NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Prut, als je me een vraag stelt moet je het antwoord wel lezen he
668, the neighbour of the Beast
Hoe kun je nou dènken dat het je ding niet is?

Lamsvlees is geloof ik mn lievelingsvlees, geit gaat wel als het niet te ouwe geit is

Volgens mij lust ik heel veel, pens waag ik me niet aan trouwens, al schijnt dat op een bepaalde manier klaargemaakt heel lekker te zijn! maar die lùcht!
Lamsvlees is lekkah.
Ik moet jullie iets vertellen...

Alleen voel ik me er stiekum nu alweer rot over...
Spit it out Djoster.
ik wacht met spanning op Djootje....

MV, je hebt je niet bezeerd hoop ik! dat is nog eens nieuws he?

ik heb ook nog slecht nieuws, ik had laatst toch een nierbekkenontsteking, die zou weg zijn na 2 weken antibiotica

maar ik heb weer klachten en ook weer ontstekingscellen in mijn urine, dus ben weer terug aan de pillen......

ik voel me nu niet ziek, overdag voelde ik me wel erg matigjes.

nu heb ik megahooikoorts! en dat terwijl ik binnen zit met de ramen dicht
Getver Elo, het zit je ook niet mee de laatste tijd he

Ik wacht mee op Djo
vertel het eens Djo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oei Elo das nie fijn!! Hoop dat die pillen gewoon doen wat ze moeten doen en dat je snel weer opknapt!

Je weerstand zal ook wel een flinke opdonder gehad hebben..
Ik probeer het te laten zien, maar dat lukt niet...
Volgens mij is het de middelste...

En ik ga hem vrijdag ophalen..

Djo, dat zijn nijnen met net zo'n witte neus als Poes!

Wat cool!

Leukleukleuk!!!

Geen spijt hebben, doos!
Wat leuk Djo! Is exact mijn konijn van vroeger!! (Zippo heette die )

En waarom je rot voelen? Dat jij een nieuwe nijn in huis krijgt doet niks af aan het feit dat je de andere mist natuurlijk..

Alleen zorgt deze voor wat afleiding, en je zult zien, dit is dan wel een konijn, en vast ook een heel leuk en lief konijn, maar met een eigen karakter en gedrag!
Er komt er op den duur nog een dametje bij.

Maar die moet eventjes wat jonger zijn, zodat deze op tijd gecastreerd kan worden, voordat het vrouwtje geslachtsrijp is.

Deze fokker heeft nu hele kleine nestjes en hopelijk zit daar hetzelfde soort bij, maar dan in het grijs. Zodat deze over een tijdje een vriendinnetje krijgt.
wat een schatje! hoef je je echt niet rot over te voelen, gekkie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Toen ik de telefoon ophing schoten gelijk de tranen in mijn ogen en dacht ik: wat doe ik nou?!

Maar ik weet het rationeel gezien ook wel...
*proest* Nu snap ik dit pas;

"k heb inmiddels wel contact gehad met een fokker.

Momenteel heeft hij een rammetje van 7 weken en nog een aantal nestjes waarvan het geslacht nog niet duidelijk is.

Op zich wil ik dat mannetje wel alvast hebben en dan wil ik er daarna een vrouwtje bij hebben. Alleen moet dat a.s. vrouwtje dan nog heel jong zijn, zodat er genoeg tijd tussen zit om het mannetje te laten castreren, voordat het vrouwtje geslachtsrijp is. Snap je het nog? "

Ik dacht dat dat over een schaap ging!! Dat zijn namelijk rammetjes; vond het al zo gek... dat je em alvast wilde hebben voor als je over een paar jaar ging verhuizen..

maar je antwoordde op Mleen!
Maar het is ook vooral leuk Djo!

Die zwart witte van mij kreeg trouwens kleintjes die dezelfde tekening hadden, maar soms zwart-wit waren of een soort schildpadbruin met wit...
haha, nee gekkie..

Over dat schaap droom ik voorlopig alleen nog maar
Ja, ze bestaan in 4 kleuren borrie, zwart is de meest voorkomende. Daarom hoop ik er over een tijdje nog een ander kleurtje bij te krijgen..
Ja die zwart witte was het mannetje, dan had ik nog een vrouwtje, albino wit, ze kreeg dus nooit witte kleintjes maar àltijd die tekening en dan bruinig wit en zwart wit..

(ze zaten niet bij elkaar hoor, maar ik mocht wel eens een nestje als ik minimaal 4 toekomstige baasjes gevonden had en dat was dan altijd zo geregeld )

Dat vrouwtje had ik zelf uitgezocht, en deze mocht ik ook omdat die over het hek gegooid was bij de rest van de konijnen..

En lief en leuk dat hij was! vond het heerlijk om in bad te gaan enzo
Lieve Djo, heb het ook al op msn gezegd, je hoeft je niet schuldig te voelen. Maar wat herkenbaar. Ik dacht na de dood van Kay ook dat ik hem verraadde. En wat voelde ik mij schuldig, wat zou hij wel niet denken zo "snel" erna. Nou ja, wat alle meiden toen tegen mij zeiden, geloof ik nu ook in. Het is geen letterlijke vervanging, het is een ander beestje met een ander karakter. Een nieuw beestje doet niets af aan jouw liefste Nijnemans. Ik geloof daar heilig in. Geniet van dat kleine schatje, ga niet vergelijken aub. En enig straks nog een ander in een ander kleurtje. Ik vond die beige ook heel bijzonder. Nee gaat goed komen meis. Wel even spammen vrijdag met wat foto's thuis. Ben heel benieuwd!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:borrie2 schreef op 22 april 2009 @ 13:34:

Gehehe Yam leuk! maarre is dit nou wèèr een ander kleurtje? betrapt
een nieuw konijntje voor djo ? leuk
Ik weet het mylene... en Nijn is alweer 1,5 maand dood, maar toch voel ik me wel schuldig.

Maar bij de weg er moet nog wel een naam komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven