NIET-groepje
donderdag 26 maart 2009 om 12:01
@Kip, toedeloe
@Yammie, wat is ze groot geworden. Wat een moppie. Spam maar raak hoor.
@Prutje, fijn dat je hoofdpijn weg is.
@Goedemorgen Rooje, hoe gaat het?
Zo, even wat huishoudelijke klusjes gedaan, kleren klaargelegd voor vanavond. Even wat eten en dan naar de kappert. En het is hier herfstweer, wind en regen. Bah. Ik ben wel blij dat de klok een uur vooruit gaat. Wordt het weer lekker langer licht.
@Yammie, wat is ze groot geworden. Wat een moppie. Spam maar raak hoor.
@Prutje, fijn dat je hoofdpijn weg is.
@Goedemorgen Rooje, hoe gaat het?
Zo, even wat huishoudelijke klusjes gedaan, kleren klaargelegd voor vanavond. Even wat eten en dan naar de kappert. En het is hier herfstweer, wind en regen. Bah. Ik ben wel blij dat de klok een uur vooruit gaat. Wordt het weer lekker langer licht.
donderdag 26 maart 2009 om 14:35
Haha, Frikandellenbakje? Nee, is dat een bakje in Frikandelvorm? Haha, want dan wil ik hem!! Ook in het roze toevallig?
Praadje, veel plezier bij de Kappert, dat is altijd zooooo lekker relaxen!!
Roos, nee ik heb mini-tubes van 170 ml echte zaanse mayo. Ik ga niet voor kwantiteit, maar voor kwaliteit
Praadje, veel plezier bij de Kappert, dat is altijd zooooo lekker relaxen!!
Roos, nee ik heb mini-tubes van 170 ml echte zaanse mayo. Ik ga niet voor kwantiteit, maar voor kwaliteit
donderdag 26 maart 2009 om 14:54
donderdag 26 maart 2009 om 15:14
quote:pruttel schreef op 26 maart 2009 @ 14:35:
Haha, Frikandellenbakje? Nee, is dat een bakje in Frikandelvorm? Haha, want dan wil ik hem!! Ook in het roze toevallig?
Niet roze maar een bakje waar je wel je friki in kan doen, zit ook een foto van een frikandel in staat.
Niet roze maar een bakje waar je wel je friki in kan doen, zit ook een foto van een frikandel in staat.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 26 maart 2009 om 16:47