NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Het werk blijf ik wel doen, veel te leuk om niet te doen en het vult toch cv. Maar ja, ervoor betaald worden is ook wel zo sjiek.

Yammini is lief!

En Kip was een heel leuk nietje, jammer dat het niet klikte.
Mamz, eerlijk gezegd zou ik dan wat anders zoeken hoor. Je hoort gewaardeerd te worden voor de dingen die je doet. Er zijn zat leuke andere dingen om te doen! Jij bent niet afhankelijk van hun gratie dat je dan maar onbetaald je werk gaat doen. Ik wil ook wel gratis personeel, maar zo werkt het niet hoor.

Ik werd net gebeld door Frikandel en hij wou "simpel" eten voor vanavond. Dus wij eten Frikandellen speciaal, van onze nieuwe frikandelbordjes!!

Ik hoop maar dat ze er nog zijn dadelijk!!
hahah die frikandel is echt een running gag geworden!

Mamz, das balen, misschien moet je inderdaad al eens verder gaan neuzen voor een andere, vergelijkbare baan met een fijnere baas.
quote:Lalein schreef op 26 maart 2009 @ 16:41:

Haaaaaaaaaaaai Hey Leintje, geen hyves vriendinnetje minder heb je, want ik had je niet op hyves, maar je hebt wel een msn vriendinnetje minder .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
nee ik bedoelde jou ook niet mleen...bedoelde iemand met misschicken, die heeft zich afgemeld bij mijn hyve, dus een vriendje minder.

Msn vriendinnetje minder? hoezeau?
Huh? Myleen en Lein ook al niet meer aan de msn? Die snap ik even niet?
quote:Lalein schreef op 26 maart 2009 @ 17:03:

nee ik bedoelde jou ook niet mleen...bedoelde iemand met veren

Msn vriendinnetje minder? hoezeau?Lein, ik vind die smiley onaardig en erg ongepast
Haai.

Ik heb hier maar niet teruggelezen verder. Op de Kom wel, maar ik geloof niet dat ik hier zin in had.

Was gisteren leuk bij Boro, Terror is een Minitravestiet met zijn prinsessenjurk. Geniaal

Daarna Its veilig afgeleverd in de armen van Itsman en toen was ik laat thuis.

Vandaag officieel afscheid genomen op stage, maar morgen ben ik er nog een dagje.
668, the neighbour of the Beast
Waarschijnlijk omdat Mylene de reacties naar en over Chicken niet zo leuk vond PrutterT
Tuuk bent ik nog aan de msn, ook met Mleen heur...tenminste, als t aan mij ligt wel
haaaaaaai Mareltje, was het afscheid leuk? Hoe vonden ze je cake en cadeautjes?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Vergelijkbaar werk vind ik niet, ik ben terzake ongeschoold.

Uiteraard ga ik ook op zoek naar ander werk als dit onbetaald blijft, dat is vanzelfsprekend. Omdat ik ook nog bezig ben met thuis mijn zaakjes op orde krijgen en een diagnose bij het ggz enz. heb ik daarbij vooralsnog geen haast. En hoe dan ook blijf ik hier totdat ik iets anders heb gevonden, omdat een consistent cv toch beter oogt dan een cv met een gat erin en daarna een kort baantje.

Baas wil me wel weer in dienst nemen als mijn toekomstige collega voldoende clienten weet te scoren uit de doelgroep. En er is ook nog iemand tussen mijn direct leidinggevende en haar bezig met een poging me binnen de club te houden, betaald. Maar ik moest niet op teveel rekenen.
Mamzie, hoe rot ik het ook vind om het te zeggen, dan houden ze je aan het lijntje.

En ik ben ook ongeschoold Dat zegt niks natuurlijk!!

Probeer in ieder geval uit te kijken naar iets anders. Ook iets totaal anders in een hele andere richting kan je genoegdoening geven
Minitravestieten zijn schattig! Vroeger is er 1 van mij op de gevoelige plaat gezet en die foto heb ik uiteraard nog steeds.

