NIET-groepje
donderdag 26 maart 2009 om 10:12
Hoewel ik eigenlijk geen zin had om er nog maar 1 woord over te reppen wil ik toch nog even iets kwijt.
Ik heb besloten om hier ook niet meer te komen reageren.
Ik heb het een poosje heel erg gezellig gehad hier, en daar wil ik jullie even voor bedanken. Diegenen die het leuk vinden om af en toe eens op msn of haaifs te kletsen zijn welkom. Zij die dat niet leuk vinden mogen mij uiteraard verwijderen. Bij 2 personen heb ik dat zelf gedaan, die zijn mijn aandacht niet waard en zijn te kinderachtig voor woorden.
En verder kom ik jullie ongetwijfeld nog tegen elders op het forum.
Ik heb besloten om hier ook niet meer te komen reageren.
Ik heb het een poosje heel erg gezellig gehad hier, en daar wil ik jullie even voor bedanken. Diegenen die het leuk vinden om af en toe eens op msn of haaifs te kletsen zijn welkom. Zij die dat niet leuk vinden mogen mij uiteraard verwijderen. Bij 2 personen heb ik dat zelf gedaan, die zijn mijn aandacht niet waard en zijn te kinderachtig voor woorden.
En verder kom ik jullie ongetwijfeld nog tegen elders op het forum.
donderdag 26 maart 2009 om 10:40
quote:yoyo2 schreef op 26 maart 2009 @ 10:17:
Ik kan je beslissing begrijpen kip..
Ik vind het erg jammer dat het zo gegaan is en ik hoop dat we op msn nog contact kunnen houden.
(oeps verkeerde smiley! Je krijgt natuurlijk deze )Ja hier ook
Ik kan je beslissing begrijpen kip..
Ik vind het erg jammer dat het zo gegaan is en ik hoop dat we op msn nog contact kunnen houden.
(oeps verkeerde smiley! Je krijgt natuurlijk deze )Ja hier ook
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.