NIET groepje
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:37
Graag gedaan Bor! Ik had ze inderdaad de dag voor ik weg ging gestuurd dus ik wist dat ik pas na de vakaaaaansie zou weten of ze aangekomen waren. Zijn jullie al geweest?
Wat een ontzettend lelijke kaart trouwens he! Kwam uit de stapel "dit doe je je ergste vijand niet aan".
Wat een ontzettend lelijke kaart trouwens he! Kwam uit de stapel "dit doe je je ergste vijand niet aan".
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:41
hahaa, ik vond het geen marels kaart idd, maar goed, aangezien ik je ergste vijand ben
nee we zijn nog niet geweest, we zijn sinds dinsdag eindelijk allemaal beter. Vanaf 2 weken voor de vakantie is alles en iedereen hier omstebeurten ziek geweest, minstens 2x
Maar goed, we zijn er overheen, nu nog een datum prikken
nee we zijn nog niet geweest, we zijn sinds dinsdag eindelijk allemaal beter. Vanaf 2 weken voor de vakantie is alles en iedereen hier omstebeurten ziek geweest, minstens 2x
Maar goed, we zijn er overheen, nu nog een datum prikken

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:51
vrijdag 14 augustus 2009 om 21:53
Oh. Wat fijn, allemaal ziek in de vakantie. Dan moet je komende week dus? Lekker, in de laatste week van de vakantie!
Heb ooit een stapel kaarten van iemand gekregen. Hoop leuke, maar ook die dus.
Enne, over dat ergste vijand; ik hoopte dat de inhoud de afzichtelijkheid van de kaart zou compenseren.
Heb ooit een stapel kaarten van iemand gekregen. Hoop leuke, maar ook die dus.
Enne, over dat ergste vijand; ik hoopte dat de inhoud de afzichtelijkheid van de kaart zou compenseren.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 15 augustus 2009 om 09:00
quote:Marels schreef op 14 augustus 2009 @ 21:02:
Klinkt gezellig Mleen, fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Hoe lang ben je nou precies geweest?
Ploes, Legoland is überruig
Ongeveer tweeeneenhalve dag ben ik geweest. Een dag alleen maar regen dat we de tent niet eens uit konden en een prachtige dag met de hele dag zon.
Moge trouwens ladies.
Klinkt gezellig Mleen, fijn dat je het zo leuk gehad hebt! Hoe lang ben je nou precies geweest?
Ploes, Legoland is überruig
Ongeveer tweeeneenhalve dag ben ik geweest. Een dag alleen maar regen dat we de tent niet eens uit konden en een prachtige dag met de hele dag zon.
Moge trouwens ladies.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 15 augustus 2009 om 10:53
Ohhh wat lekker uiteten Kikkertje. Wat zou je eigenlijk gaan fotograferen?
Ik wil ook bbqen. Ik zou vandaag bij een vriendin gaan bbqen maar ze wil nu uiteten. Leuk maar even nu niet qua financieen dus dat moet ik haar zo vertellen. Zie er tegenop.
Ik wil ook bbqen. Ik zou vandaag bij een vriendin gaan bbqen maar ze wil nu uiteten. Leuk maar even nu niet qua financieen dus dat moet ik haar zo vertellen. Zie er tegenop.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.