NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Ploes, da's balen..

Mleen, ik vond het ook leuk hoor, campagnevoeren voor jou! En ik vind het nog veel leukerder dat je nu de vieb gewonnen hebt.

Ik weet het wie je bedoelt van dat topic.

Ik heb (denk ik) een kekke bril gescoord, en nog een reservebril ook. Ben ook nog in een verzekering voor beiden getuind, dus de portemonnee mag open. De portemonnee van mijn zorgverzekeraar nog veel verder, dat dan weer wel.

Kan er geen plaatje van vinden helaas.

Nu dan maar aan die ww formulieren. Heb me al gemeld bij het CWI.
welkom racemiep

je kent mij niet maar ik ben itsme en niet zo eng als mijn avatar doet vermoeden

ja een anustopic dat was wel weer leuk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoi Racemiep! Wie schrijft die blijft maar ik dus nu even niet want hartstikke mooi weer en ww formulieren die me daar vanaf houden..
He mamzie!!!

Een brilletje dat staat heel sexy hoor.

Ik werd vanmorgen aangesproken op msn door Mv en dacht ik ga hier maar weer eens kijken. Is idd erg lang geleden.

Alles goed met jou??

Itsme, Ik vind je avatar juist erg lief zien.

Mijn avatar is een foto van mijn jongste "dochter".

hihi

gr
Ik vind Kikkertje haar avatOr ook lief. Niets engs aan. Ja nou je echte dochters mogen er ook zijn Racemiep. Maar ja, beter van niet om die hier te zetten.

Anustopic, nou dat gaat weer een rel worden. Beetje die rellen nu zat op het forum. Overal moet je uitkijken wat je schrijft. Nee hoor, iedereen mag weer normaal doen. Wel vreselijk gelachen met het anustopic.

Misschien weer tijd voor een topic over bbq, en wat je moet doen met de tijd ervoor. Ja en dan laat ik het over aan Smurfin om die vieze foto te plaatsen, dat doe ik niet nog een keer zeg. hihihi. Ben eindelijk van die titel af van vieze plaatje plakken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV, ik wil het wel weten en dan kom ik het ook wel buiten het forum om vertellen

Racemiep, haai
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Hoi Racemiep.

Met de rellen vroegah, dan waren we gewoon aan het etteren om het etteren. Nu gaat het elke keer over het beleid en tegen de angels, terwijl ik niet anders kan zeggen dat die het super doen. Heb al eeuwen niks te klagen. Vooral dat sex-pijlergerel is jammer. Als dat nou op die pijler was gebleven, maar het halve forum gaat erover Zelfs op de horrorpijler

En als het nou met humor aangepakt werd, zoals dat anustopic ( die blijft wauw! ) dan kon ik er nog om lachen. Nu vind ik het echt gezeik.
Ja, en dat topic over dat haar vriend in de wasbak plaste was ook hylarisch. Maar dat was nog echt. De topics van Rivka enzo waren verzonnen. Dat maakte het minder leuk.
de wasbakvraag staat nog steeds in onze entreelijst
Ww aanvraag is op de virtuele snelweg (wens met me mee dat er nu niet een knopje omgaat in de bureaucratie van 'WWB uitkering beeindigd of zo). Toeslagenaanvraag moet nog op de post. Fysioafspraak van volgende week maandag is verplaatst en Juridisch loket is (voor de zekerheid) gebeld... tijd voor de zon!

Tot vanavond..
hooi alllemaal,

gefeliciteerd Myleen!!

klote van je baan Mamz

gisteren en eergisteren gezellig bij schoonouders geweest, en met vriend naar zee (foto's op hyves) was leuk
Mamz

Goh, ineens een Racemiep hier

Tot vanavond of anders morgen lieve Nietkindjes!
ik moet zeggen dat het hier wel gezellig is,

Ik ken die topics ook , heb er ook smakelijk om gelachen.

Ik ga zo nog maar een ff rondkijken.

Nu eerst ff nieuwe fiets ophalen voor mijn puber in spee.

gr
Mamz, ik snap je niet zo goed, maar aan de reacties van anderen te zien is het shitty. Dus.

Duimen jullie met me mee? Frikandelkat is ziekjes en moet zo naar de dokter. Ik denk dat hij slechte tandjes heeft. Het bloede gister ook, maar dat was echt zijn tandvlees. Ik hoop dat ie met een gebitsreiniging weer helemaal de bink is
*duimt mee voor frikandel kat die naar de tandarts gaat*

arme Frikandelkat

mijn jurk is zo ver dat ik het band er op kan naaien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
oh, geef prutpoes maar een knuffel
Haha, die foto Engie, dat heeft mijn kat ook een keer gedaan toen hij mijn borstel te pakken kreeg. Ze breken de boel hier nu ook af trouwens, lentekriebels denk ik

Ik laat ze maar even, stelletje etterbakken... Ga straks wel puinruimen!
Zo... even pauze...

Oh... Fricandelpoes... kga duimen

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai Racemiep
Oh even extra duimen voor Pruttie-kat-van-Frikandel. Gebitjes gaan meestal onder narcose als er iets mee is. Nou na alle dierenellende bij de Nietjes, geen dierenNietjes leed meer even hoor. Hoop dat het meevalt. Mocht het meevallen, je hebt van Whiskas ook van die dentabits, snoepjes die ook het gebit reinigen. Weet echt niet of het helpt, ik geloof meer in harde brokken. Kay heeft ondanks dat hij ook alleen harde brokken at, ook een keer een paar kiezen moeten laten trekken onder narcose. Nou hou ons op de hoogte Pruttie.
Waar is iedereen?
in de zon waarschijnlijk? (behalve jij en ik dan)
Mja.. ik kijk met verlangend naar buiten.. dat dan weer wel. En het was fijn om te horen dat mijn motor niet stuk is en lief bedoeld dat Snoes er een stuk mee gaat rijden... maar ik wil ooohoook!

Zal ik chips halen?

Oh, ik heb een taalgids Pools. Is er iets wat je vertaald wil hebben?
ahah nee dank je pilous, ik spreek al genoeg pools: (niet op de spelfouten letten)

kava - koffie

erbata - thee

pivo - bier

vino - wijn

kanapke - broodjes

sjahdeisj - ga zitten!

kurva - trut

nje pjoeva popolsku - ik spreek geen pools

strumillaski - wil je me pijpen

tja, niet dat ik veel aan die laatste heb trouwens.....
Kurva is Hoer

zostaw mnie w spokoju (zostav mnje v spokojoe) = Laat me met rust!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven