NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
quote:Pilous schreef op 01 april 2009 @ 10:57:

*hijg*
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
plous is haar motorkleren aan het afstoffen denk ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Iets met dat ik mijn conditie kwijt ben...
Roos, kon gister niet slapen in bed. Ga ik denken aan, hoe moet Roos in die jurk komen als er van achter geregen is? Heb je een rits aan de zijkant? Lekker belangrijk om over wakker te liggen.

Mamzelle, als het goed is komt vanmiddag een oude bekende forumster van ons gedag zeggen hier. Sprak haar toevallig op msn en ze komt hier nog even, dus dan weet je het. Topicopenster van het topic waardoor ik ooit hier op het forum ben gekomen, dan weet je wel wie he?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
hahahaha mylene, wat ben je toch ook een lieverd

heb je nog steeds die grote grijns op je gezicht

ik heb trouwens skype op mijn i-phone nu, vanavond installeer ik hem op de pc
aww Mleentje, daar moet je niet van wakker liggen! Hij kan gewoon over mijn hoofd hoor
Maisjes... ik ga proberen motor te rijden...

Tot later!
roos, wanneer is dat prinsessenfeest?
Oh goed Kikkertje, klik me maar aan om te testen als het nodig is.

Ja ik ben super vrolijk, net of ik jarig ben. *schaam schaam*

Maar ik was er nooit mee bezig en dacht bij het emailtje gister, ik heb niet lopen rellen, gaan we een waarschuwing uitdelen? Ik schreef niet mee maar de waarschuwingen en bannen vliegen om je oren her en der.

Ik heb ooit nog van 2006 een leuke anekdote, toen waren de FvdM verkiezingen anders. Had je eerst dat je moest stemmen. En daarna kon je uit 3 genomineerde kiezen.

En wat was daar een lol toen mee. Ging ik als ""campagneleider",

wel voor bekende van mij natuurlijk, optreden in topics. Andere deden dat ook dus het was toen veel voorpret. Mamzelle is toen dat ik genomineerd was mijn campagneleider geweest. Ja klinkt eigelijk heel zielig als je het zo leest maar er was toen zoveel lol al vooraf.

Nou leest niet zo leuk als het toen was. Met blingbling "advertenties" zeggen waar je voor stond hahahahah. Nou waarschijnlijk is het in mijn geheugen leuker dat als ik het zo lees.

Maar die grijnz zit er nog. Even met Yam er nog hartelijk om kunnen lachen net aan de telefoon. Ja hoe voelt het nou vraagt ze? Nou of ik jarig ben hihihi.
MV, gefeliciteerd! Leukk

en hardstikke verdiend ook. Ben benieuwd naar het interview straks

Goedemorgen allemaal

Ik voer allerlei discussies tegelijk en werk ook nog. Multitaskend bezig Gisteren geslapen van 19.45 tot 7.30 vanmorgen dus barst ineens van de energie
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Haha, dat weet ik nog wel Myleen Dat was inderdaad vet grappig.

Weet je wat ik niet grappig vind. De "rellen" nu op het forum. Vroegah vond ik de rellen hier briljant, maar op een of andere manier is het deze keer saai. Ik heb er nog niet een keer om kunnen glimlachen, terwijl ik vroeger met rellen in mijn broek pieste van het lachen. Waar zou het aan liggen?
we kunnen wel weer een man oproepen om een dating advertentie te plaatsen met een grote televisie erbij, of ik breng een hoeslaken terug naar de hema (en doe het niet netjes in de verpakking)

myleen je mag ook blij zijn, ik zie je graag blij
nog steeds moet ik lachen om pruts zin je ego is als bij de balie voordat je er zelf bent

sterker nog ik zal hem nooit vergeten
Rellen waren vroeger leuker. Ja mits je er niet zelf in zit. Ik heb vaak Shi uit een rel willen halen met een vredesduifje. Toen wist ze net als nieuweling de regels nog niet en wow ze kreeg het halve forum over haar heen. Dus toen schoot ik haar altijd te hulp en achter de schermen beetje verteld wat je beter wel en niet kan doen. Zo zijn we toen vriendinnen geworden.

Zal zo kijken elders Pruttie hoe het is afgelopen.

Oh en wat ik heb gemist is of jij Inad wel het geslacht wil weten. Ja in verband met namen verzinnen .
quote:itsme26 schreef op 01 april 2009 @ 11:49:

nog steeds moet ik lachen om pruts zin je ego is als bij de balie voordat je er zelf bent

sterker nog ik zal hem nooit vergetenJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, was dat niet bij dat Hema topic? Briljant die opmerking, die moet in de vitrinekast staan of op het topic waar viva mee bezig is voor het jubileum ofzo.

Net deedie het nog maar nu nie meeeer!

*motorkloffie weer uit, met chaggo hoofd opweg naar stomme auto*
25 april Djo
o cooool mijn verjaardag wordt in prinsessenstijl gevierd

issie stuk plous, das balen
dat is flauw Plousje, stoute motor!
Jaaaa, stom ding. De tuin uit gereden met lopende motor, om gereden naar de voordeur, en nu net deed hij niks meer! Hoerending! Stomme Motort! Maar goed... ik hoop dat Snoes hem kan maken...
Goedemiddag!

MV is de maandforummert zag ik? Gefeliciteerd!

Mijn internet lag er vanochtend uit, en met Telfort weet je het nooit natuurlijk... Maar gelukkig kan ik in mijn pauzes ff de Nietjes info updaten, dus dat scheelt
De rellen zijn niet meer leuk omdat de echt hilarische topics binnen de kortste keren gesloten worden. De nieuwe ongeschreven wet is namelijk op het forum dat je geen lol mag hebben, en daar houden de Angels streng toezicht op.

Zwaar irritant....
Ik wil weer een anustopic
He Mv , gefeliciteerd met je forummer van de maand. Ik had het jaren geleden al verwacht dat je dat zou worden.

Je hebt het dik verdiend!!!

Voor diegene die mij niet kent, ik was heeeel vroeger hier op viva. haha
He Racemiep, leuk dat je gekomen bent. Schenk je even een frisje in, lekker hapje erbij. Gezellig. Hoop dat je weer vaker op het forum komt. Mamzie is even een bril aan het aanschaffen dus weet niet hoelaat ze er weer is. Zal ze leuk vinden dat je er weer bent. Veuls te lang niet gesproken lieverd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven