NIET-groepje
donderdag 19 maart 2009 om 15:57

donderdag 19 maart 2009 om 16:16
quote:yoyo2 schreef op 19 maart 2009 @ 16:11:
Ik heb net een reep chocola naar binnen gewerkt...
Misschien knapt je humeur daar van op, stuk chagerijn!!
Ik heb niet gekalkt, ik heb mezelf even superieur gemaakt aan een domme forummer waar ik me aan irriteer
En volg je mij of zo? Ik heb ook recht op mijn forumleven buiten het NIET-groepje ja!!
Ik heb net een reep chocola naar binnen gewerkt...
Misschien knapt je humeur daar van op, stuk chagerijn!!
Ik heb niet gekalkt, ik heb mezelf even superieur gemaakt aan een domme forummer waar ik me aan irriteer
En volg je mij of zo? Ik heb ook recht op mijn forumleven buiten het NIET-groepje ja!!
donderdag 19 maart 2009 om 16:17
Mijn vrees is uitgekomen.
Nou bijna.
Bo Ghi is op mijn vitrinekast van 2.30 m gesprongen en bij zijn sprong de wax.lichtjes op de grond gegooid.
Een glazen karaf is nog heel. En het servies van honderden euro's ook. Maar nu hij weet dat hij erop kan gaat hij het elke dag doen, doet hij ook in de slaapkamer. Dus ben verre van blij.
Nou bijna.
Bo Ghi is op mijn vitrinekast van 2.30 m gesprongen en bij zijn sprong de wax.lichtjes op de grond gegooid.
Een glazen karaf is nog heel. En het servies van honderden euro's ook. Maar nu hij weet dat hij erop kan gaat hij het elke dag doen, doet hij ook in de slaapkamer. Dus ben verre van blij.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 19 maart 2009 om 16:22
Ballonnen op de kast leggen of een bak water?
Ik heb net wat tumtummetjes gegeten, maar ik krijg er alleen maar hartkloppingen van. Dus zit nu aan de cola light...
En Prut, hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat je recht hebt op een forumleven buiten het NIET-groepje?
Daar hebben wij je geen toestemming voor gegeven hoor... kweet niet....
Ik heb net wat tumtummetjes gegeten, maar ik krijg er alleen maar hartkloppingen van. Dus zit nu aan de cola light...
En Prut, hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat je recht hebt op een forumleven buiten het NIET-groepje?
Daar hebben wij je geen toestemming voor gegeven hoor... kweet niet....

donderdag 19 maart 2009 om 16:34

donderdag 19 maart 2009 om 16:50
Ja Prut, hier ook. Maar ze geven graag de nietjes de schuld, die het topic over blogs. Maar dat zijn we al gewend dat het aan ons ligt. Bij mij is niets echt veranderd, wel dat ik hier weer kan posten, dat kon ik gister niet!!! Dus moet wel eerlijk zijn. Maar verder, ik heb nog popups terwijl ik de hoogste filter heb enz. Nou ja, ik zie het voorlopig nog niet verbeteren.
Nee nog leuker trouwens. De links in mijn Index moet ik nu ook iedere keer verwisselen. Gister gevraagd of ik een lijstje kan krijgen maar ik moet het even zelf bij houden. Gelukkig is het niet een kwestie van dagelijks hoor!!!! Maar toch.
Nee nog leuker trouwens. De links in mijn Index moet ik nu ook iedere keer verwisselen. Gister gevraagd of ik een lijstje kan krijgen maar ik moet het even zelf bij houden. Gelukkig is het niet een kwestie van dagelijks hoor!!!! Maar toch.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.