor Frikandel kopen he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 21 maart 2009 om 10:40
quote:AgentL schreef op 21 maart 2009 @ 10:29:
Heeft iemand nog lekkere, verantwoorde en makkelijke recepten voor de hapjespan+deksel? Heb er 1 voor m'n verjaardag gekregen maar er zijn teveel recepten waar ik uit kan kiezen. (kip+venkel, zalm+venkel, curry)Mexicaanse kip recept die ik heb is zooo lekker. Is met rijst.
Heeft iemand nog lekkere, verantwoorde en makkelijke recepten voor de hapjespan+deksel? Heb er 1 voor m'n verjaardag gekregen maar er zijn teveel recepten waar ik uit kan kiezen. (kip+venkel, zalm+venkel, curry)Mexicaanse kip recept die ik heb is zooo lekker. Is met rijst.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 21 maart 2009 om 10:41