Mareltje, ergens jammer dat je je stageplaats moet verlaten. Je hebt heel wat met die jongens bereikt!

Wat klinkt het al lekker dichtbij, dat afstuderen van je. Vorig jaar klonk het nog zo ver weg.

Ik moet een garnaal op gaan halen.
Ik gaoj is efkes kaoke

Tortillataart staat op t programma
is het erg onbeleefd om iemand waarmee je altijd supercontact hebt gehad en nu al maanden niks van gehoord hebt ondanks eigen pogingen bewust NIET te feliciteren met dr verjaardag op haifs?
Ik ga eerst maar eens voelen hoe het aankomt als er hardop gezegd wordt dat er geen kans meer is. Dat werk is wel een soort kindje van me geworden nu.

Jij bent ongeschoold en energiek dus dat is anders, Prutt.
Lein, dat is de moeite om erover na te denken niet waard.

Sterker nog, waarschijnlijk heeft diegene het niet eens door.

En wat wou je dan? Een krabbel sturen met: Nananaaaa, ik heb je lekker niet gefeliciteerd met je verjaardag?

Kom nou toch beetje kinderachtig.
Overigens heb ik net achter die sollicitatie aan gebeld en die hadden ze nooit ontvangen. En drie keer raden..... Ik hoefde hem ook niet meer op te sturen wat ze had vandaag alles in orde gemaakt.
quote:Marels schreef op 26 maart 2009 @ 17:06:

Waarschijnlijk omdat Mylene de reacties naar en over Chicken niet zo leuk vond PrutterT Idd, ik ben er naar van, en om in het kinderachtige jargon van Lein te praten PIK ik het niet meer. Dus Lein, ik hoop dat je die nare sneren hier niet meer wil maken. Kip is er niet meer. En bij deze, ik heb je altijd verdedigd als iemand je jou een mep uitdeelde, maar wat er nu gebeurd, jij kan geen tikken incasseren maar gister was je wel aan het uitdelen. Daar pas ik voor. Dus bij deze zal ik je niet meer steunen als "dramaqueen" iets hoort wat haar niet blieft.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jaja Mamzie, zo ken ik er nog wel een paar Ik wou alleen maar zeggen dat met de juiste instelling hele hoge doelen te behalen zijn. Ook niet lichamelijk, en ook als je niet 80 uur in de week beschikbaar bent.

Ik bedoel eigenlijk alleen maar, blijf niet hangen daar als je het voor "niks" doet. Tuurlijk, zelfontplooiing e.d. is mooi, maar een waardering zoals die hoort te zijn, namelijk centen voor je moeite is its wat ik eigenlijk ook heel belangrijk vind. Ik zou aan zelfontplooiing niet genoeg voldoening hebben.

Maar misschien werkt dat bij jou anders?
quote:Marels schreef op 26 maart 2009 @ 17:14:

Overigens heb ik net achter die sollicitatie aan gebeld en die hadden ze nooit ontvangen. En drie keer raden..... Ik hoefde hem ook niet meer op te sturen wat ze had vandaag alles in orde gemaakt.

dat is echt nie leuk!
rosanna08 wijzigde dit bericht op 26-03-2009 17:18
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mee eens Myleen.

Lein, het is niet nodig, dus kun je ermee op houden?
Smerla, sorry, heb dat hele sollicitatiegebeuren niet meegekregen, maar dit klinkt wel rot zeg!

Moed verzamelen, diep ademhalen, en weer verder solliciteren....
uh ai...mleen ik had geen idee dat je er zo over dacht...

maar het leek erop alsof je dacht dat ik weer dacht dat jij je bij mij als vriendje had afgemeld snappie?

En daarbij...ik ben er niet bepaald 1 van de nare sneren, dat weet jij net zo goed als ik, tenzij ik het zoals gisteren even helemaal zat ben.

Als je het zo vervelend vond, had het me dan even gezegd Mleentje, ik had geen idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven