NIET groepje

woensdag 22 april 2009 om 20:54
woensdag 22 april 2009 om 21:15
ik wacht met spanning op Djootje....
MV, je hebt je niet bezeerd hoop ik! dat is nog eens nieuws he?
ik heb ook nog slecht nieuws, ik had laatst toch een nierbekkenontsteking, die zou weg zijn na 2 weken antibiotica
maar ik heb weer klachten en ook weer ontstekingscellen in mijn urine, dus ben weer terug aan de pillen......
ik voel me nu niet ziek, overdag voelde ik me wel erg matigjes.
nu heb ik megahooikoorts! en dat terwijl ik binnen zit met de ramen dicht
MV, je hebt je niet bezeerd hoop ik! dat is nog eens nieuws he?
ik heb ook nog slecht nieuws, ik had laatst toch een nierbekkenontsteking, die zou weg zijn na 2 weken antibiotica
maar ik heb weer klachten en ook weer ontstekingscellen in mijn urine, dus ben weer terug aan de pillen......
ik voel me nu niet ziek, overdag voelde ik me wel erg matigjes.
nu heb ik megahooikoorts! en dat terwijl ik binnen zit met de ramen dicht

woensdag 22 april 2009 om 21:23
Wat leuk Djo! Is exact mijn konijn van vroeger!! (Zippo heette die )
En waarom je rot voelen? Dat jij een nieuwe nijn in huis krijgt doet niks af aan het feit dat je de andere mist natuurlijk..
Alleen zorgt deze voor wat afleiding, en je zult zien, dit is dan wel een konijn, en vast ook een heel leuk en lief konijn, maar met een eigen karakter en gedrag!
En waarom je rot voelen? Dat jij een nieuwe nijn in huis krijgt doet niks af aan het feit dat je de andere mist natuurlijk..
Alleen zorgt deze voor wat afleiding, en je zult zien, dit is dan wel een konijn, en vast ook een heel leuk en lief konijn, maar met een eigen karakter en gedrag!
woensdag 22 april 2009 om 21:24
Er komt er op den duur nog een dametje bij.
Maar die moet eventjes wat jonger zijn, zodat deze op tijd gecastreerd kan worden, voordat het vrouwtje geslachtsrijp is.
Deze fokker heeft nu hele kleine nestjes en hopelijk zit daar hetzelfde soort bij, maar dan in het grijs. Zodat deze over een tijdje een vriendinnetje krijgt.
Maar die moet eventjes wat jonger zijn, zodat deze op tijd gecastreerd kan worden, voordat het vrouwtje geslachtsrijp is.
Deze fokker heeft nu hele kleine nestjes en hopelijk zit daar hetzelfde soort bij, maar dan in het grijs. Zodat deze over een tijdje een vriendinnetje krijgt.

woensdag 22 april 2009 om 21:29
*proest* Nu snap ik dit pas;
"k heb inmiddels wel contact gehad met een fokker.
Momenteel heeft hij een rammetje van 7 weken en nog een aantal nestjes waarvan het geslacht nog niet duidelijk is.
Op zich wil ik dat mannetje wel alvast hebben en dan wil ik er daarna een vrouwtje bij hebben. Alleen moet dat a.s. vrouwtje dan nog heel jong zijn, zodat er genoeg tijd tussen zit om het mannetje te laten castreren, voordat het vrouwtje geslachtsrijp is. Snap je het nog? "
Ik dacht dat dat over een schaap ging!! Dat zijn namelijk rammetjes; vond het al zo gek... dat je em alvast wilde hebben voor als je over een paar jaar ging verhuizen..
maar je antwoordde op Mleen!
"k heb inmiddels wel contact gehad met een fokker.
Momenteel heeft hij een rammetje van 7 weken en nog een aantal nestjes waarvan het geslacht nog niet duidelijk is.
Op zich wil ik dat mannetje wel alvast hebben en dan wil ik er daarna een vrouwtje bij hebben. Alleen moet dat a.s. vrouwtje dan nog heel jong zijn, zodat er genoeg tijd tussen zit om het mannetje te laten castreren, voordat het vrouwtje geslachtsrijp is. Snap je het nog? "
Ik dacht dat dat over een schaap ging!! Dat zijn namelijk rammetjes; vond het al zo gek... dat je em alvast wilde hebben voor als je over een paar jaar ging verhuizen..
maar je antwoordde op Mleen!

woensdag 22 april 2009 om 21:40
Ja die zwart witte was het mannetje, dan had ik nog een vrouwtje, albino wit, ze kreeg dus nooit witte kleintjes maar àltijd die tekening en dan bruinig wit en zwart wit..
(ze zaten niet bij elkaar hoor, maar ik mocht wel eens een nestje als ik minimaal 4 toekomstige baasjes gevonden had en dat was dan altijd zo geregeld )
Dat vrouwtje had ik zelf uitgezocht, en deze mocht ik ook omdat die over het hek gegooid was bij de rest van de konijnen..
En lief en leuk dat hij was! vond het heerlijk om in bad te gaan enzo
(ze zaten niet bij elkaar hoor, maar ik mocht wel eens een nestje als ik minimaal 4 toekomstige baasjes gevonden had en dat was dan altijd zo geregeld )
Dat vrouwtje had ik zelf uitgezocht, en deze mocht ik ook omdat die over het hek gegooid was bij de rest van de konijnen..
En lief en leuk dat hij was! vond het heerlijk om in bad te gaan enzo
woensdag 22 april 2009 om 21:41
Lieve Djo, heb het ook al op msn gezegd, je hoeft je niet schuldig te voelen. Maar wat herkenbaar. Ik dacht na de dood van Kay ook dat ik hem verraadde. En wat voelde ik mij schuldig, wat zou hij wel niet denken zo "snel" erna. Nou ja, wat alle meiden toen tegen mij zeiden, geloof ik nu ook in. Het is geen letterlijke vervanging, het is een ander beestje met een ander karakter. Een nieuw beestje doet niets af aan jouw liefste Nijnemans. Ik geloof daar heilig in. Geniet van dat kleine schatje, ga niet vergelijken aub. En enig straks nog een ander in een ander kleurtje. Ik vond die beige ook heel bijzonder. Nee gaat goed komen meis. Wel even spammen vrijdag met wat foto's thuis. Ben heel benieuwd!!!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.